Ta strona korzysta z ciasteczek.
Jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.
Posted by : Otai sobota, 11 kwietnia 2015

Ostatni post rysunkowy był miesiąc temu (Rysunki 03/2015), więc myślę, że pora na kolejnego posta z tej serii :D. Będzie raczej treściwy post, bo zupełnie nie mam mózgu do pisania. 



Zacznijmy od tego, że dołączyłam do ogólnej inicjatywy personifikowania polskich wydawnictw mangowych, zapoczątkowanej na forum Waneko w temacie "WaneKoto". Było już kilka innych wersji, bardziej obrazujących np. sam charakter, ja natomiast postanowiłam pójść w zobrazowanie wieku naszych wydawnictw mangowych. I tak najstarszy jest JPF (16 lat), a najmłodsze RingoAme (1,+ roczek). Uwzględniony został pairing tytułowy czyli WaneKotori, ale poza tym reszta wydawnictw jest rysowana kolejno pod względem wieku.


Tutaj coś w ramach wymiany z Edycji Wielkanocnej Wielkiego Rysowania - tym razem miałam do narysowania Suzuyę z "Tokyo Ghoul". Wtedy jeszcze go nie znałam, ale wydał mi się fajną postacią do rysowania, dlatego trzasnęłam dwie akwarelki :D. Całkiem jestem z nich zadowolona. W sumie tamtym razem zrobiłam więcej obrazków, ale odkąd weszła czarna lista dla spóźnialskich to wolę narysować i wysłać mniej, ale na samym początku, żeby mieć spokój. Sama też dostałam 2 obrazki (tym razem przynajmniej cokolwiek dostałam, z Edycji Walentynkowej nadal nic nie przyszło :P). Ostatnio staram się czytać "Tokyo Ghoula" i właśnie do tego pana dotarłam, ale nadal mam mieszane uczucia czy chciałabym kupować tę mangę - toteż póki co będę ciągnąć dalej jej czytanie, a mam czas, bo dopiero do 3 tomu Waneko będzie dodawać fajnego gratisa w razie czego.


To Pinky jest i Mózg, to Pinky jest i Mózg, niski to geniusz, wysoki - no cóż. W sumie te 2 postaci pojawiły się na kilka chwil w anime, ale pewnie nieczytający mangi jeszcze ich dobrze nie kojarzą - to Ashikiba i Kuroda z Hakogaku, taka mała zapowiedź tej dwójki :D.



Skoro już jesteśmy w temacie YowaPeda to Toudou z kabanosem i Shinkai z pączusiem w ramach akcji rysowania postaci z polskim żarciem :D. Szkoda, że tylko tyle mi się udało namachać, pomysłów miałam dużo więcej. Toudou zrobiony w Clip Paint Studio, a Shinkai to akwarele~

A tutaj Onoda dla pewnej polskiej fanki tego bohatera, która w ramach zdobywania fanartów Onody zorganizowała losowanie, w którym aby wziąć udział trzeba było narysować Onodę. Cóż, dla mnie to dobra wymówka, żeby go narysować :D.


A tutaj markery plus tekstury na komputerze, postać o długim imieniu i nazwisku, którą rysowałam w ramach wymiany :). 


I na koniec Oikawa z Haikyuu!! akwarelkami, też na wymianę artów. Szczerze powiedziawszy nie jest to moja ulubiona postać z tej serii, zwłaszcza, że żadna fanka, jaką pytałam o jego zainteresowania, jakąś ciekawą historię itp. nie potrafiły mi odpowiedzieć niczego sensownego na jego temat, dopiero jedna rzuciła hasło, że on lubi UFO i to go w moich oczach jakoś uratowało. Czyli on robi jednak cokolwiek poza graniem w siatkę i selcami, uf. Ale kurcze, jestem przyzwyczajona, że jak się pyta o jakąś postać fanów to oni rzucają milionem ciekawostek od ręki ;D.

I chyba to by było na tyle na ten miesiąc :D

{ 18 komentarze... read them below or Comment }

  1. Jej, znów kolory!!! <3 (Te wydawnictwa są świetne :D) Samą mnie kusi aby coś porysować, ale nie mam kiedy... Boże, moja lista "do zrobienia po maturze" jest coraz dłuższa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się zawsze wydawało, że jak się ma maturę to się robi wszystko inne byle się nie uczyć XDD

      Usuń
  2. Kocham Twoje komiksy <3 Ten jest perfekcyjny xD
    W ogóle masz cudowną kreskę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle rysunełków *____* a najbardziej podoba mi się Suzuya z Tokyo Ghoul! Jaram się! A przedstawienie wydawnictw w takiej formie to świetny pomysł:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytam TG, więc może jeszcze kiedyś kogoś z tej serii narysuje... Po 10 tomach tylko Yomo mi podszedł jako postać w sumie, więc najpewniej on XD

      Usuń
  4. Wiekszosc Twoich rysunkow widzialam na fejsie i sa naprawde pocieszne. Zwlaszcza ten przedstawiajacy wydawnictwa jest swietny. JPF z Waneko jak mama i tata z gromadka dzieci XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie facebook jest na tyle głupi, że potrafi wszystkich nie pokazać, dlatego na wszelki wypadek wrzucam je też tutaj XD

      Usuń
  5. Oonoda mi się podoba,a Hayato z pączusiem taki uroczy *_* JPF wygląda trochę jak Loki z FT :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam aż z ciekawości wyguglać jak wygląda ten Loki XD

      Usuń
  6. Nawet nie słyszałam o tej inicjatywie personifikacji polskich wydawnictw. haha Super pomysł, ogólnie lubię takie przedsięwzięcia. Twoja praca wyszła super i trochę charakterku wydawnictw też w postaciach przemyciłaś. ^^
    Juuzou wyszedł super a Shinkai z pączusiem to słodkości nad słodkościami! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studio JG to nawet potem konkurs zorganizowało na swoją podobiznę, ale w sumie koniec końców nie miałam jakoś czasu strzelić wtedy rysunku ;D

      Usuń
  7. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i kompletnie się zauroczyłam ^-^
    Gratulacje, zazdroszczę talentu!
    ~Mayumi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 A talent... cóż, jest wielu bardziej utalentowanych, ale lubię to co robię.

      Usuń
    2. Najważniejsze jest mieć do tego jakąś pasję, a nie zmuszać się 'bo trzeba'. Sama nie wierzę w swoje umiejętności, ale cały czas ćwiczę i mam nadzieję, że kiedyś narysuję coś, co mi się spodoba :-)
      ~Mayumi

      Usuń
  8. Świetne rysunki w ogóle masz talent ! Też musiałabym powrócić do rysowania...
    Będę na pewno padać wcześniej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Czasem trzeba sobie robić przerwy, ale jak będziesz chciała wracać to wykorzystaj to uczucie i rysuj :D!

      Usuń
  9. Zazdroszczę! Ja nigdy nie miałam pomysłów na dany art, więc tym większe szacun! Akwarele masz opanowane do perfekcji. Nawet nie wiesz jak miło ogląda się Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -