Ta strona korzysta z ciasteczek.
Jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.
Posted by : Otai niedziela, 10 sierpnia 2014

Dzisiejszą notkę ozdabiają moje zdjęcia z zoo w Krakowie, bo właściwie nie miałam ich kiedy wrzucić :).


Na początek chciałam zaprosić do udziału w konkursie na dramawiki. Nagrody książkowe juz czekają u mnie w domu na rozesłanie do zwycięzców, więc konkurs przeprowadza osoba zaufana ;D. Co trzeba zrobić? Albo zachecić do udziału w konkursie innych na swoim blogu/stronie facebookowej, zarejestrować się na dramawiki i podać w odpowiednim miejscu linka do waszej notki, albo tworzyć razem z nami artykuły na polskiej dramawiki i dalej ją rozwijać. Więcej o konkursie można przeczytać tutaj i licze na to, że moi blogerowi znajomi wezmą udział w części rozreklamowującej konkurs :D. Sama zakładałam tę naszą małą wiki i niesamowicie się przez ten czas rozrosła tak, że chciałam przeprowadzic konkurs po to, żeby odwdzięczyc się jakoś wolontariuszom i zachęcić nowych ludzi do działania na wiki :)


Tymczasem, żeby notka nie ograniczała się tylko do reklamy to ostatnio Lora otagowała wszystkich XD, a że ja się do tych zaliczających jej bloga czytam to w sumie mogę chociaż na pytania odpowiedzieć. A więc:


1. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Uwielbiam "Kroniki drugiego kręgu" Białołęckiej i od lat ubolewam, że ostatnia część nie chce powstać :/. Poza tym seria Nightrunner, ale że książki mam po angielsku to czytanie cyklu idzie mi jak krew z nosa X''D

2. Jaki jest Twój ulubiony film?
"Finding neverland", pierwsi "Piraci z Karaibów", "Mimi wo sumaseba", "Okami no Kodomo: Ame to Yuki", "Toki wo kakeru shoujo", "Tenshi no Koi", "Hold up down" i pewnie milion innych ;)


3. Gdybyś mógł/a odwiedzić jakiekolwiek trzy miejsca na ziemi i nie przejmować się kosztami, ani niczym innym, gdzie być pojechał/a?
Do Osaki oczywiście.

4. Wymień trzy swoje ulubione blogi (niekoniecznie tematyka azjatycka).
Tak w sumie to na codzień odwiedzam głównie nyuu-mangę na bloggerze, więc mogę tego bloga wyróżnić, a poza tym to czytam po prostu listę obserwowanych i tyle :)



5. Jaki jest twój ulubiony zespół/wykonawca? 
Kanjani8, AAA, flumpool, AKB48, ONE OK ROCK, Fudanjuku, Matsushita Yuya, RADWIMPS

6. Jeśli oglądasz anime, to jakie były pierwsze anime, które świadomie obejrzałeś/aś?
Oglądałam chińskie baje wszystkie jak leci z Polonii 1, Polsatu, Polsatu 2, a w późniejszych czasach RTL 7 i naprawdę nie pamiętam, które z nich było pierwsze.



7. Ulubiona manga (jeśli czytasz)?
One Piece, Aishiteruze Baby, dobre BL (uwielbiam na przykład DEADLOCKa, Color, Zetsuaia, mangi Jaryuu Dokuro, mangi Hidaki Shouko, mangi Asou Kai, mangi Suzuki Tsuty, ostatnio mnie ciągnie do Ogawy Chise), Fujoshi Kanojo, After School Nightmare, Hana Kimi, Tsubasa Reservoir Chronicle, mangi Kaoru Mori

8. Jaki jest Twój ulubiony serial?
Byłam wielką fanką serialu Heroes dawno temu i jestem ciekawa powrotu tej serii. Poza tym Pushing Daisies było cudowne. Jak leci w tv to mogę np. dla zabicia czasu oglądać Supernaturala, Dr. House'a czy Merlina, ale nigdy nie ogarnęłam tych serii w całości.



9. Na co zwracasz uwagę, wybierając książki w księgarni/bibliotece?
Na przeceny.

10. Ulubione social media (Facebook, Instagram, Twitter...)?
Jestem osobą notorycznie przesiadującą na twitterze, tak, że odpowiedź jest prosta :D.

11. Ulubiona drama (jeśli oglądasz)?
umbling, Pride, Ryuusei no Kizuna, SPEC, Delicious Gakuin, Aozora no Tamago, Bump Off Lover, Black & White, Bloody Monday, Clone Baby, Majo Saiban, Last Friends, Nodame Cantabile, Piece i inne (za dużo O:)




{ 17 komentarze... read them below or Comment }

  1. No, ja nie jestem dobra w tworzeniu takich artykułów D: a szkoda.
    Matko, ile słodkich zwierzątek! Króliczki *___*
    Ame i Yuki film. Wielbię. Kocham. ONE OK ROCK <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zareklamować możesz, to też bierze udział w konkursie XD!

      Usuń
  2. O proszę, ktoś sobie wziął do serca moje tagowanie XD

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Na co zwracasz uwagę, wybierając książki w księgarni/bibliotece?
    Na przeceny."
    Och tak. Trafiłaś w sedno.
    W życiu bym nie przypuszczała, że słuchać akbitek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam je! Co prawda w starszym składzie, bo ostatnio masakryczne czystki, ale jednak xD

      Usuń
  4. Świetne fotki, zwłaszcza śpiący fenek jest przesłodki *.* Mi zawsze zwierzaki uciekają, albo się chowają jak chcę cyknąć zdjęcie w zoo -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie większość pozowała, ale mam tylko aparat manualny, więc sama muszę nastawiać ostrość i to trochę trwa...

      Usuń
  5. Kocham zdjęcia tych słodkich królisiów. <333333333333
    Ja nie oglądałam Sailorek w dzieciństwie a jeden z naszych wykładowców żyje w przekonaniu, że WSZYSCY oglądali Sailor Moon. >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie przed sailorkami oglądałam już inne anime, ale nie wiem, które było obejrzane świadomie.

      Usuń
  6. Już czytam o co chodzi w konkursie i bardzo ciekawy tag! ;)
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://otaku-okaeri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, ja zazwyczaj mangusiowe blogi obserwuję i komentuję jeśli mam pomysł jak, węc nie ma problemu xd

      Usuń
  7. Awwww, zwierzaczki!
    Ja ostatnio w warszawskim zoo czekałam na Pandę małą, bo się schowała. Stałam tam kilkanaście minut, po czym zrezygnowałam (zapewne wtedy wróciła). Odwiedziłam ją jeszcze raz po 30 minutach i co? I podeszła na wyciągnięcie ręki *q* Moje życie jest kompletne ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, pandy różnorakie mają to do siebie (razem z wielkimi kotami), że jak jest gorąco to spią w jakimś niewidocznym miejscu... ale tym razem całkiem nieźle zwierzątka mi pozowały ;w;

      Usuń
  8. haha mam tak samo z przecenami w księgarni (ŻÓŁWIK!)
    jaki słodziaśny fenek(?), porwałabym takiego do domu ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przyłączę się do konkursu, mam już małą wprawę do pisania artykułów, haha :) no i dramawiki nieraz mi pomogła, także czemu by nie, przynajmniej rozreklamować mogę. ^^
    AAA, OOR, RADWIMPS mamy podobne gusta - uwielbiam!
    Twitteromania rządki. Oh.. Nie bez przyczyny moi znajomi marudzą jak wszystko co mnie spotyka, co się u mnie dzieje, kto mnie wkurza etc. ląduje na TT :)
    Patrzę na tytuły dram i same chyba japońskie. Umm.. nie wiem, niby nie raz oglądałam japońskie produkcje ale mnie ich gra aktorska nie przekonuje, Koreańczycy grają bardziej profesjonalnie, więc gdybym sama miała wymieniać, to bym rzuciła setką koreańskich tytułów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się absolutnie nie zgadzam z tym, że Koreańczycy grają bardziej profejsonalnie, ogólnie nie zgadzam się z tym, zeby gra aktorska zależała od narodowości. Aczkolwiek ja się przyznaje, że maniera z jaką Koreańczycy graja, albo jak niektórzy nieudolnie grać próbują jak i sposób kręcenia ich dram jest dla mnie poniżej moich granic tolerancji, dlatego świadomie i dobrowolnie nie oglądam koreańskiego nic, żeby nie narzekać.

      Ja to mam dwa twittery i na tym co mnie obserwujesz się wyżywam mniej, bo jest publiczny XDD

      A na konkurs wiki zapraszam, bo w sumie malutko rąk do pracy <3

      Usuń
    2. Mam kompletnie odwrotne wrażenie. :) Może trafiam na złe tytuły japońskie, bo jeśli chodzi o filmy, to zwykle jestem zadowolona i są świetne, ale dramy japońskie to dla mnie jakaś porażka zazwyczaj i przez to po prostu już nawet po nie nie sięgam. Do koreańskich się przyzwyczaiłam i generalnie toleruję, lubię i szanuję kino koreańskie.

      Usuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -