Ta strona korzysta z ciasteczek, jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.
Posted by : Otai niedziela, 28 września 2014

Troszkę wcześniej notka, bo akurat się zmobilizowałam do pisania, ale to chyba raczej nikomu nie przeszkadza. Ten miesiąc był całkiem owocny w zakupy różnorakie, chociaż większość z nich dojdzie do mnie np. w listopadzie. nawet nie chcę myślec na jakie pierdoły poszła praktycznie cała moja pierwsza wypłata, no, ale podobno pierwszą trzeba wydać i wśród tych nieprzydatnych rzeczy znalazły się dwie pary okularów (w cenie jednej xD). No, ale nie przedłużając tak wygląda mój wrześniowy stosik.


Chciałam się poskarżyć, że powinien być tu jeszcze kalendarz szkolny od yatta, ale chociaż zamówiłam na yatta.pl 1go dnia promocji paczkę to zanim ją spakowali i się zorganizowali to kalenarzy już nie było (albo zapomnieli spakować). Takiego minusa ode mnie mają, srsly, zamówić coś w pierwszy dzien promocji i tego nie dostać to są jaja, a nie promocja :P. No, ale ostatnio wygrałam od nich 50 zł bon więc tak czy siak cośtam zaoszczędziłam w późniejszym zamówieniu prenumeraty No 6 to może nie powinnam się obrażać.


Fay (gashapon docelowo, ale dawno temu wykręciłam mu śróbkę xD) nie jest nowością w mojej kolekcji, dostałam go jeszcze zanim poszłam na studia w 2006, ale z biegiem czssu zaginął. Kiedy zakładałam myfigurecollection i nie mogłam go znaleźć i sobie dodac do kolekcji spisałam go na straty, ale w zeszłym tygodniu postanowiłam zagrać w grę zwaną Dixit, a wśród króliczkowych pionków do gry siedział sobie...on. Co prawda jest w kilku miejscach przetarty i trzeba go podkolorować farbą  (dłonie, buty, płaszcz), ale to detale i całkiem nieźle sie trzyma. Z radością mogę go przywrócić do mojej kolekcji, a myślałam, że to już niemożliwe.


Mangi w sumie przeglądałam bardzo pobierznie ze względu na brak czasu, choróbsko, ale i tym, że większość z tomików pokrywa się z czymś co kojarzę z wersji anime. No, może poza Karnevalem, ale jak przeglądałam tom 8 to uznałam, że całkiem sporo akcji się tam dzieje i powinnam miec świezszy umysł, żeby spróbować to ogarnąć. Na okładeczce jest Akari i bardzo dobrze, bo gościa uwielbiam. W sumie Ściezki Miłości 4 przeczytałam w końcu wczoraj - w sumie tom konczy się tak jak 1 sezon anime, z tym, że ostatni odcinek aniem był mocno okrojony. Ogólnie kilka rzeczy w anime zostało niefortunnie zmienionych, ale w sumie dobrze się je oglądało. Najfajniej jak zwykle czyta się komentarze samej autorki i czekam na te z tomu 5, żeby dowiedzieć się czy odchudzanie się udało xD. Z One Piecem mam zaległości, bo Skypiea była tą sagą, na której się zaciełam 10 lat temu w anime i długo zajęło mi ponowne podjęcie daleszego oglądania (teraz zaciełam sie na sadze Amazon Lily btw). Tak, że z mangą wcale nie jest lepiej i jestem nadal jakieś 3-4 tomy z czytaniem do tyłu. Tomik zamówiłam w prenumeracie na mangarden, bo dodawano tam w koszulce 2 karty A5 z podstawowymi informacjamio Luffym i pierwszych sagach. Mała rzecz, a cieszy, dlatego będę kupować kolejne prenumeraty tam :). O Atak Tytanów tom 2 musiałam się upominać, ale tak to już jest jak ktoś wygrywa w konkursie - jak się nie upomnisz tak o tobie zapomną. Przejrzałam cały tom, ale jakoś tak wydarzenia tego tomu nie interesują mnie jak np. w tomach kolejnych, albo i pierwszym, no, ale szybko przeszliśmy najnudniejsze według mnie wydarzenia i seria będzie się teraz rozkręcać. Do tomiku dodawana była przypinka i zakładka widoczna na zdjęciu.







Ostatnią moją zdobyczą jest oficjalny fanbook "Gekkan Shoujo Nozaki-kun", 200 stron, z czego 56 kolorowych. Rankingi postaci, rankingi pairingów, ilustracje, podstawowe informacje i statystyki bohaterów, różne wypowiedzi i yonkomy,a  to wszystko w formacie mangi - wspaniała rzecz, której zakupu nie żałuję. Zwłaszcza, że nagle CDJapan dało mi znać, że mam zniżkę (ok.15 zł) i mam tylko 3 dni, żeby ją wykorzystać. Tak, że koniec końców za to cudo razem już z przesyłką zapłaciłam ok. 32 zł. 

I to by było na tyle w tym miesiącu :D

{ 18 komentarze... read them below or Comment }

  1. Faaaaay się znalazł. <3
    W ogóle anime AoHaru obejmowało tylko 4 tomy? O.o Jakoś mało, zazwyczaj do 6 dobijają, no ale serii ani nie czytałam ani nie oglądałam, więc ciężko mi oceniać czemu tak. xD
    Ten fanbook jest piękny, nie oglądałam jeszcze anime, ale po tym jak zapostowałaś zdjęcia z niego na twitterku od razu nabrałam ochoty na zapoznanie się z serią. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, potem fabuła AoHaru robi się zawiła, bo pojawia się kolejna główna postać i inna, która główną może nie jest, ale nieźle zamiesza w fabule. Gorzej, że nie rozumiem zagrywek z anime, gdzie np. w mandze bohaterowie gubią się w lesie, bo starsza pani pokazała im złą drogę, natomiast w anime robią z jednej z postaci głupka, który się popisuje, że znajdzie drogę i gubi wszystkich // trochę unrelated, ale ugh, czemu tak D:

      Oglądaj, oglądaj, ja to nie mogę przeboleć, że nie ma kolejnego odcinka, bo to była seria, która mnie naprawdę relaksowała.

      Usuń
  2. Okulary nieprzydatne? Co za hipsteriada xD
    Ja za moją pierwszą wypłatę kupiłam sobie maskotkę Pepe Pana Dziobaka w Empiku, reszta niestety musiała iść na jedzenie i tego typu rzeczy :)
    Gratuluję odnalezienia Faya i fanbooka z Nozakiego, bardzo estetyczne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki skrót myślowy, musisz mi wybaczyć - wśród tych pierdół znalazły sie na szczęście okulary, które jako jedyne są jakimś sensownym wydatkiem CF

      Usuń
  3. Ooo, kupowałaś na CDJapan? :D Tam można bez problemu kupić do Polski i nie trzeba płacić za to żadnych dziwnych opłat i ogólnie nie ma jakiś problemów? Też bym chciała coś kupić .w.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z opłat jest tylko wysyłka, ale to ci ją nalicza w koszyku zanim zamówisz, no i wiadomo, że przy większych zakupach mogą celnicy naliczyć cło. Ale dostajesz za to np. zniżkę punktową za założenie konta (1pkt = 1 jen chyba, a dostajesz albo 200, albo 300, albo 500 - nie pamiętam XD) i zniżkę na swoje urodziny, poza tym po kazdym zamówieniu też ci dolicza punkciki, tylko one po jakimś czasie wygasają. Ale np. na urodziny albo tak jak teraz dostałam punkty zawsze sobie zamawiam coś mniejszego. No i trzeba miec paypala, ale to nie jest duży problem :)

      Usuń
  4. Ładny stosik ;) U mnie też znalazły się "Ścieżki", "Tytani" i "One Piece". Nie wiem czy tylko mi się tak wydaje, ale anime Ścieżek wyszło jakieś takie mdłe i nudnawe (chociaż nie obejrzałam jeszcze całości), dodatkowo ilość odcinków to jakaś kpina, zwłaszcza, że raczej nie ma co liczyć na kolejny sezon :< Ja z OP też jestem do tyłu, kupuje tomiki i czekają na lepszy czas do przeczytania, zwłaszcza, że Skypia nie jest moim ulubionym arcem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie nie wiem czy wyszły nudniejsze, ale tak jak pisałam Tabi część reczy została w sumie tak z dupy zmienionych nie wiem po co... Ciekawa jestem jak z shoujo wyjdzie w tym sezonie Ookami Shoujo to Kuro Ouji, bo manga podoba mi się zdecydowanie bardziej niż Ao haru *-*
      Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja tak robię z OP XDD

      Usuń
  5. Rany jak mnie tu dawno nie było :>
    Przepierdzielanie pieniędzy na to co lubisz to jedna z przyjemniejszych rzeczy XD
    Uwa popsuł ci się wzrok? :<
    J-jak to tylko 4 tomy O__O przecież tam wgl akcja się nawet nie rozwinęła.To dopiero początek... wuuuut.Logika anime bardzo.Właśnie w weekend wróciłam z Li-conu i też uzupełniłam Ścieżki młodości :D Muszę jak najszybciej przeczytać.
    I że się tak pochwalę wygrałam poduchę i figurkę Aomisia ;v; Co prawda nie mogę się równać z twoimi wygranymi,ale tam XD
    A ten fanbuczek śliczny *-* co to za piękne pany... chyba o czymś JESZCZE nie słyszałam,ale to się musi zmienić *-* Kocham kolorowe strony... mają jeszcze ładniejszy zapach niż normalny druk XD *le zboczeniec* i tak fajnie się je mizia... Mała rzecz,a cieszy.
    Zdrufkaaa Otai,żebyś się tak często nie rozkładała :<
    I serduszek ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak bardzo popsuł jak myślałam, bo no heloł, 0.5 w jednym oku i 0.25 w drugim to nie taki dramat, zwłaszcza, że to 0,5 miałam wcz ale w sumie bardziej się opylało wziąć 2 pary okularów w cenie jednej i darmową wizytę niż płacić za wizytę XDDD

      Wooo, to gites, że wygrałaś, jak się wygrywa raz to człowiek nie boi się wygrywać (i przegrywać siłą rzeczy XD) więcej xDD

      Jeden z tych pięknych panów jest kobietą, ale omg, oglądaj jak nie oglądałaś, żadna seria nie dała mi dawno tyle radości co GS Nozaki-kun

      *bierze zdrufko i serduszka bo się przydadzą*

      Usuń
    2. No w sumie ja mam prawie -6 XD Niech żyją soczewki \o/
      Jedne do noszenia w domu,drugie na dworze.Plus 5 do lansu,czysty biznes i wizyta w prezencie.

      Żęder mówisz? Hmmm no trudno czego się nie zrobi dla pięknych pikseli. Wyląduje w planowanych na MALu :D

      Usuń
  6. Okładka Karneval taka ładna :o
    Po za tym fanbook "Gekkan Shoujo Nozaki-kun" też wydaje się fajny. Ja mam słabość do takich ilustracji zawsze ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładki Karnevala to (stety/niestety) najfajniejsza rzecz w tej mandze według mnie.

      Usuń
  7. Moim zdaniem manga Ao Haru jest o wiele lepsza niż anime. Jakoś Futaba mnie strasznie irytowała w anime... A może po prostu nie powinnam tykać żadnych romansideł XD
    Kupowałam Karneval dla okładki z Akarim lol 8D
    Piękne są te kolorowe arty z Gekkan. Gdyby było ich w tym fanbooku więcej to może sama skusiłabym się na kupno xP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że gdyby kolorowych artów z Gekkan było więcej to pewnie nie byłby taki tani xd

      Usuń
  8. Śliczny fanbook z Gekkan Shoujo Nozaki-kun :) Też często kupuję na cdjapan ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie kupuję tylko jak mam zniżki XD

      Usuń
  9. Hehe,,, autorskie prace to są zawsze, z tym, że faktycznie najczęściej rysuję portrety, głównie zamawiane, więc jakby nie było muszę się wzorować na zdjęciach, bo tego się ode mnie wymaga, ale na fp na pewno będę ukazywać się też moje własne propozycje. :D

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -