Ta strona korzysta z ciasteczek, jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.
Posted by : Otai czwartek, 12 stycznia 2017

Witajcie w tym Nowym Roku 2017! Ostatnio mam potrzebę wyciszenia lub spotkania się z ludźmi. Nie takiego wyciszenia, że oglądam anime, seriale lub czytam książki i mangi, nie takie, ze gram w gry. Potrzebuję się właśnie od tego wszystkiego na chwilę wyciszyć i myślę, że gdybym więcej czasu mogła spędzać ze znajomymi to wyciszyłabym się właśnie tam. Bo takie wyciszanie się z samą sobą jakoś mi nie wychodzi.  Nowy Rok zaczynamy od zmniejszenia częstotliwości Dwutygodnika Fana do Miesięcznika Fana. Wszystko przez to, ze w termin wbijają mi się podsumowania miesiąca, a nigdy nie ma tak, że chciałabym pisać 2 notki na raz (i jednocześnie je skończyć!)




Wszem i wobec ogłaszam, że nastąpił ważny moment w moim życiu fana, bo wróciły dwie serie, które uwielbiam. Na endingu do "Yowamushi Pedal" zdążyłam się dosyć mocno popłakać jeszcze zanim obejrzałam odcinek. Mentalnie czuję się szlochającą amebą i nie ma nic lepszego niż ta seria dla tej części mojego umysłu, która odpowiada dla bycie szczęśliwym fanem. Już niedługo Aoyagi zaśpiewa nam "Hime Hime" w anime i wtedy zginę i trzeba mnie będzie patykiem tycać czy żyję. 


Drugą serią jakiej nie mogłam się doczekać był drugi sezon "Shouwa Genroku Rakugo Shinju", bo to klasa sama w sobie, z resztą opening powinien wam sporo opowiedzieć o dekadentyźmie tej serii, a zwłaszcza 2 sezonu. Mamy nowe pokolenie bohaterów, a nasz piękny i młody Kiku jest siwym człowiekiem, który chce zabrać ze sobą do grobu sztukę rakugo.


Ostatnim filmem obejrzanym w 2016 roku był najgorszy film 2016 roku czyli "Terra Formars". Cała kasa z tego chyba poszła na nazwiska autorów i aktorów, bo ja nie wiem na co innego. Wiem, wiem, że to na podstawie cenionej mangi (ale nie przeze mnie) i w ogóle, ale może zanim japońskie Warner Bros. się za coś weźmie to niech sprawdzi czy potrafi. Ten akapit będzie wielkim jednym spoilerem bez rąk i nóg. Jest sobie przyszłość, Japonia, która wygląda jak Chiny i szalony człowiek grany przez Oguriego Shuna z tapetą wyłapuje ludzi, żeby wysłać ich w kosmos. Wszyscy wyglądają jak Japończycy, chociaż nimi nie są. Jest na przykład Rosjanka, która nie widziała karalucha w Rosji, bo one tam nie istnieją. No i wysyła tych ludzi na Marsa, żeby sprawdzili, co się stało z karaluchami i mchem, bo wysłał go dawno temu na Marsa. No i oni lecą na tego Marsa i wychodzą sobie tam bez żadnych masek ochronnych, nikt nie sprawdza czy aby na pewno mogą tam przeżyć, idą i na legala sobie oddychają. I nale okazuje się, że karaluchy tam są, tylko, że mają 2 metry i zabijają ludzi.Okazuje się, że zły emo o tym widział, dlatego zaopatrzył statek w strzykawki zmieniające ludzi w owadoludzi i każdy z bohaterów może się zmienić w owadoludzia i walczyć z karalucholudziami. No, ale karaluchów jest miliony, a naszych bohaterów tylko kilkoro i cały film oglądamy jak zmieniają się w owadoludzi, ale szybko umierają. Jak ich już zostaje trzech na krzyż to nagle na środku Marsa pojawia się piramida. I wtedy dzwoni emo koleś i mówi "A tak w ogóle to te karaluchy na Marsie to są TRU karaluchy, a te na Ziemi to te karaluchy, które próbowały zrobić inwazję na Ziemię, ale w wyniku ewolucji zrobiły się z nich takie maleństwa". Tak, że ten... Nie bójcie się ubić karalucha, bo to kosmici i poszukajcie, czy w pobliżu nie ma jakichś mini-piramidek.


Tak się zastanawiam czy ja nie powinnam wrócić do takich streszczeń "inaczej"? Tak jak teraz opisałam "Terra Formars", tylko z gifami, screenami i trochę przekręconą wersją fabuły (chociaż przy "Terra Formars" nic nie przekręciłam!). wiecie, coś w stylu moich pierwszych wrażeń z "Free!"?


Chiaki Ito odchodzi z AAA po 12 latach w zespole, ponieważ zaszła w ciążę ze swoim 40+ chłopakiem, więc postanowili wziąć ślub. Fandom jest zbulwersowany, ktoś napisał "Dzięki 2017, beznadziejnie zaczynasz", a ja jestem skonsternowana tą całą dramą,, bo... to dziewczę, które wygląda tak młodo jest tak naprawdę w moim wieku, młodsze nie będzie, jeśli chce mieć dzieci to kiedy, jak nie teraz? Agencja ani zespół nie robią jej żadnej dramy, ona sama podjęła decyzję o tym, ze chce się skupić na nowej drodze życia, wszyscy obchodzą się wobec siebie z szacunkiem i to jest naprawdę super, ale muszą na to wszystko przyjść fani i zamiast się cieszyć to spisują 2017 rok na straty? No zbulwersowałam się na nich z samego rana!



Ostatnio jakoś trafiłam na covery z anime tego youtubera i wpadły mi w ucho, wiec dzielę się nimi ze światem :).

Wiem, że krótko, ale potrzebowałam sobie popisać właśnie o tych, a nie o innych sprawach. Do następnego!

{ 10 komentarze... read them below or Comment }

  1. Ła, głos mi kompletnie nie zgrywa się z wyglądem, ale jest świetny. Jeszcze skończę zasluchujac się w temacie postaci,która mnie szczerze irytowała (o późniejszych wzruszeniach nie wspomnę), choć akurat piosenka sama w sobie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie akurat w "YoI" mało kto przeszkadzał, każdy miał swój własny charakter i to mi się nawet podobało :)

      Usuń
  2. Dzięki za streszczenie Terraformarsów, Ty obejrzałaś to ja już nie muszę ;) Też się nie jaram, ale podobno to jedna z bardziej popularnych rzeczy na Crunchy była, co tylko mi przypomina, że żyję w baloniku fanów Precure, sakugi i tokusatsu. I w sumie z pełną świadomością i radością nie chcę z tego balonika wychodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Terra Formars live action to takie średniozłe tokusatsu jak dla mnie, więc zmieściłoby się w baloniku... Ale nie oglądaj, są lepsze rzeczy.

      Usuń
  3. Lol, ja też ostatnio trafiłam na tego youtubera. Słuchałam tylko coveru z yurków.
    Streszczenie filmu Terry jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie chwycił jednak piosenką ze Slayersów... Mam cichą nadzieję, że sięgnie po inne stare anime.

      Usuń
  4. Ale musisz przyznać, że Oguri w tapecie wygląda zacnie XD
    Odnośnie Chiaki to w sumie widziałam same spoko komentarze, ale w takich sytuacjach zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie hejtował, bo by chciał słuchać jej dalej, a ona odchodzi, jakim prawem XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsza reakcją na ślub Chiaki był komentarz jakiegoś gościa "to Ja jestem tym mężem" XD

      Usuń
  5. >Miesięcznik
    A czy to nie był DWUTYGODNIK przypadkiem, heee?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie na zmianę ze stosikami, oto dlaczego ;)

      Usuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -