Ta strona korzysta z ciasteczek.
Jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.
Posted by : Otai czwartek, 4 lipca 2013

Geneza swimming anime jest taka, że miało ono nigdy nie powstać. Znaczy może nie tak dramatycznie, ale nieważne. Zdaje się, że Kyoto Animation wypuściło krótkie wideo, coś jakby trailer. Ale z tego trailera zaczęły powstawać fanvidy, fanarty, doujiny, a nieistniejąca seria rozkwitła własnym życiem i stała się pożywką dla fujoshi. Skoro jedno krótkie wideo stało się tak popularne to czemu nie stworzyć serii? No i po wielu trailerach, oczekiwaniach i tak dalej mamy w końcu pierwszy odcinek serii zwanej "Free!"


Widać, że seria robiona jest dla kobiet - zwłaszcza fujoshi, bo jest tyle podtekstów na każdym kroku, że można umrzeć od tego absurdu. Niemniej jednak dzisiaj chciałam wam opisać moje pierwsze wrażenie po odcinku, a raczej jak widziałam go swoimi oczami. Postaram się to zrobić krótko, zwięźle i nie na temat.


Zaczyna się od głównego bohatera w wannie. Bohater rozmyśla nad tym, że jak masz naście lat to jesteś geniuszem, a jak 20 to zwykłym człowiekiem, bo tak powiedziała mu babcia. Po dłuższych rozmyślaniach i wspominaniu przeszłości do  łazienki wchodzi jego kolega, który przyszedł zabrać go do szkoły. Wyciąga rękę do naszego głównego bohatera, wyciąga z wanny i...


Tak - to dramat serii. Główny bohater ma na sobie swimming virgin pants strzegące jego cnoty. Niestety majty przyrosły mu do tyłka na stałe, dlatego musi się w nich kąpać, bo inaczej nie będzie miał świeżej bielizny i będzie od niego capiło.


Um tak, kolega też jest zawiedziony, ale nasz główny bohater chce go pocieszyć robiąc śniadanie fanserwisowo w fartuszku. Niestety, ma na sobie swoje dziewicze majty pływaka, ale gdyby ich nie miał scena wyglądałaby tak, jak na jednym z manipów:


Potem jest pitu pitu, spotkania po latach w szkole, wspominanie dawnych czasów i przyjaciela, który wyleciał do Australii, żeby pływać. Dowiadujemy się również, że nasz główny bohater już nie pływa i foch. Zastanawiamy się "Gdzie te gołodupce pływaki, gdzie fanserwis?!", a zamiast tego dostajemy w oczy pęcherzami smażonej ryby. Kiedy tracimy nadzieję, bohaterowie (sztuk 3) wyruszają na nocną wyprawę po szkole, gdzie spotykają swojego kumpla z Australii, który pstryka gumką od małego. Okazuje się, że w Australii poskakały po nim kangury i zmienił mu się punkt widzenia. Proponuje naszemu głównemu bohaterowi (który twierdził, że nie pływa) pojedynek na basenie. Zrzuca ubranie i nasz bohater też zrzuca ubranie i ku zaskoczeniu wszystkich nosi swoje virgin swimming pants. Jak ja od początku wiedziałam, że one mu do dupska przyrosły to nikt mnie nie słuchał. Niestety okazuje się, że nie ma wody w basenie...


Toteż przyjaciel odchodzi. Następnego dnia główny bohater znów udaje się wyprać w wannie swoje gacie wraz z dupskiem swoim i po kilku wydarzeniach idą do szkoły kolegi, co po nim kangury poskakały. Stwierdzają, że skoro jest ciemna noc to się wkradną do basenu tamtejszego i popływają. Nasz niepływający już bohater pierwszy wskakuje do wody.


Inny bohater stwierdza, że on nie ma majtek-cnotek i może się kąpać na golasa, dlatego radośnie wskakuje do wody.

Wciąga potem do basenu swojego kolegę, który nie chciał się rozebrać i tam wskoczyć. Kolega też musi się w tym momencie rozebrać. A tymczasem mała wariacja z tumbrla:


Niespodziewanie przybywa strzelający gumkami kolega z Australii. Wtedy okazuje się, że nie tylko  kangury po nim poskakały, ale Aborygeni z jakiejś niewyjaśnionej przyczyny upiłowali mu zęby:


Pojedynek czas zacząć... w kolejnym odcinku. Bo oto nadchodzi ending z zupełnie innej bajki... Tak dla zmyłki.



Um, dobrze, to by było na tyle, po prostu chciałam napisać jakąś notkę a Free! - to jedyne co widziałam ponieważ większość swojego życia spędzam obecnie na rysowaniu doujina, a żadnego asystenta ni widu, ni słychu...


{ 43 komentarze... read them below or Comment }

  1. Nie patrzmy na fabułę we Free a raczej Pływakogeji ewentualnie zwyczajnie Geeji XD Tam chodzi o klaty, wode i opięte dupy w lateksowych gaciach ♥♥♥

    / KOCHAM FANDOM WHEEEE ♥♥♥♥


    Otai koniecznie musisz coś z nimi narysować xD !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDD nie wiem czy jestem na to gotowa XD!

      Usuń
  2. Uprzejmie donoszę, że się aż z radości podczas czytania popłakałam. Ja więcej takich wrażeń z oglądania poproszę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak trafią znów na coś absurdalnego, co nasunie mi własną wizję tego co się dzieje to sobie nie odpuszczę... Ale nie wszystko wyróżnia się jak Free! ;D

      Usuń
  3. Cała wina poszła na kangury Q.Q

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętaj, że nadal nie wiemy skąd się wzięły majtasy przydupasy!

      Usuń
    2. Skoro Rin zmienił się przez kangury, a mamy pairing RinHaru, to żeby było romantycznie Haru musi nosić majtasy za sprawą kangurów! Rin wysłał kangura pocztowego z majtkami dla Haru "nigdy ich nie zdejmuj dopóki nie wrócę po ciebie!" czy coś takiego... Rhomantycznie c:

      Usuń
    3. Rhomantycznie. Ale rzeczywistość jest brutalna, pewnie są made in China :c

      Usuń
    4. Ważne, że kangury doniosły ;-;

      Usuń
  4. to anime jest fspaniałe, musieli coś stworzyć dla fangerlów na lato ;_; to nic że nie będzie miało fabuły nawet, a może będzie jakaś. jeden seiyuu wystarczy, żebym pokochała anime XD Miyaaaanoooooooooooo (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ *:・゚✧
    kąpielówki są z dupy *w sumie to się zgadza XD*. może chłopak nie ma majtków ;_; ?
    co do Haru w fartuszku to miałam headdesk, omg, skoro w pierwszym odcinku walnęli takimi randomami to co będzie później @_@ w ostatnim odcinku będą wszyscy na golasa latać po łące
    mnie strasznie irytują ich imiona, czemu dali im damskie x_x i wszystko wszystkim, ale Nagisa dla chłopaka to już jest przegięcie XDDD
    nic to, gejostwo się szerzy, ale mnie to nie przeszkadza xd będę oglądać, nawet jeśli to nie będzie miało fabuły/sensu/czegokolwiek, bo jest Miyano XD *już miałam tęsknic za Mashimą i jego głosem, a tu wrócił, w innej postaci co prawda, ale zawsze ;_;* zresztą to sportowe anime, a sportowe uwielbiam, bo rysują im takie ładne umięśnione łydki *_____* szkoda tylko, że nie będzie tu tyle emocji, co powinna być w sportówce :< ale są gołodupce XD!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie to, że wszyscy prawdopodobnie będą oglądać na bieżąco serię to po 1 odcinku bym ją odłożyła na bok, bo seria oprócz tego, że jest fazowa to ani bohaterowie, ani fabuła mnie nie porwali... Ale ostra faza jest XD

      Usuń
  5. Bożeeee, ja nie lubie takich rzeczy a naszła mnie ochota XD Chyba po to żeby się pośmiać, cóż, spróbuje chociaż z jednym odcinkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia! Ja się przede wszystkim uśmiałam XD

      Usuń
  6. BUAHAHAH, padłam, czytając twoją recenzję XDD. Kangury, swimming virgin pants... XDDDD więcej takich proszę, więcej! A anime jakieś takie pedalskie mi się wydaje. Chyba się za nie nie wezmę O___o

    OdpowiedzUsuń
  7. To seria stworzona tylko i wyłącznie dla fanserwisu. <3333 Czekałam na nią już od czasu pv. <3 haha Trzeba się rozkoszować seksownymi pływakami, bo drugi raz takiej okazji KyoAni nam nie da. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie mnie tak śmieszyć co tydzień, no i jeszcze musi przybyć nasz 'megane kyara'.

      Usuń
  8. Otai, uwielbiam cie, ten tekst mnie powalil i usmialam sie jak dzika XD Ah jak to milo po ciezkim dniu z dziecmi, usiasc na spokojnie i sie obsmiac jak norka XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje dzieciaki są cudowne, zawsze oglądam zdjęcia na fejsie <3 Ale na pewno cię nieźle wymęczą *pat pat*

      Usuń
  9. Masakra O.o Pokażę to chłopakowi XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Lateksowy pas cnoty *^*
    Na razie polubiłam tego "małego-słodkiego", on będzie seme, widać po oczach xD
    A w endingu pan rekinek ma takie "Hahahaha, ja mam wodę a ty nie, plebsie" ;w; Straszne ;w;
    http://www.youtube.com/watch?v=Hak2JiGzZj0 - filmik wygrał internet, zaprawdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam na okularnika jeszcze, zobaczę kogo polubię XD

      Usuń
    2. No właśnie, gdzie się podziało megane? :c Nie wiem kogo ze sobą łączyć jak jeszcze nie mam wszystkich bohaterów xD

      Usuń
    3. Vinc czo ty pierdolisz? D:

      RIN X HARU KURWA! WIDZIAŁAŚ JAK AN SIEBIE PACZYLI!? TO JE MIŁOŚĆ MÓWIĘ CI ;--;
      E MEGANE BĘDZIE Z SHOTĄ ( to to małe) BO MISIEK (to to zieloookie) JEST TAKĄ CIOTĄ ŻE PEWNIE NIE UMIAŁBY TRAFIĆ W DZIURĘ D:

      skończyłam swa mondra przemową. amen. ♥

      Usuń
    4. Haru x Rin!! ♥

      Black, ogarnij się! XD

      Usuń
  11. Otaia, narysuj nam gejów z Free!, narysuj XD

    A tak serio, też zaczęłam to oglądać i mam ubaw :D

    No i boska analiza odcinka *żółwik*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Czekam na jutro. *obiecany ficzek szamam* XD

      Usuń
    2. XD! NNajpierw go muszę napisać, pewnie coś króciutkiego.

      Usuń
    3. Pff! Nie liczy się ilość, ważna jest jakość :D

      Usuń
  12. Swimming is going the gay way too! :D
    To nie Aborygeni, on sie po prostu zmienia w rekina od przebywania za duzo w wodzie. Tak samo glowny bohater, wcale mu majty do dupy nie przyrosly, to luski @__@!
    Ja kocham to anime, wywolalo we mnie podobne napady fangerlizmu jak Kuroko, az sasiadka babci sie zastanawiala kogo dzis u nas znowu morduja :DDDDDD *bounce bounce*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, łuski na skórze są obleśne, prawie jak grzyby, fuuuu :<
      Albo odreagowujesz ostro sesje, albo to głupota na starość cię dopada skoro masz takiego ostrego fangerla. Jak tak dalej pójdzie to będę mogła szukać u ciebie swojej kolonii *-*

      Usuń
    2. Ic do konta, luski som fajne DX *wyobrazila sobie glownego bohatera jako syrenke i zaciesza*
      Myslalam, ze powiesz, ze to brak seksu... XD

      Usuń
    3. BRAK SEKSU JEST NIEPRZERWANIE OSTATNIO TOT juz mi wszystko strzela, chce do Joe!

      Usuń
  13. Ja w ogóle tego anime nie ogarniam. XD Nie wiem czy to miało być moe, shonen-ai, slice of life, czy fabulous... Jak dla mnie to anime to totalna zrzuta tego sezonu. Cokolwiek by się działo, nie będę w stanie potraktować go poważnie. Czekam na emocjonalne rzucanie widzem po ścianach na koniec serii. (GAY LOVEEE)
    Also podoba mi się Twój opis. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ma być fanserwis kropka XD? Przynajmniej ja inaczej tego nie odbiorę XD

      Usuń
  14. Fabuły za dużej to tu nie ma , ale czy nie miło jest popatrzeć na bishów ? xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahaha, ja doszłam tylko do "kąpielówek cnoty" :D Chyba będę musiała nadrobić resztę. Niby nie jest to żadne shounen-ai, ale wieje od tego anime gejem na kilometr :D Fangirle w końcu doczekały się 100% fanserwiśnej serii, z gołymi klatami i podtekstami. Gdyby bohaterowie nie wyglądali na tak bardzo zniewieściałych to może i ja bym się trochę zaśliniła nad tą serią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie oni nie wyglądają na tyle zniewieściało, o kreska nie jest zbyt dorosła i mają takie dziecinne buźki... ja też wolę w sumie styl rodem z np. Kuroko o Basket, gdzie twarze mają dużo bardziej dorosłe :)

      Usuń
    2. Haha, dokładnie :) Fakt, ciałka to mają męskie, ale te moe buźki mnie trochę odrzucają.

      Usuń
    3. Spójż na trzeci obrazek od dołu. Twarz Rin`a nie jest tam wcale moe. Wręcz przeciwnie haha

      Usuń
  16. Nie wiem czemu od razu yaoi. Mi tam się podoba i traktuje ich jako mój własny wyimaginowany harem

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -