Posted by : Otai niedziela, 7 kwietnia 2013

WSZYSCY, KTÓRZY PRZYCHODZĄ TU Z WYSZUKIWANIA GOOGLE:
SERIA ZOSTAŁA PRZESUNIĘTA  NA 2014 ROK. "BYĆ MOŻE" - dodała jedna z osób odpowiedzialnych.


Udało mi się napisać kolejną część fika, która czeka sobie teraz grzecznie na bloggerze aż ją opublikuję. Jakby spadło na mnie takie wielkie pudło i nie pozwoliło mi tego wpisu opublikować to ustawiłam nawet ewentualną datę publikacji, więc wcześniej czy później fik się pojawi. Do skończenia tradycyjnego etapu doujina zostało mi narysowanie ostatniej strony. Potem skanowanie, dostosowywanie marginesów i rozmiarów, wyrównywanie i takietam. I wtedy rastry. A potem zostawienie suchej wersji i wklepywanie tekstu na mniejszej. Mimo hardkorowości poprzedniego jak i nadchodzącego tygodnia udało mi się ogarnąć jakąś część życia. Najpierw wrzucam skończoną wersję Doriana i Suny, chociaż skan nie oddaje oryginału - o ile tło jakoś wyszło na skanie to z postaciami trochę gorzej. Tło sponsoruje sól i foliówka XD. Polecam sobie powiększyć.


Tutaj jeszcze dorzucam szkic, który zamieszczałam na blogu wcześniej. Jestem zadowolona z ostatecznego wyniku, chociaż nie jest on doceniany. Ostatnio w ogóle na deviantarcie coraz mniej reakcji widzę, a szkoda, bo przez wiele lat to była moja ulubiona strona, gdzie artyści i amatorzy mogli w przyjemny sposób prowadzić ze sobą konwersację i wspierać swoją twórczość. Teraz nie dość, że wpadam na wielką ścianę milczenia, to jeszcze patrzę jak rysownicy dużo gorsi ode mnie (nie mówiłabym tak, gdyby przepaść między nami nie była spora) otrzymują reakcje 10 razy większą. To nie tak, że kiedyś było inaczej, po prostu ludzie, którzy narzekają żyją statystycznie dłużej. Ale! Wydarzyło się coś miłego - zostałam wyróżniona w klubie o nazwie "traditional-sailors" jako członek miesiąca dzięki swoim własnym rysunkom. No i tu po marudzeniu docieramy do dzisiejszego tematu, czyli o tym czym ożywić swoją miłość do "Czarodziejki z Księżyca" w momencie, kiedy czekamy na serię z 2013 roku, a nie ma jeszcze projektu postaci.





A oto cover oryginalnego openingu~~ Śpiewają Momoiro Clover Z, które występują również w roli sailorek. Opening przerobiony dla żartu, niemniej jednak to Momoiro Clover Z ma śpiewać piosenkę przewodnią do nowej wersji Sailorek.
Co oprócz tego jeszcze wiemy? Osabu (Fumio Osamo) - edytor Naoko Takauchi, którego nie raz, ani nie dwa wspominała sama Naoko w mandze, odpowiadał niedawo swoim zabawnym angielskim na pytania fanów za pomocą twittera.



I to chyba na tyle z oficjalnych informacji? Ale założę się, że jakieś info pojawi się lada dzień, bo zawsze pojawia się zaraz po tym, jak napiszę o czymś na blogu XD.

Swoją drogą ostatnio z czeluści internetu odkopałam całkiem interesujące skany. Pochodzą one z magazynu Ageha z 2008 roku. Ageha to... ogólnie ujmując magazyn dla dziewczyn w ostatnich latach swojego nastoletniego wieku i tych starszych z założenia, które są fankami  "stylu" gyaru czy też japońskiego pojęcia bycia glamour... Czasem lepiej nie pytać. W każdym razie w jednym z numerów zaprezentowano fryzury stylizowane na poszczególne sailorki.

Sailor Moon

Sailor Venus i Sailor Jupiter

Sailor Mars i Sailor Merkury

Sailor Pluton i Sailor Chibi Moon

Sailor Neptun i Sailor Uran
Myślę, że to by było na tyle spamu na dziś, i tak już jestem nieźle wycięta. Co prawda to była notka z małą ilością tekstu, ale wymęczyłam się i tak.

{ 10 komentarze... read them below or Comment }

  1. Nie tak dawno temu oglądałam całe Sailor Moon ;) Co się namęczyłam ze znalezieniem niektórych odcinków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i komentarz ^^

      Usuń
  2. Pikne♥ Jeśli mam mówić szczerze to najbardziej podoba mi się ptako-cosiek:D Nie mogę się napatrzeć!
    Ojesu, Sailor Moon...muszę to obejrzeć. Oglądałam z bratem gdy byłam jeszcze mała i niewiele pamiętam...właściwie to nic nie pamiętam. Gdyby tylko moja lista "do obejrzenia" nie była taka ogromna;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie dziwie się, że nie pamiętasz ;)
      Możenowa seria będzie krótsza to się zapoznasz~~

      Usuń
  3. Mi się strasznie widzą Twoje rysunki! Są oryginalne i przyciągają wzrok :) Gratulacje wyróżnienia.
    Ja pamiętam, że oglądałam Sailor Moon. Ale nic więcej xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :D No ja pamietam calkiem sporo, ale niedjelabym sie teraz ogladania tego poraz kolejny... wole poczekac na nowa wersje :D

      Usuń
  4. Na początku niezbyt podobał mi się pomysł, że to właśnie Momoiro Clover Z ma śpiewać piosenkę do openingu, bo nieszczególnie przypadają mi ich piosenki do gustu [ w ogóle, większość japońskich girlsbandów mnie przeraża], ale jeśli ta piosenka miała by brzmieć mniej więcej tak, to jestem za. Spodziewałam się czegoś dużo gorszego w ich wykonaniu.
    Też już się nie mogę doczekać nowej wersji Sailor Moon. To anime zarówno z okresu mojego dzieciństwa jak i pierwsza obejrzana seria ze świadomością, co ja w ogóle oglądam. Dlatego mam do niej ogromny sentyment;)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to jestem fanka AKB48, nawet wczoraj ubolewalam, ze w Polsce nie ma takich zespolow, bo sluchalam pojedynkow w Voice of Poland tych wszystkich kobiet z mocnymi glosami i nagle w polecanych na YT wyskoczylo mi cos nowego AKB i jak zaczelam ich sluchac to mi sie od razu lepiej zrobilo XD

      Usuń
  5. Ja już się tego doczekać nie mogę *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za wizyte i komentarz :D.

      Usuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -