Ta strona korzysta z ciasteczek.
Jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.

SSB

Posted by : Otai niedziela, 29 czerwca 2014

Ostatnio w końcu zabrałam się za obejrzenie "Super Seisyun Brothers" - gorąco polecam, bo tylko 13 4-minutowych odcinków, śliczna animacja i dużo cracku. Seria na pewno podobała się niejednemu widzowi, a mnie doprowadziła do kompletnej ekscytacji. Bo ja kurcze interesuje się i tym czym jedna bohaterka, i tym czym druga bohaterka i jeszcze tym co sempai z uczelni *mózg wybucha*. Tak, że zamiast recenzji pozwolę dzisiaj sobie na chwilę ekscytacji. Porozmawiajmy dziś więc o siostrach, a nie o braciach:


Jedna jest otaku, rysuje doujinshi boys love, a do tego jak rysuje coś swojego własnego to jest to shoujo. Czuje się z nią połączona emocjonalnie. Tak bardzo.


Druga jest fanką AKC47 czyli innymi słowy AKB48. Od umięśnionych facetów w majtach woli oglądać śliczne dziewuszki. Też ją rozumiem. W ogóle to patrzcie na to:



To jest refka do Mayuyu *__*. Pisałam niedawno o tym prawda? Że właśnie została numerem 1 w AKB48. *turlu turlu*. Nawet mi tu Mayuyu podrzucili. To świetna okazja by wrzucić znowu jej śliczną twarzyczkę i oshiri sisters (tyłeczkowe siostry - genialny troll-unit xDD) - czyli Mayuyu razem z Yuko (której już nie ma w AKB :c):




Ale w sumie wiecie, to nie wszystko, jest jeszcze sempai - facet, ale wygląda jak baba. I on na Comiket przychodzi przebrany za CZERWONEGO AKIBARANGERA z pierwszego sezonu.


I nawet pojawia się Yumeria, moja ukochana rangerka, fujoshi, lobam ją, tak! A najlepsze, że nie tylko tu, ale pojawia się też jej ludzka wersja w tłumie (razem z innymi bohaterami serii, no, ale Yumerka no!):


To jest okazja, by przybliżyć wam typową Yumerkę:





No, ale postarajmy się wrócić do senpaia, JAK ON TO ZROBIŁ, że najpierw był w kostiumie z pierwszego sezonu, a już za chwilę chodził już w kostiumie z sezonu drugiego?!


Ta notka była o tym, że nie jestem normalna, dziękuję, do widzenia.

{ 9 komentarze... read them below or Comment }

  1. Yay, wreszcie ktoś odkrył to fantastyczne anime i też je lofcia! Było swietne nawet, gdy się nie kojarzy tych rendżerów i idolek, zaręczam :) A animacja dobra, bo eksperymentalnie przypisali po jednej osobie do każdej postaci, a nie sceny, tak jak to się robi na zachodzie (albo tak słyszałam).
    A więc senpaj to był facet? Ja myślałam, że to ma być taka nieokreślona, androgyniczna postać do podobania się wszystkim.
    Lubię krótkie animo, a jeszcze bardziej lubię, gdy krótkie animo są takie naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie rozwalilo to jak duzo z tych rzeczy kojarze xD, totalnie bym sie w tym animu odnalazla xDDDD

      Ja sie nie przysluchiwalam w sumie, ale z takim tlumaczeniem ogladalam, ze facet wiec nie wiem na 100% XD

      Usuń
  2. Jejej, koniecznie muszę obejrzeć skoro tak chwalisz! Kocham takie nieogarniete serie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, zwlaszcza, ze odcinki sa krociutkie :D

      Usuń
  3. Też oglądałam tę króciutką serię i również strasznie mi się podobała, to jedna z nielicznych takich niedługich pozycji, która twórcom wyszła i faktycznie dobrze się ją oglądało, i szukało powiązań z różnymi japońskimi zjawiskami. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. To anime wydawało się takie niepozorne, a to proszę. Teraz wiem za co się zabrać jak nie będę miała co oglądać. Ostatnie takie anime po kilka minut jakie widziałam to "Pupa", które było tak ocenzurowane, że nie dało się tego oglądać XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krotkie odcinki, wiec czas na pewno sie na nie znajdzie ;D

      Usuń
  5. ee tam ;) to że masz takie a nie inne zainteresowania nie znaczy że jesteś nienormalna tylko.. oryginalna ;D i trzymajmy się tej wersji ;D nie przepadam za takimi krótkimi odcinkami ale może się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, może się zabiorę za tą serie. ^-^

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -