Posted by : Otai niedziela, 9 października 2016

Dzisiaj trochę luźniejsza notka, bo w międzyczasie tworzenia kolejnych notek zostałam otagowana przez Aypę i dzisiaj będę pisać o swoich ulubionych, aczkolwiek słodkich, bohaterach z książek/mang/anime. Tag niby jest książkowy w teorii, ale skoro zaczął się rozprzestrzeniać na mangopodobnych blogach to zawsze można dorzucić jeszcze coś ekstra.


Generalnie w ramach wyliczanki wymienia się swoich ulubionych bohaterów zwanych ciachami, ale ponieważ ja jednak wolę słone to ciężko mi moich ulubionych bohaterów identyfikować ze słodkim. Dlatego nie zobaczycie tutaj piątki moich ulubionych bohaterów ogólnie, ale tych, których uważam za słodkich i mogą trafić do kategori cukierkowo-lukrowej z jakichś powodów.

1. Ciasto - Tsuzuki Asato z Yami no Matsuei

Kto inny mógłby być ciastem, jeśli nie największy fan ciast ze wszystkich obejrzanych przeze mnie anime ;)? Tsuzukiego uwielbiam od 13 roku życia (mam obecnie więcej niż 2 razy tyle i mniej niż 3 razy tyle lat), miałam go wymalowanego na ścianie i nie mogłam uwierzyć, że manga "Yami no Matsuei" zaczęła wychodzić w Polsce. Smuci mnie, że autorka nie potrafi zakończyć historii od wielu lat i uważam, że w tym wypadku wersja anime jest fajniejsza, bo bardziej zamknięta. Tsuzuki jest postacią wielowarstwową, z jednej strony wydaje się być osobą niezwykle łagodną i pogodną, z drugiej strony nosi w sobie bardzo dużo smutku i samotności. Nie w każde dziecko w końcu rzuca się kamieniami dlatego, że ma niezwykły kolor oczu. Skoro tę postać uwielbiam od wielu lat to chyba oczywiste, że wybieram go jako podstawę całej babeczki.

2. Bita Śmietana - Alec z "The Nightrunner Series"

Ten ziomek z ciemnymi włosami, ten blondyn to Alec, uwielbiam ich obu, ale jako, że Seregil jest tutaj stroną bardziej czynną w związku to Alec bardziej kojarzy mi się ze słodkościami. Książki z serii "The Nightrunners" najczęściej są czytane ze względu na tę dwójkę i ich bardzo powolne, lecz skuteczne skłanianie się ku sobie. A potem okazuje się, że "The Nightrunners" to całkiem fajny kawałek fantasy z niesamowitymi zwrotami akcji i nie jest to jedyny pairing. Ale naprawdę fajny. Alec jest jak dziecko we mgle, który odkrywa świat, swoje pochodzenie i własne uczucia. Odpowiadał mi jako niedojrzały protagonista dwóch pierwszych części, który powoli dorasta.

3. Lukier - Myszka (Jodłowy) z "Kronik Drugiego Kręgu"

Ten fan art narysowałam 8 lat temu... Jeśli kiedyś będę gdzieś przymierać w kąciku, a ktoś do mnie krzyknie "Białołęcka jednak napisała ostatnią część!" to wtedy wstanę i się ogarnę i przeczytam. Jak to tak przerywać cykl książek w takim momencie. Jodłowego wszyscy nazywają Myszką, więc jak miał się nie znaleźć w rankingu słodkości, no jak?! To naprawdę fajna postać, z resztą nie jedyna z tego cyklu książki, ale jedna z moich ulubionych Z resztą jest to postać pełna kompleksów i strachu przed światem, która walczy mimo to z całych sił, więc łatwo się do niej przywiązać, a nawet utożsamiać :).

4. Posypka -  Yogi z "Karneval"

Z Yogim to jest tak, że jak oglądałam anime lub czytałam mangę "Karnevala" to go lubiłam, nawet bardzo, ale mimo wszystko bez jakiegoś porywu. Ale potem człowieku nie możesz zasnąć w środku nocy i nagle nachodzi cię taka myśl, że świetnie byłoby stworzyć taką postać na miarę Yogiego, z takim fajnym wyrazistym designem, bujną fryzurką, takiego wesołka mającego na sobie zbyt duży ciężar. I jego broń jest fajna i jako Nyanperona jest super... Yogi to dobra posypka, tak.

5. Wisienka - Suwa z "Orange"

Suwa został wytypowany jako wisienka na babeczce w ramach bycia na czasie - manga wydana w Polsce, sezon anime właśnie się skończył, a nie tak dawno doczekaliśmy się jeszcze aktorskiego filmu kinowego, gdzie tę rolę wygrał Ryusei Ryo. Wiecie, że ten sam gość grał Nekozawę-senpai w aktorskim "Ouranie"? Suwa jest za dobry, żeby istnieć i naprawdę silny psychicznie. To jest jakiś prawdziwy kosmos, że taka postać istnieje i bardzo dobrze, że dostanie swój własny spin-off w postaci mangi. Mam nadzieję, że spin off będzie długi, załapie się na własny tomik, a ja będę mogła go postawić na własnej półce.

{ 18 komentarze... read them below or Comment }

  1. Kochana, same dobre pozycje! Ja pewnie wybrałabym trochę inaczej, bo wiadomo, każdy ma swych ulubieńców, ale co do jednego jestem zgodna, Suwa! To niesamowite, jaką drogę wybrał wiedząc jak szczęśliwe życie go czeka i potrafił z tego zrezygnować. Ogromne poświęcenie, duży ciężar na barkach i nieschodzący uśmiech z twarzy, aby nikt nie zorientował się co mu w sercu gra. Również czekam na spin offa, a kinówkę muszę nadrobić. Ogólnie, polecasz? Bo ja średnio przepadam za live actionami, w większości są beznadziejne ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie ulubieńców mam innych, ale chciałam, żeby mi pasowali do słodkiego. Bo jakbym tak miała pizzę złożyć to już byłoby inaczej ;D. Kinówka jest ładna pod względem wizualnym - ŚLICZNE widoki! Warto obejrzeć chociażby po to, żeby wiedzieć jak wyglądają miejsca z mangi na żywo. Z live actionów według mnie całkiem fajnie oglądało się "Bakumana".

      Usuń
  2. Niestety panów z książek nie kojarzę. xD Ale z mang/animo to już tak.
    Chyba najbardziej w tym "Topie" rozwalił mnie Suwa... Jak o nim myśle, to od razu robi mi się smutno :( Ale też czekam na tego spin-offa. Ciul z tym, że znów pewnie będę załamana, ale to taka piękna i uzależniająca historia. TuT No cóż, szykuje się weekend pod szyldem Beksińskiego i Orange.. Umrę ;u;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Mi też się robi smutno na samą myśl o nim. Mało kto mógłby się tak poświęcić. Zasługuje na szczęśliwe życie. Nie wiem czemu, ale zawsze przypomina mi się Nobu z Nany, może to temi, że tez taki skrzywdzony? XD

      Usuń
    2. Wincej książek! Zwłaszcza, że te akurat są całkiem przyzwoitym fantasy.

      A co do Nany to w pewnym momencie wymiękłam, więc ciężko mi powiedzieć co tam się działo XDD

      Usuń
  3. Wow! Tyle fajnych panów. :D Masz świetny gust! Ja również czekam na spinoffa z Suwą. Mam nadzieję, że dowiemy się z niego parę ciekawych informacji o nim. Ja też chcę się pobawić w "babeczkowy TAG" kto mnie nominuje? ^^
    Gorąco Pozdrawiam Fejwsi. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cię taguję, ja! Nikogo nie tagowałam, bo nie wiedziałam czy ludzie chcą to robić XD

      Usuń
    2. Dziękuję za nominację! :D Ja zawsze lubię brać udział w tych wszystkich zabawach. ^^

      Usuń
  4. Co to wszyscy ostatnio szablony zmieniają? A może ja dawno nie robiłam rundki po blogach innych...? Jakby co - nowy nagłówek baaardzo na plus! Szczególnie czcionka do tytułu bloga jest śliczna <3

    Jejku, Kroniki Drugiego Kręgu! Ja wiem, że Białołęcka morduje małe kociątko za każdym razem gdy ktoś pyta ją o ostatni tom, ale... To było taaaakie fajne! Nawet jak mało pamiętam ze szczegółów historii, to zostało mi wspomnienie o tym jak bardzo uwielbiałam tam postaci <3 Będzie trzeba zrobić powtórkę...

    Zgadzam się co do słodkości Suwy i też wyczekuję sequela :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie szablon ten sam, tylko nagłówek cię tak oszukał, że wszystko nowe :D. Dzięki!

      I w takim momencie się skończyło! Ja pamiętam, że poniszczyła niektóre postacie (Kamyka), ale inne wdarły się nagle do grona moich ulubieńców, chociaż nimi nie były (Gryf), takie plottwisty...

      Usuń
  5. XD Nie znam nikogo, to jest aż nieprawdopodobne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noż wiesz co, przynajmniej jednego nadrób!

      Usuń
  6. Suwa to moja największa miłość obok Ruia z cyklu "wspieram tego drugiego". I w sumie jedyna postać z tutaj wymienionych, którą znam, więc reszty panów nie docenię, ale Suwa jako "wisienka" bardzo mi odpowiada :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruia, w sensie tego z Hana Yori Dango? U mnie jednak Domyouji w tym przypadku ;D

      Usuń
  7. Suwa jest taki kochany w Orange. Oglądając anime doszłam do wniosku, że pasowałby lepiej do Kakeru niż Naho. Nie mogę się doczekać spinoffu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie jak oglądałam film to miałam takie wrażenie ;D

      Usuń
  8. Suwa to kosmos, fakt. Chociaż ja trochę nie ogarniam jego podejścia do miłości, no ale to ino mangowa postać XD Idealna wisienka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suwa jest taki wyidealizowany, normalnie tacy ludzie, którzy poświęcają się dla innych cierpią w środeczku i nie są tacy genki, każdy cierpiący w środeczku chciałby chyba mieć tyle sił ;D

      Usuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -