Ta strona korzysta z ciasteczek.
Jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.
Posted by : Otai wtorek, 29 lipca 2014

Jak co roku o tej porze (licząc od roku zeszłego) wkraczam ze swoją radosną komiksową twórczością. W tym roku padło na mało popularną serię "Yowamushi Pedal", którą za to uwielbiam niesamowicie! Nie mam pojęcia jak doujin się sprzeda, ale YowaPeda zasługuje na trochę miłości w formie doujina. Dziękuję wszystkim, którzy mnie wspierali, a wszystkim hejterom tego przedsięwzięcia mogę powiedzieć tylko tyle, że jeśli mi się nie uda to nie będzie pieniążków na moje kolejne wybryki, a jeśli będą to znaczy, że hejterzy się mylili. Nie wiem czy mam hejterów, ale ostatnio przyszedł jakiś anonim z bólem dupy, więc wolę go uprzedzić i nie musieć już odpowiadać. Wstęp ten zakańczając przedstawiam wam mój tegoroczny twór:




 "MATOŁKI 48" to fanbook z serii "Yowamushi Pedal", w którym fabuła poszczególnych rozdziałów opiera się na tekstach piosenek AKB48. Fanbook ma 68 stron czarno-białych + kolorową okładkę. Gramatura papieru to 115 g/m3 - przypomina bardziej te z podręczników, bo jest grubszy, jeśli ktoś posiada mój doujin AoKise to papier jest identyczny. Okładka natomiast jest matowa, laminowana matowo i twardsza niż w moim poprzednim dj (300 g). Rozmiarowo doujin to A5. W doujinie można znaleźć elementy boys love, ale lekkie (2 pocałunki na całego doujina). 


Patrząc na przykładowe strony weźcie pod uwagę kompresję w podglądzie programu - w doujinie rastry są bardziej naturalne.
Historie przedstawione w doujinie są na podstawie piosenek:

* Ponytail no Shushu oraz Everyday Kachuusha - czyli dwa rozdziały połączone ze sobą fabularnie, pairing: Toudou Jinpachi xMakishima Yuusuke. Przykładowe strony: 

* Aitakatta - kolejna piosenka z pairingiem Toudou x Makishima
* Uza - pairing Shinkai x Arakita, gościnnie Fukutomi
Przykładowe strony:


* Sugar Rush - przygody króliczka Shinkaia, który chciał stać się silny, gościnne role kota Arakity, wiedźmy Toudou, niedźwiedzia Tadokoro, żółwia Fukuciana i potwora Midosujiego
* Yasai Sisters - 25 postaci z serii tańczących w przebraniach jako warzywa
Przykładowe strony:



* Sougen no Kiseki - pairing Aoyagi Hajime x Teshima Junta, 3 strony
* 11 różnych artów z serii, w tym 7 dedykowanych dla ludzi, którzy zrobili pre-order mailowy :)
* specjalnie na okazję mojego doujina wykonany art autorstwa Ling (circle: LBL) - Japonki tworzącej doujiny YowaPeda - pełna profeska.

NIE POSIADAM JUŻ ŻADNEJ KOPII, TO POST PAMIĄTKOWY

{ 23 komentarze... read them below or Comment }

  1. Fajnie to wygląda. Podziwiam. Życzę wielkich sprzedaży C:
    mnie niestety nie interesuje mnie Yowa Peda :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest najpopularniejsza seria, no, ale trudno XD Czasem człowiek woli narysoać dla własnej przyjemności coś, co może się nie sprzedać XD

      Usuń
  2. Ja jestem ciągle na 6 odcinku Yawopedy, ale....walić to i tak chce doujin XD (mimo iz te postaci się jeszcze nie pojawiły) bo ja jestem prawdziwą fanką i będę mieć takie rarytasowe doujiny wielkiej mangaczki Otai *klaszcze* :D dziś wieczorem na spokojnie napisze meila :3 ach chciałabym zobaczyć jeszcze jakieś twoje aokisowe twory choć pewno nie ma zbytnio szans, ty Yawopedokrejzolu XD

    Gratuluje kolejnego wydanego doujina :) *owacje na stojąco*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria się rozkręca, może cię mój doujin rozkręci.

      Następna w planach będzie malutka książeczka z Shingejami 36 stron a6 za 5kę XD A co potem się zobaczy co mnie natchnie w przyszlym roku~~

      Usuń
  3. Bardzo lubię Yowa Peda, chociaż oglądać nie skończyłam, bo studia ;_;
    Powiem, że okładka doujina jest przecudowna i odwaliłaś kawał dobrej roboty :) Pieniążkowo nie wesprę, bo nie mam jak, ale mam nadzieję, że inni docenią Twoją pracę i doujiny rozejdą się jak ciepłe bułeczki :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 No wiadomo, że nie każdy ma $$, ja jak nie sprzedam tych doujinów to też nie bedę miała za co wesprzeć innych ludzi rysujących doujinshi xD

      Usuń
  4. A ja chcę, jak już ci się parę razy deklarowałam :D Odbiorę sobie na b6 XD

    PS Cieszę się, że drukarnia się wyrobiła xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, jakbyś miała rysunek w środku i dj nie kupiła to czułabym się oburzona xD

      Usuń
  5. Yowa Peda mnie niespecjalnie interesuje (pominę fakt, że zwykle jestem biedna jak mysz kościelna i dlatego na wiele takowych nie zwracam uwagi) ale nie znaczy to, że nie mogę pogratulować i życzyć dobrej, tfuuu... BARDZO dobrej sprzedaży. Trzymam kciuki i powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki XD Ja póki co czarno to widzę przez popularność serii XD

      Usuń
  6. Jeszcze tego nie oglądałam, ale z chęcią kupię na B-6, więc możesz mnie wpisać :3 Uwielbiam Twoje doujiny, więc biorę w ciemno ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaw, dziękuję <3 Już zapisuję :D

      Usuń
  7. Powodzenia w sprzedawaniu ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje drugiego dj! Ciocia byznesłumen *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki biznesmen, ze pewnie mu się nawet za druk nie wróci X'D

      Usuń
  9. Gratulacje z okazji wydania kolejnego doujina :D Ja wciąż jestem na 10 odcinku.... jezu dajce mi czas ;-;' Nawet nie ogarniam pairingu z fanbooka X"D Jestem failem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ty to wydałaś? Chodzi mi o to że gdzie albo coś??? :O Proszę odpowiedz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydać nie wydałam - po prostu wydrukowałam w drukarni :) - opcja nazywa się druk na życzenie :) - wystarczy sobie wyszukać i znaleźc odpowiadającą ci drukarnie - więkzość z nich ma kalkulatory cenowe, które ci obliczają cenę za ilość stron/egzemplarzy :)

      Usuń
  11. Gratulacje i aww, doujin wygląda naprawdę wspaniale *rozpływa się* Jeszcze jeden plusik leci za serię, która jest momentami cholernie niedoceniana, ja tam wolę rowery od siatkówki ;w; Nah, kupię na pewno i nawet odbiorę osobiście, pomimo że straszne ze mnie strachajło XD''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękjuuu <3 Ja to się stracham, że będę przez wydawanie takich niepopularnych serii biedakiem przez kolejne pól roku, tak, że się bardzo ciesze, że ktoś za nią plusik daje ;-;

      Nie bój się, ja tylko męża gryzę.

      Usuń
  12. Hejka! Życzę powodzenia ze sprzedażą, mnie niestety nie stać na żadne zakupy w ostatnim czasie :'c Niemniej AoKisowy doujin wypadł bardzo fajnie <3

    Wpadłam w sumie z zapytaniem, gdzie drukujesz swoje doujiny? Masz jakąś zaufaną księgarnię czy wyszukałaś coś na internecie? o:

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojeju *,*
    A jak wydac wlasnego dojuna xd ?
    A jak stworzysz ta mini ksiazeczke 36 str za 5 zl pisz na moj fb xd to nazwa: Anna Michalczewska :D
    Musze miec :)

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -