Posted by : Otai wtorek, 25 marca 2014

Ten krótki post upamiętniający miałam napisać przez jakiś czas, ale nie było okazji. W każdym razie jakiś czas temu dostałam do zrecenzowania mangę "Walkin' Butterfly" na potrzeby Dramawiki.pl, a dokładniej polskiego wydania mangi i serialu live action jednocześnie. Tak mi się nie chciało i nie chciało tego pisać, że aż w końcu zanim napisałam cokolwik\ek narysowałam sobie ot tak fan art Michiko - głównej bohaterki :). 


No i jak tak narysowałam to pomyślałam "A co tam, autorka ma na facebooku zaznaczone, że zna angielski, a poza tym prowadzi otwartego twittera to nie zaszkodzi jej wysłać ten rysunek, najwyżej nie odbierze. I co? Nie tylko odebrała rysunek ale przekazała go dalej, pokazując go wszystkim, którzy ją obserwują!


Wowow, tyle szczęścia, że aż mnie to w końcu zmotywowało do napisania recenzji, d przeczytania której chciałabym was serdecznie zaprosić TUTAJ. Przez formatowanie dramawiki wydaje się krótka, a wcale tak nie jest ;). Nie długa, nie krótka, lecz w sam raz haha~~ Jeszcze raz zapraszam.


{ 13 komentarze... read them below or Comment }

  1. Autorka to cudowna kobieta, nie oczekiwałam odpowiedzi, gdy wysłałam jej podziękowania za fajne mango, a ta grzecznie zagadała, pytając skąd jestem.
    Czy drama ma jakieś suby? Gdy pisałam recenzję mangi do Arigato szukałam czegokolwiek i nie znalazłam żadnych informacji, ale nie jestem tak wprawiona z dramami jak z anime.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa dwa odcinki po polsku:
      http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_88684.htm

      Torrenty do samych rawow chyba dzialaja na d-addicts tez, bo sciagalam odcinki na konwent w grudniu , sa tez jakies ulomne suby robione przez Chinczykow na DVD, ale ich na oczy nie widzialam. http://www.amazon.com/Walkin-Butterfly-Japanese-English-subtitle/dp/B00CKYDDNU

      Usuń
    2. Właśnie też chciałam się pytać, gdzie można zobaczyć tę dramę, właśnie próbuję ściągnąć pierwszy odcinek :) Obrazek bardzo ładny i fajnie, że autorka mangi go udostępniła i odpisała.

      Usuń
    3. W oficjalnym artykule raczej nie moglam napisac gdzie szukac do sciagniecia ;D

      Usuń
  2. Otai wkrocz na drogę do sławy xD Teraz Hollywood będzie Twoje XD
    Ale to mega miło z jej strony,że tak odpisuje wszystkim *-*
    Jak w ten weekend rozmawiałam z jednym z moich ulubionych autorów s-f to nagle jest takie "wow.... oni są ludźmi i się nie umiera na ich widok" xD *dostała zawału i krwotoku,ale to można zostawić bez komentarza...*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam raz ksiazke z mojej ulubionej serii *ale sprzedalam, bo to byl dodatek - same erotyki, zero fabuly XDD*, gdzie autorka zamiast normalnych ilustracji ksiazkowych pozbierala rozne fanarty z internetu i za zgoda autorow powstawiala do ksiazki ... i nagle sie tak mangowo zrobilo XDDD. Trzeba czesciej probowac.

      Usuń
    2. No to prawie,jak artbook XD
      Same erotyki? Teraz mi będzie chodzić po głowie,co tam było XD

      Usuń
    3. XD! http://www.amazon.com/Glimpses-Collection-Nightrunner-Short-Stories/dp/1453624910

      Usuń
  3. Woo, autorka wydaje być się bardzo sympatyczną osobą, to miło, że Ci odpisała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze mnie follownela na twitterze! Szkoda, ze tamto konto jest przeze mnie uzywane tylko do kontaktu z autorami/aktorami itd.

      Usuń
  4. Nie znam Walkin Butterfly, ale może kiedyś nadrobię. Bynajmniej historia świetna C: też bym się cieszyła, gdybym została doceniona w taki sposób D: tyle, że ja rysować nie umiem. Za to ty, robisz to świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwah! Strasznie miła sprawa z autorką :)

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -