Ta strona korzysta z ciasteczek, jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.
Posted by : Otai sobota, 1 października 2016

Nie mam ochoty rozmawiać o finansach wrześniowych, o tym jak na chwilę obecną kompletnie nie mam czasu, żeby myśleć o opisywaniu stosiku, a już szczytem chamstwa byłoby poświęcanie mojego wolnego czasu na ściąganie kupionych mang z półek, skoro w końcu ogarnęłam prawie wszystko po miesiącu. Poza swoim życiem. Dlatego dzisiaj post będzie krótki, zwięzły i na temat.

Po pierwsze - nie ma na żadnym zdjęciu singla "Chicken LINE" zespołu SKE48 - uwielbiam ten kawałek, singiel kupiłam, postawiłam na półce, bardzo zacieszam. Nie ma też zdjęcia 2 tomu "Ajin", w sumie to chciałabym wiedzieć gdzie go położyłam, pewnie z pierwszym, bo jego też nigdzie nie widzę, pewnie ukryły się razem z wachlarzem z Toudou z "Yowamushi Pedal", którego też gdzieś ukryłam. Taki ze mnie ukrywacz pospolity, że nawet porządnej notki ze stosikiem zrobić nie mogę.



Dziecko kupiło figurkę, którą rozpakowaną możecie zobaczyć powiększając pierwsze zdjęcie w poście. Kamen Rider Meteor, Sakuta Ryusei czy jak ktoś woli Bruce Lee King Karate Mistrz to jeden z moich ulubionych riderów. Pochodzi z serii Kamen Rider Fourze, którego nazywa się też Kamen Rider Jajco lub Kamen Rider Plemnik, chociaż podobno miał wyglądać jak rakieta... Na szczęście Ryusei/Meteor ma ładny defaultowy design i wyrwać go za grosze na AmiAmi, bo nie ma dodatkowych par rączek to fart.





Dokupiłam sobie więcej pudełek z "Kamigami Asobi", dzięki czemu magicznie zrobiło mi się więcej miejsca na mangi. Z nowych mang są tam "Requiem Króla Róż" tom 3 oraz "Gwiazda Spadająca za Dnia" tom 3 - oczywiście niczego jeszcze nie przeczytałam, bo właściwie kiedy? Ale pudełeczka śliczniutkie, mam jeszcze miejsce na kilka, więc może kiedyś... chociaż nie wiem czy jeszcze uda mi się dorwać jakieś inne.



Na AmiAmi była też przecena na ten szkicownik, więc zamówiłam, bo szkicowników nigdy za wiele! W sumie to się jaram, bo okazało się, że papier nadaje się nawet do akwareli *^*, gdybym miała pieniądz to zamówiłabym ich teraz więcej.



Dwa artbooki doszły do mojej kolekcji, jeden z "Yowamushi Pedal", drugi nazywa się "Shisen" i kupiłam go na czuja. Lepiej się wstrzymam od pisania o nich cokolwiek, bo inaczej nie zmuszę się nigdy do pisania recek o artbookach.


Waneko miłe dało mi do recenzji kolejne 2 tomy "Marii", pewnie znowu będę je czytać 2 miesiące, ale oczekujcie kolejnej recenzji! Żeby tak wszyscy mi pozwalali mangi recenzować jak LN mi pozwalają to świat byłby piękniejszy i czytałoby się szybciej ;D


A tu nowe mango, których jeszcze nie czytałam, czyli 14-15 tom "Kuroko no Basket", 2 tom "Lady Detective", 2 tom "Totally Captivated" oraz coś, co wyjątkowo czytałam czyli "Merry Checker". "Merry Checkera" polecam każdemu, bo to boys love bez dram, opowiada o ludziach, którym miłość przychodzi naturalnie i potrafią się rzeczowo dogadać. Powiedzcie mi tylko, czy w Poznaniu i okolicach skąd pochodzą istoty z Kotori na "spóźniony okres dojrzewania" mówi się "dorosły nastolatek"? Bo czytałam "Merry Checkera" milion razy i ta rozmowa o okresie dojrzewania jest w polskiej wersji jako rozmowa o byciu dorosłym nastolatkiem i tak się zastanawiam czy rzeczywiście istnieje część Polski, gdzie tak się tę przypadłość określa ;).


A tu z nowości doszedł 7 tom "Jak zostałam bóstwem" oraz 2 i 3 tom "Uśmiechu Kanoko", jak nietrudno zgadnąć - jeszcze nie czytałam.


Yatta oszalała, poszalała itd. i za opóźnienie mojej paczki (miesiąc z małym hakiem, ale wiedziałam, że będę musiała czekać zamawiając biały tusz copic) wysłali mi to na przeprosiny. Szaleńcy!



Kolejne nowe nieprzeczytane mangi, ze środkowego zdjęcia jest to 4 tom "One Punch Mana", boję się czytać tomów 3-4, bo co jeśli rozśmieszy mnie tłumaczenie tylko jednej sceny? W 2 tomie zaśmiałam się tylko raz... No dobra, tak naprawdę po prostu nie mam kiedy czytać tych komiksów.


Któreś z tych tomów "One Piece" są nowe, a najzabawniejsze jest to, że skończyłam czytać na tomie 27, bo Skypiea. Nie wiem kto wymyślił ten arc w "OP", ale za każdym razem jak się pojawia - czy to w mandze, czy w anime, to nie mogę go skończyć czytać.


 Jeszcze nie przeczytana nowość od Waneko, a już przeczuwam Natsume w Polsce. Poczekamy - zobaczymy, ale ja myślę, że Natsum zapuka do naszych Empików zanim upadną.


Ten momę, kiedy śniegowa kula z figurkami twojego ulubionego zespołu przestaje działać, więc ktoś sprzedaje ją za grosze, chociaż to limitka. Tak, że weszłam w posiadanie zepsutej śniegowej kuli.

Miałam jeszcze zdjęcie nowych breloków z Yowamushi Pedal, ale w ostatniej chwili się zorientowałam, że na zdjęciu tablicy korkowej jest też moje nazwisko i rozpiska godzin pracy, a takich informacji wam tu nie udzielę... Ściągać mi się nie chce, więc musicie bez tego żyć.


A teraz dwutygodnik fana: przez ostatnie 2 tygodnie nie miałam życia i jedyne co się stało to wpadnięcie po uszy w słuchanie Perfume, czego bym się nie spodziewała po sobie.


Do następnego!

{ 25 komentarze... read them below or Comment }

  1. Całkowicie rozumiem. Powróciłam na krakoweskie śmieci i cóż... Jak nie uczelnia, to praktyki albo sprzątanie (Po 3 miesiącach mieszkanie stało się po prostu szare X""D). Ale i tak podziwiam, że udało Ci się napisać notkę.
    Pozostaje mi tylko wziąć przykład i samej coś naskrobać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam czasu na pracę, bo... pracuję i śpię w sumie ostatnio, mam nadzieję, że trochę zwolnie w październiku ;D

      Usuń
    2. Dziś u mnie pojawił się TAG, do którego Cię wytypowałam. Oczywiście nigdzie się nie śpieszy, więc jak będziesz miała ochotę (i czas) to spróbuj coś z niego stworzyć :D

      Usuń
  2. Sama nie mam czasu na pisanie postów, więc łączmy się wszyscy w bólu :<
    Ale mega wyglądają te pudełka! I jak rozwesela wszystko, dzięki tym kolorom.
    U mnie bieda z nędzą, zero progresu jeśli chodzi o mango :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z kupowaniem nawet nawet, ale gorzej z samym czytaniem tych mang X;;D

      Usuń
  3. Fajnie potrafią zrobić porządek na półce te kartoniki! ^^
    Czekam na recenzję artbooka z pedałów. I proszę o dużo, duuużo zdjęć! :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebuję ich więcej, ale nie wiem z jakich serii powychodziły, żeby poszukać czegoś ładnego i taniego na suru ;;

      Usuń
  4. Widzę, że gust muzyczny Ci się poprawia ;) ;) ;)
    Śliczne te pudełka i tak ładnie poukładane wszystko, mniam. jestem z okolic Poznania, ale nie mam zupełnie pojęcia o co chodzi z tym "dorosłym nastolatkiem", pewnie musiałabym lepiej znać kontekst, sorry xD
    Fajna kula śniegowa, przypomniała mi, że widziałam Kanjani8 w creditach czołówki tego animu Monster Huntera co dziś wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest raczej taki sam, tylko dzięki Pentatonixom odkryłam, że Perfumki mają fajniejsze piosenki niż te z filmów i dram ;).
      Chodzi o to, że dorośli faceci, a zakochali się jak nastolatkowie, u mnie się raczej to nazywa opóźnionym okresem dojrzewania niż byciem dorosłym nastolatkiem ;).

      A ty mi przypomniałaś, że jeszcze nie zamówiłam tego singla :/

      Usuń
  5. Oj oj, ale masz Rajdera, zawsze jakieś pocieszenie <3
    Suga na tym rysowniku wygląda jak jakiś popapraniec XD
    Jak będziesz miała chwilę czasu (przerwa świąteczna już niedługo he he XDDDDDDDD) to ja jestem za reckami artbooków, czekam czekam, ale nie pośpieszam :D
    Ale że jak to kula przestała działać, to ona na baterie jest @_@?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, po prostu śnieg się przykleił na amen XD

      Usuń
  6. Te pudełka do przechowywania mang są świetne, nie tylko są ładne ale i bardzo praktyczne. :D Ja również jestem za recenzjami artbooków tak jak Chechu. :P Ta śniegowa kula jest śliczna. *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już dwie osoby do czytania recek artbooków czyli większa motywacja!

      Usuń
  7. Fajny taki bonus od Yatty :) Mi kiedyś Waneko przesłało połowę wartości zamówienia za opóźnienie przesyłki, więc też spoko zachowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem takim Januszem chronienia prywatności, że pewnie kiedyś przez przypadek zrobiłam zdjęcie swojej karcie płatniczej XD
    Te pudełeczka są śliczne, nie myślałam, że tak ładnie mogą wyglądać w połączeniu z mangami.
    Zepsuta kula śniegowa *,* No ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się jednak od pewnego czasu staram pilnować XD

      Usuń
  9. Te pudełka na mangi są świetne! Sama bym sobie takie kupiła, ale z inną serią na pudełku (najprędzej z "InuYashą" XD).
    Na Święta kupię sobie "Hotarubi no Mori E" i może jeszcze parę innych tytułów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu kupuję pudełka z tych serii, które jednocześnie są ładne i tanie, gdybym miała się rzucać na serie, które lubię najbardziej to bym się nie wypłaciła ;D

      Usuń
  10. Te pudełka na mangi są absolutnie przecudowne!
    No ja mam nadzieję, że Natsume wyjdzie w Polsce, tylko dlatego się powstrzymuję przed kupieniem serii, chociaż prawie wymiękłam, gdy zobaczyłam w księgarni najnowszy tom. T.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że w najbliższym czasie się wszystko rozegra, moze tak do konca roku :D

      Usuń
  11. Te pudełka są mega, nie dość, że słodkie to jeszcze jakie funkcjonalne.
    Też mam ten szkicownik tylko, że bez nadruku z HQ, w tamtym roku prawie całego go zabazgrałam przy okazji inktobera :)
    Czekam na notkę o tym drugim artbooku bo graficznie wygląda ekstra.
    Widzę, że Ogar tak słabo schodzi, że dorzucają go gratisem do paczki na yatta XD
    Muszę w końcu zamówić "Las świetlików". Tak bardzo bym chciała Natsume u nas, zwłaszcza teraz jak wychodzi nowy sezon anime i przypomniałam sobie jaka to kojąca seria jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z nadrukiem z HQ! był na przecenie, mam nadzieję, że kiedyś dorwę więcej, nawet z innych serii, byle też taniej ;D.

      W sumie dorzucili mi jeszcze 1 tom Emmy, ale że mam swój to oddałam siostrze, bo ona się masowo książkami z ludźmi wymienia ;D

      Usuń
  12. Podziwiam ilości tego wszystkiego. Ja bym nie miała gdzie trzymać. Czekam na recenzję artbooków kiedyś, bo ciekawie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze o dziwo mam miejsce, a i jak w końcu coś przeczytam i nie do końca mi się spodoba to sprzedaję ;D

      Usuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -