Ta strona korzysta z ciasteczek, jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.
Posted by : Otai wtorek, 2 lipca 2013

I jakimś cudem dostałam się do finału konkursu Madoki... Nie wiem czy mam się cieszyć, bo przecież bardzo dobrze wiem, że nie mam tylu znajomych, którzy by na mnie głosowali, już nie mówiąc o tym, że większość znajomych głosuje na innych znajomych i taki wspaniały życia krąg, nie mam kogo prosić. Ale pozostałe prace, które nie wygrywają są takie whoooa, wszyscy odrobili zadanie domowe z "Madoki". Seriusli, jestem okropna, ale tak naprawdę doceniam właśnie tylko tych, którzy zapoznali się z tym, co tworzą, a nie rysują czegoś ładnego ''po prostu'', chociaż wiem, że wiele wspólnego to nie ma z głosowaniem na fejsie. No to tyle moich randomowych przemyśleń na ten temat... Wszyscy znajomi,z którymi rozmawiałam na temat konkursu wiedzą, że powtarzałam "Najważniejsze żeby wygrało coś w konwencji, nieważne co", ale niestety wiem, że moje pobożne życzenie pewnie nie będzie miało szans. Tylko ugh... moja miłość do prac "na temat" by ucierpiała *gadam jak prawdziwa nauczycielka*

EDIT: Cokolwiek gadałam wcześniej - jest po 16, a ja mam najwięcej głosów ;w; Awuuuuuuuuuuu

I tak zacieszam z mojej wiedźmy, bo zrobiłam ją namówiona przez znajomych "a zrób, co ci szkodzi", no to siadłam i zrobiłam... Biorąc pod uwagę brak moich umiejętności photoshopowych wyszło mi fajnie i mogę się pochwalić. Może po tej pracy zaprzyjaźnię się z fotoszopem?


Prawda taka, że kiedyś musiało się skończyć moje szczęście w konkursach, zawsze wygrywałam tylko w tych, w których nagrodę wygrywało jury, jestem słaba w giveawayach (brak szczęścia) i ankietach (za mała liczba znajomych). Ale i tak woo, jednak przeszłam, odrobiłam zadanie domowe jak trzeba i przeszłam. *wzruszona*. Kibicuję całej reszcie znajomych, która się dostała i ubolewam nad tymi, którzy się nie dostali, a powinni. 

{ 43 komentarze... read them below or Comment }

  1. A wiesz, że Twoja wiedźma najbardziej mi się spodobała jeszcze zanim dowiedziałam się, że to Twoja! O.O No i... a nie mówiłam, że się dostaniesz? xD Osobiście uważam, że czarodziejki właśnie powinny być takie słodkie i śliczne do kontrastu z wiedźmami... W końcu początkowo tak właśnie w serii było. Opowiadań nie czytam, bo fanką Madoki nie jestem (seria spoko, ale ja osobiście nie widzę w niej tego wszystkiego do czego próbują mnie przekonać wszyscy dookoła T.T). Powodzenia życzę, mam nadzieję, że wygrasz. <3 Wspomogłabym głosem, gdybym miała fejsa... (wiem, że w tych czasach to rzecz dziwna, ale nigdy nie odczuwałam potrzeby, żeby założyć xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że i tak nie wygram, na końcu się wszystko zamiesza i ostatnia osoba będzie pierwsza, bo tak to już jest przy ankietach ;D
      Dla mnie... Madoka była serią zwyczajną. Nic nowego, żadnego motywu, którego nie widziałabym wcześniej poza specyficznym projektem wiedźm właśnie. Ale jak popatrzyłam na przykładowe strony mang to stwierdziłam, że mogłabym w sumie mieć tę serię na półce. Szybko się animca oglądało, tak dla rozrywki, ale nie była to dla mnie seria zapadająca w pamięć, bo głębsze przemyślenia i dramy o dobru zmieniającym się w zło, wyborze ciężkiej walki itp. to często dużo więcej jest w Kamen Riderach, których jestem szaloną fanką ;D

      Usuń
    2. Jak wygra piątka to naprawdę stracę wiarę w polski fandom. =.= Się podniecają tą madoką a nawet na coś w konwencji nie potrafią zagłosować~
      O dokładnie, od taka sobie seria. Absolutnie nie zasługuje na tytuł przełomowego mahou shoujo, bo co w tym takiego przełomowego? O.o Końcówka totalnie w konwencji. Ale wiadomo, jak można wygrać wszystkie tomiki w konkursie to trzeba brać udział. ^^ Osobiście jeszcze nie wkroczyłam w etap dram (mam pecha do tytułów słabych, bo oglądam tylko pozycje z Aibą~). W moim przypadku to jest tak, że żebym odczuła dramę w serii to muszę się najpierw zżyć z postacią, a czarodziejki nie bardzo mi podeszły (jakbym już miała którąś wybierać to najbardziej chyba polubiłam Kyouko).

      Usuń
    3. Piątka ma bardzo duże szanse na razie ;D
      Z Aibą Hirokim mam rozumieć XD? Bo jest dwóch sławnych Aibów, ale zgaduję, że ty z ramienia Tenimyu XD

      Usuń
    4. Taaak~ Oczywiście chodziło o niego. Musicale są takie fajne~! <3 Swoją drogą muszę nadrobić zaległości, dawno nic z nim nie oglądałam. T.T

      Usuń
    5. Uwah, to ja z nim uwielbiam Samurai Sentai Shinkenger - takie Power rangers (a raczej super sentai), ale postacie i fabuła to jedna z lepszych rzeczy w japońskich serialach według mnie. I kocham dramę Delicious Gakuin, w sumie stąd się wzieła nazwa mojego bloga. Aiba też tam grał. Taka niskobudżetówka, a tak bardzo kocham XD

      Usuń
    6. Ja też uwielbiam Shinkenger. <3 Tylko zatrzymałam się gdzieś w połowie serii, w sumie przeglądałam dalsze odcinku, ale no właśnie, nie oglądałam a przeglądałam. Dlatego koniecznie muszę to w te wakacje dokończyć! A najlepiej zacząć od początku! <333 O Delicious słyszałam, ale jeszcze nie oglądałam, ale skoro mówisz, że fajnie to ląduje na liście do obejrzenia. ^^

      Usuń
  2. Ta wiedźma jest absolutnie magiczna i szybko dopisuje ją do moich ulubionych prac twojego autorstwa!
    Gratuluję tego finału ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. I też udanego lata Ci życzę. (:

      Usuń
  3. Gratulację *^*
    Dziękuję za Zupe. Zagłosowałam! - bardzo mi się podoba ta Wiedźma <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow genialna praca :O Jest narysowana w takim stylu jak same anime Mahou Shoujo Madoka Magika, co mi się bardzo podoba, ponieważ jest to jedno z moich ulubionych anime ^^ Ciekawy pomysł, na prawdę wielki + za ten rysunek ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to miło być docienionym przez fana serii :D

      Usuń
  5. Otai, dyrdymały z tą piątką prawisz (żeby nie powiedzieć tego dosadniej). Serii nie znam kompletnie, ale ostatni rysunek nie ma w sobie nic magicznego, ot ładna straszna pani, ale taka jakich wiele można w sieci znaleźć. Zdecydowanie bardziej cała reszta uwagę przykuwa z twoim na czele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale my jesteśmy stare, my inaczej patrzymy na świat niż młodzież. Oni zobaczą rysunek w miarę dobry technicznie wśród jakichś sklejek i klikną ;) Ale ja też z perspektywy czasu (i jako wykształcony plastyk) bardziej sobie cenię nawet gorzej wykonany dobry pomysł niż dobrze narysowaną pracę i kropka ;)

      Usuń
    2. Jak widać młodzież również ma całkiem niezły gust ;) Gratuluję wygranej!

      Usuń
  6. Gratuluje i trzymam kciuki!
    jutro jak dosiądę komputera zagłosuje ^^
    jak nie zapomnę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Każdy głos jest ważny i może przeważyć o wszystkim >w<

      Usuń
  7. O Jezu O____O. Przecież on jest śliczny! I intrygujący, to przede wszystkim! A jak ktoś kurna nie oglądał Madoki, to nie doceni prawdziwego jej piękna! Czyli... Wiedźm i ich świata, no kurdę! Podziwiam, naprawdę. Od razu zagłosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedziałam, że wygrasz! <3 Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta praca mi się mega podoba, cieszę się, że wygrałaś. ^o^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Ty dostałaś wyróżnienie za coś czy źle kojarzę komenta na Waneko?

      Usuń
    2. No problemo. :D Tak, za brązową czarodziejkę.

      Usuń
  10. :O Naprawdę chcesz wydać doujinshi?! O CZYM, o czym?!?! *___* Wstawisz je na bloga?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serii Kuroko no Basket... najpierw wydam na papierze, a jak już wszystko sprzedam to może wtedy pokażę światu w wersji cyfrowej :D

      Usuń
    2. Ja chcem kupić, tylko ten, trochę później.

      Mogłabyś zachomikować jeden taki z autografem? *_*

      Usuń
    3. Dopóki nie wydam to i tak nie ogłaszam tego, bo nie wiem jak wyjdzie druk i cena i wszystko, ale jak drukne to spoko dam znać XD

      Usuń
    4. Ale na bloga skany wstawisz *___*?

      Usuń
    5. W odleglejszej przyszłości pewnie tak, ale najpierw wersja papierowa ;)

      Usuń
  11. Gratuluję wygranej! Wiedźma jest naprawdę świetna i zdecydowanie wpasowałaś się w klimat Madoki *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. dupa jednym słowem wymiotła ;_; ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. możemy pracować przy zamiataniu ;-;✧

    OdpowiedzUsuń
  14. O masz, to jest twoja wiedźma? Moim zdaniem, najlepsza ze wszystkich. Bardzo pomysłowa i szalona, w tym pozytywnym sensie :) Co prawda nie wiem, czy już były wyniki czy nie, ale życzę wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Wyniki były i się udało :D!

      Usuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -