Ta strona korzysta z ciasteczek.
Jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.
Posted by : Otai niedziela, 16 kwietnia 2017


Tak sobie ostatnio myślę, że jeśli dla Boga moje życie jest mrugnięciem oka, to siedem dni to bardzo dużo w naszym pojęciu czasu. Im bardziej zagłębiam się w tematy naukowe, tym bardziej odnajduję i rozumiem istotę swojej wiary. Myślę, że Wielkanoc to taki czas, kiedy mam okazję powiedzieć o tym otwarcie. Wam natomiast chciałabym życzyć, żebyście zawsze potrafili znaleźć radość i ukojenie w takich prostych rzeczach, jak wasze hobby na przykład. I żeby udało się wam nie zagubić w dzisiejszym świecie.


Tymczasem chciałabym wam przedstawić jaki mam plan na bloga przez najbliższe kilka miesięcy, bo wiem, że ostatnio nie za wiele się wypowiadam w tej kwestii, dlatego wykorzystam tę notkę z życzeniami do wyjaśnienia (między innymi sobie ;)) planu na kolejne miesiące w kwestii prowadzenia bloga.

1. Żadnych recenzji light novelek, chyba że mnie jakaś do recenzji zainspiruje wyjątkowo. Za dużego notko-blocka dostaję po napisaniu takiej recenzji, a poza tym jak na razie podobały mi się tylko 2 LN, które czytałam.

2. Maksymalnie 12 recenzji tomików recenzenckich od wydawnictw na rok, dodatkowo daję sobie czas 12 miesięcy na ich zrecenzowanie. Na początku myślałam, żeby w ogóle z nich zrezygnować, ale czasem przychodzą propozycje na zasadzie "Twoje recenzje są konkretne, napisz o naszym tytule" i ja się wtedy czuję taka doceniona i w ogóle, więc szkoda rezygnować z tego uczucia. Obecnie posiadam 3 tomiki do recenzji na ten rok ("Wilczyca i Czarny Książę" tom 1, "Bungou Stray Dogs" tom 1, "Log Horizon" tom 2) i zamierzam się z nich wywiązać do końca lipca. Nie będę oszukiwać, ten rok jest dla mnie pod różnymi względami przełomowy, więc chcę sobie dać czas.

3. Koniec z rozpisywaniem "mojej mangowej kolekcji", nie dam rady prowadzić rozpiski tego co mam, ile tomów mam, dlaczego je mam itp. Zżera to za dużo czasu i leży mi na sumieniu.

4. Żadnego miesięcznika/dwutygodnika fana i żadnych comiesięcznych stosików! Od teraz te notki będą nazywać się "Niecodziennik fana" i będą wtedy jak mi się zachcę, o. Co może się sprawdzić bardzo dobrze i będzie wychodziło nawet bardziej regularnie niż te regularniki.

5. Wasze notki postaram się nadrabiać przynajmniej raz w miesiącu!

6. Tyle na razie starczy... byle do wakacji hahaha ;).

{ 22 komentarze... read them below or Comment }

  1. Hej to instagram mojej przyjaciółki, która przepięknie rysuje mangę i interesuje się nią, dlatego też zależy jej na tym aby jak najwięcej osób zobaczyło jej profil i zostało na dłużej. Mam nadzieje ze po ujrzeniu jej udostępnionych rysunków wyrazisz swoją opinię, zaobserwujesz profil i przekażesz go dalej. Będziemy bardzo wdzięczne, a za wszelki spam przepraszam. Pozdrawiamy :) https://www.instagram.com/zmangawreku/
    Bardzo fajny blog !
    Zapraszam na mój! :)
    http://xonlywayofk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe promować swoją przyjaciółkę :)

      Usuń
    2. Dzięki poza tym jest dla mnie mega ważną osobą więc staram się żeby jej pomóc osiągnąć cele ;)

      Usuń
  2. Czyli nieregularność i więcej czasu na rzeczy, dzięki czemu nie będziesz się zmuszać und stresować. Podoba mnie się taki plan :D
    Wprawdzie już poniedziałek, ale nadal świąteczny, więc i Tobie zdrowych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poniedziałek to też jeszcze święta ;). Tak naprawdę najchętniej odsunęłabym sobie zastanawianie się nad tym co dalej z blogiem do wakacji, ale chyba nie jestem fanką drastycznych decyzji.

      Usuń
  3. Dobry plan, warto dać sobie trochę swobody, a co!
    Trochę późno, ale życzę wesołych Świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plan bycia systematycznym nie zadziałał, więc może plan bycia chaotycznym zadziała!

      Usuń
  4. Wesołej powielkanocy XD
    Ważne, żebyś robiła to co chcesz a nie mieć bloga i się zmuszać do niego, także my czekomy, a ty rób co chcesz XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem w tym, że ja mam dużo chęci i pomysłów, tylko notki jakoś same się nie piszą :/

      Usuń
  5. Ale konkretne plany :D Ja czytałam aż jedną light novelkę i... jakoś tak wyszło, że była całkiem spoko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wyszpiegowałam na twoim blogu było to "Na skraju jutra". Tę LN naprawdę dobrze się czytało, myślę, że w dużej mierze to zasługa tłumacza ;).

      Usuń
  6. Chęć bycia systematycznym to największy bloker jaki może być, co widać m.in. po pustkach w tym moim zapajęczonym kącie. Jak to mawia moja ciotka: Alleluja i do przodu! Cokolwiek i kiedykolwiek się pojawi, chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to kiedyś motywowało, ale teraz wszystko mi się tak zmienia, że wolę nie być systematyczna, a działać, zamiast mieć wyrzuty sumienia, że nic nie robię, chociaż obiecałam.

      Usuń
  7. Mnie Wielkanoc również skłania do refleksji, bardzo często gorzkiej, ale czasami i na taką trzeba sobie pozwolić.
    Podoba mi się ta nazwa "Niecodziennik" :D Brzmi naprawdę ciekawie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki nie mam sztucznie pompowanych świąt, tylko luźne rodzinno-kościelne święto to jestem zadowolona ;)

      Usuń
  8. Już się bałam, że rezygnujesz z dwutygodnika fana a tutaj tylko zmiana cyklu. Weź nie strasz co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze mieć o czym pisać, żeby pisać, a ostatnio polegałoby to na tym że spałam/oglądałam bajki Disneya na Netflixie /spałam /pracowałam /spałam /byłam chor a/spałam /próbowalam życ w realu/spałam itp. Potrzebny mi kontent ;).

      Usuń
  9. Brzmi rozsądnie. Powodzenia w realizacji planów! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to brak comiesięcznych stosików o.o właśnie najbardziej lubię stalkować co inni kupują i co ja teraz pocznę ;) A tak bardziej na serio to fajnie, że nie zawieszasz bloga i piszesz jaka jest sytuacja. Trzymam kciuki żeby się wszystko udało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano stosików nie będzie, bo... nie będę za wiele kupować w najbliższym czasie. Taki plottwist, że zdecydowałam się pożyczyć swoje pieniądze, komuś, kto bardziej potrzebował niż ja na mangi ;).

      Usuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -