Ta strona korzysta z ciasteczek, jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.
Posted by : Otai niedziela, 15 grudnia 2013

Kolejność przypadkowa.
Tylko tytuły, na które jestem zdecydowana.  
(ale moje finanse nie są gotowe XD)


                                                                ☆*: .。. o(≧▽≦)o .。.:*☆


Tytuł: Ten
Autor: Martina Peters
Ilość tomów: 3
Ilość zamówionych tomów: 0
Wydanie: angielskie, Cursed Verlag
Gatunek: yaoi, suspense, akcja
Opis: Dez zostaje wyłowiony z morza. Okazuje się, że nic nie pamięta. Ze względu na swoje umiejętności fizyczne zostaje ochroniarzem. Po dwóch latach Dez nadal nic nie pamięta. Przez przypadek spotyka na komisariacie chłopaka, o którym nie może zapomnieć. Coś go w nim niepokoi... Okazuje się, że bezdomny chłopak od dawna obserwuje go z daleka i marzy o tym, by Dez odzyskał pamięć...
Dlaczego chcę to mieć na półce: bo uwielbiam rozdziały udostępnione online tutaj.

                                                              



☆*: .。. o(≧▽≦)o.。.:*☆

Tytuł: Noragami
Autor: Adachi Toka
Ilość tomów: 13+
Ilość zamówionych tomów:  13
Wydanie: polskie, Studio JG
Gatunek: okruchy życia, fantasy, seinen, komedia
Opis: Gdy jesteś bezdomnym, pomniejszym bóstwem, które ciuła drobniaki w nadziei na wzniesienie własnej świątyni, uczysz się nie przebierać w ofertach. Yato jest właśnie w takiej sytuacji. Jego boski marketing jest równie agresywny, co niewybredny - do tego stopnia, że nasz młody bóg zostawia swój numer kontaktowy nawet na ścianie szkolnej toalety. I tak właśnie, odpowiadając na każdą modlitwę swoich potencjalnych wyznawców, pewnego dnia ścigając zgubionego kota, o mało nie wpada pod autobus. Na pomoc rzuca mu się jednak nastoletnia Hiyori, sama niemalże tracąc życie. Yato decyduje się uratować dziewczynę jednak w konsekwencji Hiyori zyskuje bardzo nietypową przypadłość, a jej życie zmienia się nie do poznania...
Dlaczego chcę to mieć na półce: Ta manga jest jedną z moich ulubionych i nie radziłabym wam jej porównywać do anime, które nie dość, że jest udelikatnione, to od połowy jest fillerem. No, ale sama manga ma piękne ilustracje  i bardzo ciekawą, dosyć mroczną i ciężką historię ubarwioną dla przeciwwagi humorem. Nie mogę się jej doczekać na mojej półce.



☆*: .。. o(≧▽≦)o.。.:*☆

Tytuł: Horimiya
Autor: Adachi Toka
Ilość tomów: 6+
Ilość zamówionych tomów:  1
Wydanie: polskie, Waneko
Gatunek: romans, komedia, szkolne życie, okruchy życia, podwójna tożsamość
Opis: Hori na pierwszy rzut oka wygląda jak zwykłą nastolatka ze zwykłymi zainteresowaniami, lecz nikt z jej kolegów nie ma pojęcia, że jej ulubione zajęcia po powrocie ze szkoły to? sprzątanie, gotowanie i opiekowanie się swoim młodszym braciszkiem! Tak się jednak składa, że jeden z jej kolegów z klasy, spokojny okularnik Miyamura, też po lekcjach staje się kimś zupełnie innym. Co się stanie, gdy pewnego dnia ta dwójka pozna prawdę o sobie nawzajem? Czy uda im się nie wygadać przed innymi? I czy ta nietypowa sytuacja jakoś ich do siebie zbliży? Odpowiedź poznacie podczas lektury tej jednej z najlepiej ocenianych i najbardziej wyczekiwanych (nie tylko przez dziewczyny!) mang ostatnich lat!
Dlaczego chcę to mieć na półce: Brzmi jak coś dla mnie, czytałam 1 rozdział ze środka, który przypadł mi do gustu, z chęcią się zapoznam z całością.


☆*: .。. o(≧▽≦)o.。.:*☆



Tytuł: Hirunaka no Ryuusei
Autor: Yamamori Mika
Ilość tomów: 12
Ilość zamówionych tomów:  0
Wydanie: polskie, Waneko
Gatunek: shoujo, szkoła, okruchy życia, komedia
Opis: Nowy dom, nowi znajomi, nowa okolica… Przeprowadzki nigdy nie są łatwe, o czym niestety musi przekonać się 15 letnia Yosano Suzume, która z powodu pracy swojego taty musi przeprowadzić się z małej wsi do wielkiego Tokio i zamieszkać ze swoim wujkiem. Jak można się spodziewać ogrom miasta odrobinę ją przytłacza i dziewczyna gubi się w drodze z dworca, ale z opresji ratuje ją pewien dziwnie ubierający się facet. Prawdziwy szok czeka ją jednak pierwszego dnia w nowej szkole, kiedy okazuje się, że jej wcześniejszy wybawca jest jej wychowawcą! Co wyniknie z tej sytuacji? Jak nasza bohaterka odnajdzie się w wielkim mieście?
Dlaczego chcę to mieć na półce: zawsze chciałam zapoznać się z tym tytułem, bo kreska, bo widziałam jak znajomi (nie tacy już młodzi) przeżywali te serie w trakcie, a ja nigdy nie zmotywowałam się do czytania skanlacji.

☆*: .。. o(≧▽≦)o.。.:*☆


Tytuł: Luo Xue Cheng Bai
Autor: Zi Tu i Zi Gui
Ilość tomów: 2
Ilość zamówionych tomów:  0
Wydanie: polskie, Yumegari
Gatunek: lekkie boys love, przygoda, komedia, fantasy, shonen-ai, historyczny, nadprzyrodzone
Opis: Pewien śnieżny lis, postrzegany wśród innych stworzeń jako poczciwy hultaj, uważa Śnieżną Górę za swój dom – nie jest więc zadowolony, gdy osiedla się na niej ludzka istota, a mianowicie ciekawski uczony. Ale to nie wszystko! Bezczelny śmiertelnik samowolnie ścina ulubione miłorzęby lisa i jakby nigdy nic przywłaszcza sobie jego meble! Młody lis postanawia, że tak dłużej być nie może. Zemsta jeszcze nigdy nie była tak słodka…
Dlaczego chcę to mieć na półce: bo ma tylko 2 tomy i może się okazać czytadłem

☆*: .。. o(≧▽≦)o.。.:*☆

Tytuł: Nemureru Tsuki
Autor:  Kano Miyamoto
Ilość tomów: 2
Ilość zamówionych tomów:  0
Wydanie: polskie, Kotori
Gatunek: boys love, tajemnica, supernatural
Opis: Akihiko odwiedza rodzinny dom swego zmarłego ojca. Lecz to nie sentymenty motywują go do wyjazdu. Chłopak postanawia sprawdzić, czy klątwa ciążąca nad męską częścią jego rodziny jest prawdziwa. Jeśli tak – nie pozostało mu zbyt wiele życia.
Już pierwszej nocy po przyjeździe śni o dziwnym mężczyźnie, a kiedy spotyka go naprawdę, ze zdumieniem odkrywa, że przeniósł się w czasie. Powrót do rzeczywistości jest równie zaskakujący. Każdy kolejny dzień przynosi nowe pytania bez odpowiedzi, a Akihiko czuje coraz większą presję, by odkryć rodzinną tajemnicę. Czy byty niematerialne, które zaczął widywać, świadczą o rozchwianiu jego psychiki, czy może są dowodem na to, że klątwa istnieje naprawdę?
Dlaczego chcę to mieć na półce: Wielu ludzi poleca tę autorkę i jej tytuły, a ja chociaż to wszystko czytałam to nie pamiętam w ogóle co w nich było takiego dobrego. Trzeba sobie odświeżyć pamięć.

☆*: .。. o(≧▽≦)o.。.:*☆

Tytuł: Tonari no Kaibutsu-kun
Autor:  Robico
Ilość tomów: 13
Ilość zamówionych tomów:  0
Wydanie: polskie, Studio JG
Gatunek: shoujo, romans, komedia
Opis: Shizuku Mizutani dokładnie wie czego chce od życia - mieć w przyszłości pracę, w której zarabiałaby konkretną sumkę. Wie również, że aby to osiągnąć, jej wyniki w nauce muszą być nienaganne, zatem całą swoją energię wkłada w swój własny rozwój intelektualny. Dla niej zawieranie przyjaźni i życie społeczne to tylko strata czasu. Pewnego dnia dostaje polecenie, aby dostarczyć materiały z lekcji uczniowi, który został zawieszony w prawach ucznia. Co tu dużo mówić - Haru Yoshida, to postrach całej szkoły i okolic, a historie krążące na jego temat nadawałyby się na scenariusz horroru. Gdy jednak dwójka bohaterów spotyka się, a do Haru dociera, że Shizuku zrobiła dla niego coś miłego, jego charakter zmienia się o sto osiemdziesiąt stopni. W jego oczach są już przyjaciółmi. Dziewczyna nie jest co prawda pewna, czy ten obrót sytuacji bardziej ją szokuje czy przeraża, ale machina poszła w ruch. Czy ta kompletnie aspołeczna para może znaleźć wspólny język?
Dlaczego chcę to mieć na półce: Nie jest to priorytet, ale pamiętam, że oglądając anime miałam przynajmniej kilka ulubionych momentów, a i ulubione postacie też się znalazły. Słyszałam, że manga potem robi się gorsza, ale póki co jestem pozytywnie nastawiona.

☆*: .。. o(≧▽≦)o.。.:*☆

Tytuł: Mahou Tsukai no Yome / Oblubienica czarnoksiężnika
Autor:  Kore Yamazaki
Ilość tomów: 3+
Ilość zamówionych tomów:  2
Wydanie: polskie, Studio JG
Gatunek: fantasy, romans
Opis: Hatori Chise ma dopiero szesnaście lat, ale przeszła w życiu naprawdę wiele. Jej matka umarła, a ojciec odszedł, gdy córka była jeszcze maleńka, przez co wcześnie została skazana na łaskę dalszej rodziny. Jej krewni nie mieli jednak specjalnej ochoty, aby się nią opiekować, bowiem zauważali w zachowaniu dziewczynki coś dziwnego - nie dość, że unikała towarzystwa innych, to jeszcze zdarzało jej się mówić do siebie... Pewnego dnia w życiu Hatori pojawia się jednak tajemniczy mag ze zwierzęcą, rogatą czaszką w miejscu głowy. Demoniczna postać dostrzega w dziewczynie unikalny talent i zabiera ją do swojej posesji, aby została uczennicą czarnoksiężnika. 
Dlaczego chcę to mieć na półce: Yyy, wszyscy chwalą, a kreska nienajgorsza, póki co mało tomów.

☆*: .。. o(≧▽≦)o.。.:*☆
Na razie tyle.

{ 18 komentarze... read them below or Comment }

  1. Koniec spamu, teraz będę uzupełniać te notki na bieżąco, a wy nawet tego nie poczujecie xD!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego. o.o
    Złapałabym Ao Haru Ride, ale odstrasza mnie to, że seria nadal wychodzi i ma 8 tomów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość i tak zostanie póki co w sferze marzeń, ale przynajmniej nie zapomnę o niczym, co chciałabym mieć XDDD

      Usuń
  3. *umiera z radości bo 7 days*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było, gdyby kiedyś wydali więcej Takarai :D

      Usuń
  4. Seven Days. <3 Tak bardzo się cieszę, że zostanie wydane w Polsce, to wręcz kwintesencja shonen-ai. T.T Na Acid Town też mam chrapkę, ale to Studio, więc na razie się nie napalam, bo nie wiadomo, kiedy to w ogóle wydadzą. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nie chcę, żeby się spieszyli z Acid Town - to ma być wydane dobrze, a nie szybko, nie chcę, żeby się kolejnemu tytułowi Kyuugou oberwało wydaniem/składem x'D

      Usuń
  5. Kolejne yaoi! xD Muuusze zacząć zbierać :3 Będe miała osobną półkę na wszystkie yaoice :3 Acid town mnie również interesuje, a w marcu ma chyba ruszyć Fairy tail ? które również muszę mieć, ze względów sentymentalnych, a słyszałam że manga nie jest tak świetne jak anime :< Ale i tak będę zbierać :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie Fairy Tail ani nie oglądałam, ani nie czytałam, tak, że w tym przypadku wydatek mnie ominie, bo nie czuję się zainteresowana ;D

      Usuń
  6. Otoyomegatari mam pierwszy tomik i zamierzam kupić drugi niebawem, kreska jest prześliczna, polecam wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać jak w końcu mi przyjdzie!

      Usuń
  7. Ja bym chętnie przeczytała Oniisama e i Ao Haru Ride *___* oby ci się te plany spełniły <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz miała okazje je przeczytać :D

      Usuń
  8. Chyba zachęciłaś mnie do Ao Haru Ride~ Rzadko czytam shojo,ale chyba się skuszę xD Okej... do niektórych tytułów mam słabość i sentyment,bo byłam taka młoda i głupia,gdy czytałam pierwsze głupkowate shojo jako "jak powinna wyglądać idealna manga" xD
    Portfelu cierp katusze,całkiem sporo sobie postanowiłaś,życzę udanej realizacji~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z fajnych shoujo to wychodzi w polsce Savage Garden. I After School Nightmare musisz przeczytać, chociaż to w Polsce nie wychodzi. Absolutny mus! XD

      Usuń
    2. O-okej... będę sprowadzać,choć nie znam krzaczorów XD
      Tego pierwszego nie przeczytam,a mam w domciu ;-; kiedyś kupię drugi tomik dla siebie ;-;
      Aw~ I After School Nightmare - ej w tym jest całkiem spoko kreska,co prawda wyglądają jak wieczne niewyspane studenty przed sesją,ale mi się podoba :D Popaczam czy nie ma po ingliszowemu :D

      Usuń
  9. Chyba też pokuszę się o Seven Days, bo zapowiada się na lekką i miłą w odbiorze. Pomyślę jeszcze o Doushitemi Furetakunai, bo BL XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno obydwie pozycje są lepsze od tego co wyszło jak dotychczas ;). Ja byle jakich BL nie kupuje xd!

      Usuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -