Ta strona korzysta z ciasteczek.
Jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.
Posted by : Otai poniedziałek, 5 sierpnia 2013


Pierwsze 7 doujinów powędrowało już do swoich nowych domków. Mam nadzieję, że 6 osób dostanie je jeszcze w tym tygodniu (w okolicach czwartku-piątku zapewne), a jeśli nie, to na początku przyszłego tygodnia. Mam też nadzieję, że to nie ostatnie doujiny, które znajdą nowy dom. Pierwszy egzemplarz został odebrany osobiście, z uściskiem ręki gratis, zdjęcie można zobaczyć na fanpejdźu DJ Burakku :D. Mam nadzieję, że reszta doujinów też znajdzie swój dom. Kiedyś.

Zoro z OP, ostatnio robiłam darmowe chibiki dla ludzi biorących udział w giveawayu na facebooku,
to jeden z nich, chyba mój ulubiony. Poprawiam się w digitalach :D

A tymczasem czekam na pierwsze opinie o doujinie i na jakichś kolejnych zainteresowanych. ;D Po tym oświadczeniu przechodzimy do dalszej części notki.

Jako, że więcej zainteresowanych jest tym, żebym im zdradziła "wszystko", niż zaintresowanych doujinem, mam do powiedzenia tylko tyle i jest to wbrew pozorom najlepsza rada:  nie zaczynajcie od dupy strony. Żeby swój komiks wydrukować lub wydać przez wydawnictwo trzeba ten komiks najpierw narysować. I przygotować do druku, albo chociaż do składu do druku. Nie zaczyna się od nachalnego wypytywania innych o możliwości wydawnicze czy drukarnie, jeśli nie ma się czego wydrukować. Rysujcie, rysujcie, a jak skończycie i będzie to wystarczająco dobra pozycja, to na pewno znajdziecie wydawnictwo, lub kogoś, kto wam pomoże. Przecież wydawnictwa takie jak TCD czy Yumegari mają jasną ofertę na swoich stronach. A w selfpublishingu niestety jestem niedoświadczona jeszcze i może kiedyś napiszę o tym dłuższą notkę, ale to raczej za rok czy dwa, a teraz nie mam do tego odpowiednich kompetencji. Dla niektórych to, że do druku/wydania komiksu potrzebny jest najpierw sam komiks niestety nie jest oczywiste ._. Jak zrobicie wszystko po kolei to na pewno będzie dobrze, byle po kolei. O marginesach i o składzie do druku mogę napisać innym razem, ale pewnie w przypadku wydawnictwa ktoś złoży to wszystko za was. O obrabianiu skanów natomiast jest już mnóstwo notek na blogach dziewczyn, które wydały coś przede mną, więc nie będę się powtarzać. Tyle i nie więcej mogę powiedzieć. Ja nie drukowałam dla zarobku czy dla sprzedaży na stoistkach kowentowych, ja drukowałam pod groźbą rozwodu. Dlatego nie sprzedaje po cenach, w jakich zazwyczaj chodzą tak grube doujiny, chociaż mój jest na lepszym papierze. Za pieniądze "zarobione" na doujinach zamierzam kupić lody owocowe, takie w pudełku. Albo ze 3 pary skarpet. Tak się ozłocę normalnie. To wszystko. To jest odpowiedź na wasze pytania, przeszłe i przyszłe. Mogę tylko jeszcze dodać - w cholerę roboty, w cholerę zagadek papierkowych i w cholerę stresu, bądźcie na to gotowi, jeśli planujecie przez każdy etap procesu publikacji przechodzić sami. I błagam - nie pytajcie mnie jak sobie wydać rzeczy, do których nie macie praw autorskich, bo facepalma już raz zaliczyłam.



A to chibik Kise dla Gonii.
Wszystkie chibiki, którymi spamuję dzisiaj, narysowałam w ramach giveawaya na facebooku. Taka jestem fajna, że każdy, kto brał udział w giveawayu miał szansę dostać w ramach niespodzianki chibika na życzenie. Taka fajna jestem, teehee.

Tao z EXO (?) dla Marty
Sasuke z Naruto dla Chechu

Yymir z Shingeki no Kyoujin dla Vincee
Taka z ONE OK ROCK dla Bułki
I powtórka, bo już byli w notce, ale NijiHai też z tego giveawaya
Um, tak, dziś był bezsensowny spam z deklaracją, a w tym tygodniu powinien pojawić się spam z ostatnio obejrzanymi rzeczami, jakoś nie chciałam tych notek łączyć. W przyszłym tygodniu wybywam, więc chcę w tym tygodniu zrobić spam na blogu na zapas, hehe ;D.

{ 18 komentarze... read them below or Comment }

  1. haha Tak, ludzie lubią zadawać bezsensowne pytania, które w gruncie rzeczy na nic im się nie przydadzą. xD Ja chciałam tylko zapytać czy przelewik ode mnie doszedł? ^^
    A tak w ogóle to smutno mi, że dopiero za dwa tygodnie będę mogła zmacać tego docha. T.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przelewik jest :D
      Mam ładnie spakowanego i odłożonego doujina, ale autograf dostaniesz na miejscu, z uściskiem dłoni, będzie pro 8DDDD

      Usuń
    2. No i teraz wiem, że warto czekać! <333 Wprawdzie nie będę mogła się dorwać do doujinka tak szybko, ale przynajmniej dostanę go z ręki samej autorki! <3

      Usuń
  2. Ja nie drukowałam dla zarobku czy dla sprzedaży na stoistkach kowentowych, ja drukowałam pod groźbą rozwodu

    Malzenstwo uratowane \o/

    *nie moglam nie przyjsc XD*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj sobie zmieniałam opis, bo już nie bede miec 3 mezow w jednej osobie, tylko 5 8D!

      *glomps*

      Usuń
  3. Jakież ładne chibi C: zakochałam się. Jeszcze kiedyś będziesz organizować taki giveaway :3?
    Jak to pod groźbą rozwodu :O? Mimo wszystko, życzę powodzenia w dalszej sprzedaży!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno już nie dla wszystkich, ale myślę, że zrobię taki, że będzie jedna główna nagroda rozlosowana spośród wszystkich uczestników i 10 free chibi dla pierwszych, którzy polubią i udostępnią ;D. Ale to po pierwszej setce, tak co 50 będę robić ^^

      Bo ja często w ramach kryzysu oznajmiałam, że ja tego nie wydam i w ogóle to nie ma sensu, aż w końcu otrzymałam ultimatum ''wydajesz, albo się z tobą rozwodzę''. Wspaniała motywacja ;)

      Usuń
  4. Cudowne <3 Możesz narysować mi jakiegoś chibika? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ciociu, zostanę ile wlezie :3
    Vii, moja śliczna Ymir *-* *turla się*
    Nie ma to jak odpowiednia motywacja ze strony cioci Ri xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej wiedzialam kogo rysuje, bo akurat przed chibikami zrobilam sobie maraton Tytanow :D

      Usuń
  6. Ja już czekam na tego dj, I płytkę xD Dziś z nadzieją otwierałam skrzynkę na listy. A tam patrzę - nie ma awizo :< Smutek wielki. Wiem, że to za szybko ale miałam nadzieję ;D
    Ymir! Tak bardzo mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno dojść koło czwartku, piątku, albo poniedziałku, wtorku. Taka nasza poczta + ja mieszkam na wsi bez poczty, tylko z punktem pocztowym, to naprawde wiele tlumaczy xD. Wysyłała z samego rana moja bratowa, bo akurat szła w okolice poczty, wiec mam nadzieje, ze pojdzie wszystko jak trzeba :)

      Usuń
  7. Chibi wyglądają genialnie - szczególnie podoba mi się Sasuke i jego mina, ze względu na którą wygląda jak takie duże dziecko, a także Yymir, której mina świetnie oddaje jej charakter. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, jejku jakie to jest kawaii *o* Jeśli mogłabym prosić.. Narysowałabyś mi jakiegoś chibika? ^-^ Będę bardzo wdzięczna. Obserwuje bloga. Pozdrawiam, Haru C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo wyjeżdżam, więc dopiero pod koniec sierpnia będę miała czas D: i ogłoszę wtedy na blogu, że robię chibiki ^^

      Usuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -