Ta strona korzysta z ciasteczek, jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.
Posted by : Otai wtorek, 6 maja 2014

Ciągle odkładam kolejne notki w czasie, ale trzeba się zebrać w sobie i napisać chociaż część. Co mnie motywuje? Syf na pulpicie! Arty i zdjęcia do notek trzymam właśnie tam, więc jak jest tego za dużo to mi przeszkadza do tego stopnia, że zaczynam pisać notki. Dzisiaj zaczniemy od wnętrza mojego szkicownika - przedstawiam wam Restaurację Hakogaku.


Hakogaku to szkoła (Hakone Gakuen), ale w skrócie mówi się tak po prostu na tamtejszą drużynę peda... znaczy klub kolarstwa. (i pewnie nie tylko na niego, ale nie mieszajmy). Zaprojektowałam więc radośnie restauracje Hakogaku - każdemu z bohaterów przypisując poszczególne potrawy. Dzisiaj wam je pokaże i opiszę kto co i dlaczego jeśli oczywiście się da. Może dowiecie się dzięki temu czegoś o jakiejś postaci, zaczniecie oglądać serie, a może po prostu popukacie się w czoło.


Izumida to postać, która praktykowała powiedzenie "najpierw masa, potem rzeźba". Jemu się udało - a swoje ABSy nazwał imionami - Andy i Frank. Każdy jego cyc ma własną osobowość i tę niezwykłą osobowość starałam się ukazać w potrawach. (XDDD)


Fukutomi (i prześwitujący z tyłu Toudou, wyrywa się chłopak XD) to pan kapitan - jajecznica jest nawiązaniem do jego koloru włosów. A poza tym Fuku-chan ma żółwia.


Potrawa Toudou to karp (bo ma karpia XD) oraz jabłkowe smoothie "Sleeping Beauty", bo po pierwsze Toudou praktykuje zdrowy tryb odżywiania się, a po drugie jego technika jazdy/pseudonim to "Sleeping Beauty" - stąd też jabłka.


Arakita ma swój "Arakitty Meal" bo lubi fast foody. Ma psa w gratisie, bo chociaż uganiał się za kotami to mówi, że woli psy i chyba takowego też posiada. (poprawcie mnie jeśli mi się pomyliło z psem Maki-chana). A propo kotów dołożyłam mu czekoladki zwane kocimi języczkami. A ponieważ jest w tej serii postać kojarząca się z językami to wystąpił przy daniu gościnnie. I oczywiście charakterystyczne dla Arakity bebsi.


Shinak ma pasztet z królika, bo jest na różny sposób z nimi związani, a poza tym ma batonowy tort, bo ciągle wcina batony energetyczne.


Dania Manamiego nawiązują do jego anielskiej natury (zwłaszcza skrzydełek symbolicznie narysowanych, kiedy jeździ na rowerze). Z tego powodu potraw chyba nie trzeba głębiej wyjaśniać.


I dodatkowo ulubione desery Shinkaia i Fukutomiego, dlatego musiałam dorysować tę stronę.

Niestety nie znam jeszcze "nowych" postaci, więc postanowiłam zatrzymać się tutaj. Dorysowałam za to dania gościnne z innych drużyn:


T2 czyli Teshima i Aoyagi mają kozę dla dwojga. To taki hermetyczny pun, bo chociaż koza jest charakterystyczna dla innej postaci to "yagi" brzmi jak "koza" po japońsku (co tam kanji XD). A że postacie te są prawie nierozłączne to dostali wspólną potrawę.


Ozorki Midosujiego - bo jego obleśny język. "Peak Spider" Makishimy to nawiązanie do jego techniki, tak jak w przypadku Toudou. A lody są symbolem wzgórza. Nie martwcie się - pająk to tylko ozdoba szklanki.

I to by było na tyle restauracji Hakogaku. Tymczasem zaczęłam się przymierzać do rysowania doujina. Po pierwsze postanowiłam zrobić porządki w domu i znalazłam multum rzeczy do rysowania, których wcześniej nie używałam - w tym rzeczy do rysowania doujina. Okazało się, że nie mam czarnego tuszu ani kartek, ale dzisiaj je dokupiłam więc można startować.

Można sobie powiększyć i  poczytać opisy po angielsku
I szkic Toudou gratis~~
A na koniec tego spamu chciałam wam pokazać etapy powstawania okładki pierwszego rozdziału do mojego doujina TouMaki - rozdział nazywa się "Ponytail no Shushu", bo nawiązuje do piosenki pod tym samym tytułem (wykonywanej przez zespół AKB48). Za punkt wyjściowy więc wybrałam jedno ze zdjęć z tego teledysku/sesji zdjęciowej:

Potem zrobiłam szkic ołówkiem automatycznym z niebieskim wkładem (non-print blue bardzo łatwo usuwa się na komputerze, więc zabawy z gumką do mazania odpadają.



Potem poszło dodawanie rastrów w PSie - na początku Makishima miał ciemniejsze włosy i odblaski na nich, ale po dodaniu tła nie spodobało mu się to, więc te refleksy zlikwidowałam, a włosy rozjaśniłam. I tak powstała gotowa wersja:




Gratuluje tym, którzy dotrwali do tej części notki - niniejszym mam ogłoszenie - osoby, które w zeszłym roku zakupiły ode mnie doujinshi (lub posiadają je inną drogą ;)) AoKise i deklarują się na zakupienie doujina z "YowaPeda" mogą mieć życzenie na czarnobiałego arta (wyrastrowanego) umieszczonego w doujinie. Jedynym warunkiem jest to, żeby postaci na nim się znajdujące pochodziły z "Yowamushi Pedal". Możecie sobie życzyć nawet Midosujiego w sukience, jeśli spełniacie te warunki. Do kontaktu ze mną zapraszam na lizardsanna@gmail.com ~~ Oczywiście będzie dedykacja i tak dalej jakby co :D!

I to tyle spamu na dziś, ufff. 

{ 11 komentarze... read them below or Comment }

  1. ja kupieeeeeeeee :D! / to bardzo ważna informacja i musiała się tym podzielić z internetem

    OdpowiedzUsuń
  2. Te potrawy są genialne XD Muszę pomyśleć jaką postać wybrać bo nie mam aż tak mocno ulubionego bohatera :P Wszystkie rysunki są świetne ale ten szkic z Toudou najbardziej mi się podoba~

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tymi potrawami :D Bardzo ciekawy :) Aż chce się jeść!
    Akcesoriów do rysowania masz multum :D Zazdroszczę! ...chociaż w sumie też mam tego pełno w domu xD Ale chcę więęęęęcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa i bardzo podoba mi się Twoja kreska i jej "lekkość" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio? Serio nazwał swoje cyce i każdy ma inną osobowość XD? Jebłam. Rysunki są świetne, a rysowanie żarcia idzie ci świetnie XD. Pedałów mimo wszystko nie znam i chyba nie chcę poznać XD.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten pomysł na restaurację Hakogaku. <3 Jadłabym oba cyce Izumidy. ^^
    O kurcze, jaka śliczna okładka rozdziałowa. <333 No i też ubóstwiam tego Toudou w kokardce. xD
    I yeeey, naprawdę możemy sobie zażyczyć art z Pedałów? Jejciu, jejciu... teraz tylko muszę się zastanowić z kim bym chciała. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. O ile masz fajnych przyborów do rysowania, zwłaszcza copiców zazdroszczę, sama mam tylko kilka promarkerów. Powodzenia w tworzeniu komiksu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę pomysłów XD I zdolności również.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ładne to to, świetny pomysł z tą restauracją XD Chyba w końcu sięgnę po mangę, bo nie wiem jeszcze, którą z postaci lubię najbardziej >:D

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku, zakochałam się w Twoich rysunkach!
    ♀ blog

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -