Ta strona korzysta z ciasteczek, jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.
Posted by : Otai czwartek, 21 maja 2015

Kaszlę, zdycham, wypluwam płuca, nie mam czasu na nic, więc zostawię wam tu starą sesję Yato w kwiatkach, o której pewnie zapomnę zanim ożyję :D.









{ 10 komentarze... read them below or Comment }

  1. Śliczny Yato, podobają mi się jego oczęta, ale i tak to Kicia zdobyła moje serce. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całym szacunkiem dla Yato, ale ten koteczek *p*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaakie boskie zdjęcia! *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kicia podbiła moje serce, przyznam, bardziej niż Yato. Aczkolwiek (kurczę, uwielbiam to słowo) figurka też niczego sobie. Talent się ma do ustawiania ich przed obiektywem, nie to co ja :D
    ZDROWIEJ!
    ~Mariko (znaczy się Mayumi)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, po raz pierwszy tak mało u ciebie treści, że aż mi dziwnie :o.
    Yato Yato Yato Yato Yato <3333 tak bardzo kocham. Strasznie podobają mi się jego zdjęcia. Taiga (tak się nazywa, prawda?) też urocza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wszystkim

    @Naff: Czasami nawet ja nie mam już siły na pisanie XDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia jak najbardziej na tak :D Najlepsze pierwsze w tych kwiatkach, a i jeszcze te przyciemnione, no boskie po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Yato w kwiatkach wygląda genialnie. :D

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -