Ta strona korzysta z ciasteczek, jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.
Posted by : Otai niedziela, 22 września 2013

Załóżmy, że mamy yaoistki w Japonii, zwane poprawnie fujoshi. Jak na japońskie fujoshi przystało od czasu do czasu cosplayują facetów i robią fanserwis. Pewnego pięknego dnia stwierdzają "skoro potrafimy śpiewać i tańczyć, czemu nie pójdziemy ze swoim hobby krok dalej i nie założymy girlsbandu?". W sumie to nie musimy tego zakładać, w końcu to Japonia, wiadomo, że zrobili już wszystko, co by nam przyszło do głowy. A, że piosenka "Dansou Revolution" wgryzła mi się totalnie do głowy, uznałam, że to czas o nich napisać. Na początek więc, zapraszam do obejrzenia teledysku, żeby posłuchać piosenki i przy okazji zapoznać się z jakim zjawiskiem mamy do czynienia.


Uwielbiam je. Za to, że część z nich ma takie fajne mocniejsze głosy na tle innych Japonek. Za to, że swoje hobby połączyły z pracą. Kij z tym, że wyglądają lepiej jako dziewczyny. Ładnemu we wszystkim ładnie! A jakby tego było mało to sama Arina Tanemura narysowała o nich mangę! Panie i panowie, przed wami  notka o Fudanjuku!



Oczywiście w wersji mangowej pani Ariny nie mamy do czynienia z cross-dresserkami, ale z prawdziwymi chłopcami. Manga składa się z 7 rozdziałów, a cała historia obraca się wokół szkolnego klubu Fudanjuku, który zajmuje się "wszystkim i niczym". Mangę polecałabym głównie fanom kreski pani Ariny.

To była chwila na mangę, a teraz wracamy do zespołu.Każda członkini zespołu ma podporządkowany kolor. Wcześniej oprócz przebierania się za facetów prowadziły również fanserwisowo-j-popową działalność bardziej dla panów, ale obecnie działalność ta jest zawieszona i dziewczyny koncentrują się na Fudanjuku. Według mnie wyszło im to na lepsze, zwłaszcza muzycznie, ale o tym później. Teraz członkinie~~

 W obecnym składzie są to:
(według schematu:pseudonim męski (kolor) - pseudonim żeński - rodzaj otaku)


Akazono Kojirou (czerwony) - Konan Maru - fashion otaku
Konan Yuka, urodzona 10 lipca 1989 roku w Otaru na Hokkaido. Grupa krwi 0, 164 cm wzrostu. Lubi blogować, umie grać w tenisa. Jak ktoś oglądał Kamen Rider Fourza to grała tam Sarinę Sonodę. Wiecie, dla mnie to trauma, bo oglądając Fourza nigdy nie przyszło mi do głowy, że ta nauczycieleczka może być z Fudanjuku.

***


Seto Kouki (żółty) - Segway - otaku zagadek, okultyzmu
Seguchi Kana urodzona 16 września 1991 roku, 158 cm, grupa krwi 0. Lubi oglądać anime i grać w siatkę. Jest chyba moją ulubioną członkinią (razem z Aibą), chociaż to nie jej "miętowy głos" przykuł moją uwagę najbardziej. Ale jak wrzucają swoje fotki, czy na teledyskach na Kouki lubię patrzeć najbardziej.

***


 Aiba Kensui (jasnoniebieski)  - Aihon (Iphone XDD)- zdrowotna otaku
Hasegawa Ai urodzona 6 lutego 1990 roku w Osace, grupa krwi A, 161 cm. Jej hobby to taniec, tradycyjny taniec japoński. Jej mocną stroną jest dawanie z siebie wszystkiego, a słabym punktem jest to, że łatwo ją przestraszyć. Ma psa, żółwia i młodszą siostrę. Podbiła moje serducho swoim głosem, bo jest czysty, mocny i niewymuszany. I jeszcze jak przeczytałam, że jest wodnikiem z Osaki to hehehe he... Chociaż Aiba przyłączyła się do Fudanjuku w 2011 to znana jest od 2000 roku - dlatego dałam jej 2 zdjęcia jako dziewczyny, bo może ktoś ją rozpozna, z resztą spójrzcie na jej dorobek:
Filmy
[2005] Mayonaka no Yaji-san Kita-san
[2005] Ano Koro... Summer Memories
[2008] Saraba Kamen Rider Den-O: Final Countdown
[2011] Byakuyakou
Dramy
[2002] Doremisora
[2005] Hana Yori Dango (ep.8-9)
[2006] Galcir
[2007] Hanazakari no Kimitachi e (ep.1-2-8)
[2007] Asakusa Fukumaru Ryokan (ep.2)
[2007] Shigeshoshi (ep.4)
[2007] Aibou Season 6 (ep.13)
[2008] The Yasumi Jikan
[2008] Hitomi
[2008] Gakko ja Oshierarenai! (ep.4)
[2008] Love Letter (ep.14)
Tokusatsu
[2007] Kamen Rider Den-O
Sztuki/musicale
[2009] Itazura na Kiss ~Sotsugyou Hen~
[2010] abc★Akasaka Boys Cabaret Spin Off "Ura"
[2010] Miracle☆Train ~Ooedosen Heyoukoso~
[2011] Miracle☆Train ~Dousoukai~
[2011] Konton Club
[2012] MACROSS THE MUSICALTURE

***



 Bukiya Momotarou (różowy) - Kyanchi - anime otaku, (liderka Nakano Fujo Sisters)
Kyan Chiyaki - urodzona 13 marca 1986, w Tokorozawie w Saitamie. Grupa krwi 0, 158 cm. Znana głównie z pokazywania cyca, czyli bycia gravure idol. Grała również w filmie "Sadako 3d" oraz dramach "Komyo ga Tsuji", "Tantei Gakuen Q", "Daimajin Kanon". Trochę mnie przeraża, bije od niej takie ''jestem hentaiem", czy coś XD.

***


 Seimyouji Uramasa (niebieski) - Uraa - otaku prowreslingu
Ura Erika (wcześniej Mizuhara Suzuka/Takamine Erii), urodzona 2 czerwca 1986 roku w Kawasaki. Grupa krwi 0, wzrost 163 cm. Ona również świeci cycem jako gravure idol, gra na deskach teatru i w dramach, których tytułów zupełnie nie kojarzę, więc pewnie wy tym bardziej. Ma najbardziej zachrypnięty głos, ale w sumie wolę głos Aiby od jej chrypy. No, ale nie jest źle, jest fajnie. A z tymi ząbkami to może (prawie)  grać Rina z Free!

***


 Yukimura Ryouma (szary/biały) - Makichi - otaku szkolnego baseballa
Fukumi Maki urodzona 8 września 1993 roku w Osace. Grupa krwi 0, 158 cm wzrostu. Jest również gravure idolką, aczkolwiek w odróżnieniu od swoich starszych koleżanek nie ma za bardzo czym świecić. To chyba takie grupowe moe uke XDD.

***



Ruhara Renji (pomarańczowy) - Marirun - otaku mang
Harada Mariru, urodzona w Kyoto, Japonii 12 lutego 1985 roku, 168 cm, grupa krwi AB. Zawsze grała w grupie takiego "bad boya", niestety w trakcie pisania tej notki przeczytałam, że ze względów zdrowotnych Renji odchodzi z Fudanjuku - co prawda może normalnie funkcjonować, ale lekarze zabronili jej wysiłków takich jak występy live.

***

Midorikawa Kyouhei (zielony) - Kyomo - fanka gadów/yousei 
Kyoumoto Yuka, urodzona 6 kwietnia 1986 roku w Nagaoce, wzrost 154 cm, grupa krwi A. Taka j-rockowa uroda, a głos za to czasem ociera się o pisk, haha XD. Grała w filmie "Ikiteru Futari" i jest gravure idolką.

Oprócz tego przez obydwa zespoły przewinęło się kilka osób, ale co za dużo informacji o członkach to niezdrowo, a chciałabym skończyć tę notkę zanim kolejna osoba odejdzie.


Nakano Fujo Sisters/Fudanjuku aktywowane zostało w okolicach 2006 roku, jednak w przemyśle muzycznym istniają dopiero od 2008 roku. O ile Nakano Fujo Sisters, czyli coś dla panów, to działalność zawieszona, to jak widać Fudanjuku rozwija się i ma się nieźle. Jedym z warunków przystąpienia do grupy jest... bycie żeńską otaku. Dziewczyny nie ukrywają swoich zainteresowań, o nie. Na początku muzycznie było... tak sobie. Nakano Fujo Sisters dla panów to był jeden wielki czysty kosmos...ALE NIE, SERIO, MASAKRA DLA WZROKU I USZU. W tym samym czasie Fudanjuku wcale lepszych piosenek piosenek nie miało, chociaż ja całym sercem kocham radosne "Muteki! Natsuyasumi", bo to moja pierwsza piosenka Fudanjuku, jaką usłyszałam dawno temu i się nimi zainteresowałam:


Natsukashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, pamiętam jak to na B-Xmasie na panelu o j-popie, chyba w 2010 roku. *zapętla się* Ale dobrze, że ekipa odrobinę się przetasowała, wokalnie się poprawiło, a klimatycznie zmieniło się trochę z tylko hobbistycznego śpiewania z radosnymi teledyskami na całkiem ciekawą grupę. A bez piszczących głosów kojarzą się z takim fajnym starym j-popem, gdzie nie trzeba było mieć cienkiego słodkiego głosiku.

 Na koniec jeszcze ze 2 teledyski :D






Myślę, że jest to na tyle niemainstreamowy girlsband, że nie każdy o nim słyszał, ale na tyle ciekawy, że warto było o nim napisać notkę :D.

{ 23 komentarze... read them below or Comment }

  1. Koukiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~~~~~~~~~~~~~~ *wykrwawia sie na smierc*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co od razu na śmierć :__________:
      Kouki jest fagshfkhsgeyurekhgkurdkghurdjghdiukdjhlgjuidsjkhj... wię. ;-; I Aibaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. One dwie by mogły zostać same w zespole i też bym się nim interesowała XDD

      Usuń
    2. IKR!! Aiba ladnie spiewa. Ale dla mnie istnieje tylko Kouki ;_____; *beznadziejny fangerl*

      Usuń
    3. Chorowałam na Kouki i tylko na Kouki przez długi czas *obsweruję ich oficjalnego fejsbuka, bo tam dużo zdjęć Kouki jest*, ale przy pisaniu tej notki fangerlizm na Aibę zstąpił na mnie. Pewnie jakbym tej notki nie pisała to też bym dalej była zapatrzona w Kouki tylko. :D

      Usuń
  2. A ja je znam, a ja je znam! xD haha A to dlatego, że ich piosenki posłużyły jako endingi do Ginga e Kickoff, które oglądałam i jakoś tak mi się spodobały, że zachciało mi się posłuchać pełnych wersji, odpaliłam piosenkę na yt a moim oczom ukazali się "faceci" śpiewający kobiecym głosem. xD Jeśli chodzi o same przebieranki to niektóre wyglądają lepiej inne gorzej, ale ogólnie pozytywnie, w ogóle pozytywnie odbieram ten zespół. ^^ Poza tym dzięki Twojej notce w końcu zapoznałam się z tym, która jak się zwie i innym informacjami o nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to fajnie poznać je najpierw od strony muzycznej na plus, a potem od wizualnej XD Fajne zaskoczenie ;D Na szczęście o tyle łatwo je zapamiętać, że zanim skojarzysz twarz jakiś element stroju w kolorze danego członka podpowie ci która to która XDD

      Usuń
    2. No to jest dla mnie rozwiązanie idealne bo o ile umiem je podzielić na grupę tych cool i tych ukesiowatych (grupa nazwana roboczo "cool" bo semowato to tam żadna nie wygląda xP hah) to potem z rozpoznaniem kto jest kto byłby już problem, bo ja jestem beznadziejna w zapamiętywaniu twarzy. xD

      Usuń
    3. Oj, jak dla mnie to w teledyskach ta, która właśnie odchodzi wygląda przy nich semowato ;-; Jest 10 cm wyższa i jakaś taka męska się przy nich wydaje, pomarańcz. Ale ich opuszcza *sob sob*

      Usuń
  3. EEEEEEEJJ, NIE MOŻE BYĆ. Zaraziłaś mnie i teraz zamiast iść spać oglądam ich teledyski. ;____;" Ty niedobra.
    A na serio, to nie wiedziałam, że istnieje taki zespół *mało siedzi w j-popie*. Ba, nie sądziłam nawet, że można wpaść na coś takiego. XD Swoją drogą niektóre z nich wyglądają tak bishnie, że chce się... no. ;_; Co zrobić, żeby się przetransformować w takiego Bisha? *nienawidzi swojej dziewczęcej strony* Chodziłabym tak codziennie do szkoły i ludzie mieliby wątpliwości co do mojej płci. XD ♥
    im done, thx *idzie fapać dalej*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle zazdroszcze im tych ciuchów męskich, chce takie, pewnie jakieś firmówki albo niewiadomo co ;-; Zwłaszcza w tym przedostatnim teledysku im niektórych rzeczy zazdroszczę xD

      Usuń
    2. Ja w ogóle zazdroszczę niektórych rzeczy Japończykom. ;__; Jak tam pojadę to obrabuję wszystkie możliwe sklepy - z ciuchami, mangowymi gadżetami i jedzeniem. ;^; I jeszcze by się dużo znalazło fajnych. XD'
      Nieeeeee, ale serio zachorowałam na nie. XD Dzisiaj cały dzień nuciłam "Dansou Revolution", nie mówiąc już o tym, że obejrzałam teledysk 6 razy przed snem i jakieś 4 w szkole, a przed chwilą ściągnęłam go na tablet, żeby oglądać 10 razy więcej. XDD No i last prawdę Ci powie ;^; coś Ty mi zrobiłaaa~

      REBORYUUSHYOOOON~~~~

      Usuń
    3. XDDD ale dobrze, bo to znaczy, że moje notki czemuś służą XD

      Usuń
    4. no pewnie! w ogóle to podziwiam Cię, że tak prowadzisz blog XD podziwiam wszystkich, którzy prowadzą blogi, mnie by się odechciało w połowie <D

      Usuń
  4. OMG zobaczyłam notkę o jakimś zespole i już chciałam olać bo co mnie jakieś japońskie zespoły, JAK DOBRZE że jednak przeczytałam chociaż kawałek. Crossdressing to mój ulubiony fetysz, a dziewczyny wyglądają świetnie, i muzyka jest całkiem przyjemna.
    10/10 girlband, would tap that.
    Jakie szczęście, że mają dość charakterystyczną nazwę, dzięki czemu mogę znaleźć ich muzykę bez trudu. Niektóre zespoły mogłyby się nauczyć~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak incjatywy "od fanów dla fanów", pewnie dziewczyny dobrze wiedzą co trafia w gust innych fanów mangi/anime ;D

      Usuń
  5. Dobreeeee! Fajnie śpiewają i... fajny pomysł miały C: a mangę chętnie przeczytam *____* ohohoh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mangę muszę przeczytać znów, bo nie kojarzyłam kto jest kto, kiedy przeglądałam ją pierwszy raz XD

      Usuń
  6. Pierwszy raz je widzę i pierwszy raz słucham xD Nie mam zwyczaju słuchać czegoś innego niż OP i ED z anime czy też character songi więc totalnie nie kojarzę xDD Ale drugi teledysk mi się podoba. No i crossdressing - niektóre naprawdę ciekawie wyglądają ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja prędzej się z przypadkowym j-popem zapoznam niż z charakter songami czy openingami/endingami XD

      Usuń
  7. Pierwsze słyszę, ale po opisie postanowiłam przesłuchać. Fajne, takie... pocieszne XD Zwłaszcza ta najnowsza. Bo starsze trochę gorsze, ale i tak podobają mi się. :D Głosy mają fajne, zwłaszcza te niższe, aczkolwiek Jyo nie przebiją. Wrażenie jednak pozostaje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz po napisaniu notki mam fazę na te starsze, ale jakby nie ta ich nowa piosenka, to nie wiem kiedy bym o nich napisała XD

      Usuń
  8. Uhu. *włącza kolejne wideo* Fangerluję *-*

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -