Posted by : Otai środa, 17 kwietnia 2013

Zapadam w sen wiosenny. Jak zamykam oczy po przyjściu z pracy, tak otwieram j 1-3 godziny później. Ogólnie rzecz biorąc to może powinnam odwiedzić alergologa (jak i milion innych lekarzy), bo moje samopoczucie wskazuje, że jednak na coś muszę być uczulona.
No, ale nieważne! W zeszłym tygodniu zabrałam się za wiosenne porządki i przy okazji poukładałam mangi i książki. Część rzeczy na półkach pewnie będzie się powtarzać, ale tym razem "pochwalę" się wszystkim zbiorczo. "Pochwalę" się w cudzysłowiu, bo zazwyczaj jak ktoś zbiera książki czy mangi to ma tego dużo więcej, niemniej jednak skoro już miałam okazje wszystko przyzwoicie uporządkować to czemu nie.



Na początku plakaty. Nie jest ich wiele, a takie zdjęcia większe fajnie wyglądają w pokoju. Na pierwszym zdjęciu Ryo Nishikido i Hiroki Uchi, te plakaty tak do siebie pasują *-*!  I pod nimi samotny Ryo, który przeżył w życiu wiele. Na drzwiach Kapitan Marvelous i Joe Gibken z Kaizoku Sentai Gokaiger, mąż ma taki sam teeheee. I ostatni to pan co się zowie Daito Shunsuke, moja mama uprzejmie nabiła go na gwódź TuT''.


Wielki brat Ryo Nishikido patrzy z uchiwy na pokój, otoczony różnymi maskotkami. Ten Rilakkuma to głośniki zakupione za jakąś szaleńczo niską cenę. 

Teraz czas przyjrzeć się półkom!

Zdjęcie Ikuty Tomy, Super Shinken Red S.H.Figuarts, Pierścienie Kamn RiderWizard Red Dragon, Daito  maskotka Kyouyi z Ourana, ostatnio kupiłam 10 tomów manfi przez to, że ta maskotka gratis przypominała mi Daito (dla nieuświadomionych - Daito Shunsuke grał Kyouyę w Ouranie live action), Neon Genesis Evangelion - wydanie zeszytowe, Appleseed w częściach T.M.Semic (pierwsza manga którą kupiłam jako dziecko z podstawówki!) i magazyn jakiś dżonysowy.

Większość płyt już opisałam - w większej mierze Kanjani8, jeden singiel AAA, jeden album L'arc En Ciel, płyta Kokii z autografem, niedostępny już mini-album Pure Boys w pierwszym składzie, album Ai Otsuki z książeczką, singiel Seishun Amigo oraz singiel Nakayamy Yumy. Hello! Kitty to nikt inny jak żółty Eito Ranger, a tam na dole położone są tusze, które wygrałam za 2 miejsce w konkursie rysunkowym na konwencie mając jakieś 10 lat mniej niż teraz.


Przerwa na rozświetlone maskotki :D  Jeden cudak od męża, a drugi od jego mamy,lol.


Fotobuczkiiii! Pamphlet z filmu Eito Ranger, photobook Daito Shunsuke, photobook z filmu Ningen Shikkaku i na koniec książka - Sandman z ilustracjami Yoshitaki Amano *-*!


Od lewej:
- 3 tomy Yami no Matsuei po japońsku zakupione w czasach, gdy nie podejrzewałam, że manga wyjdzie w Polsce. Chyba nigdy nie dorobię się reszty, ani polskiego wydania. 
- wspomniane wcześniej 10 tomów Ourana, na razie przeczytane tylko 5 i czeka na lepsze czasy jak będę miała znowu fazę
- kasety VHS Tenchi Muyo in Love  i 2. Polska wersja, że też takie rzeczy kiedyś wychodziły.
- różne różności, kompedia wiedzy i takietam, wszystko o tematyce manga/anime
Na dole:
- Kuchnia Azjatycka - może i bym jej używała, gdyby mi ktoś na moją wieś składników dostarczył....
+ ta świnka jest zrobiona przeze mnie i nawiązuje do Nobuta wo Produce, jest najbrzydsza z 12 świnek, które zrobiłam dla znajomych, dlatego ją sobie zostawiłam.


Od lewej:
- książki Ewy Białołęckiej - Kroniki Drugiego Kręgu to chyba moja ulubione polskie fantasy, bohaterowie są cudowni i w ogóle~~~
- książki mniej lub bardziej o aniołach
- Seria Nightrunner Lynn Flewling - omg, jak byłam młodsza czytałam pierwsze dwa tomy i zacieszałam, że bohaterowie nie byli fanserwisem tylko naprawdę się pod koniec pocałowali, a teraz, kiedy po latach dorwałam 3 tom po angielsku... to oni nie takie rzeczy robią. Ohohoho, moje szczęśliwe serduszko fujoshi~~ Fapuje sobie to tego trzeciego tomu. A poza tym to naprawdę dobre i przemyślane fantasy, nic ino czytać!
- 2 książki od Hanami, były na przecenie po 10 zł (cena okładkowa ponad 30 zł) więc kupiłam, teraz muszę znaleźć czas, żeby je przeczytać
- Manga Aż do Nieba Ryoko Ikedy - zahacza nieźle o historię Polski :)
- antologia Kasenu, w której wydali komiks, który współtworzyłam :)
- artbook z Chobits, szkoda, że więcej artbooków w Polsce nie wydano.


Książki o Japonii i o rysowaniu. Te o Japonii mam głównie ze względu na pracę magisterską, a te o malowaniu i rysowaniu z jakichś przecen.


Na górze:
- Locke Superczłowiek - zakupione na konwencie - 2 zł za tomik, aż żal nie kupić no XD!
- mangi Akiry Toriyamy, resztę sprzedałam. Fajnie, że został mi 14 tom Dragon Balla, bo tam jest poraz pierwszy dorosły Goku i wszyscy są zaskoczeni - to jedna z moich ulubionych scen w DB.
Od lewej:
- Sailor Moon - czy jakiś komentarz jest tu potrzebny?
- One Piece -  jedyna manga, którą zamawiam na bieżąco jeśli chodzi o polskie wydania, kocham piratów i te sprawy, a ta seria należy do moich ulubionych od 2000 roku.
- antologia Japan Fest, naprawdę fajne komiksy można w środku znaleźć, nie wiedziałam, że w Polsce ktoś rysuje na takim poziomie jak pewien menczyzna, którego 2 prace są tam umieszczone.


Od lewej:
- Wspomnienia Demona - cudowna rzecz, tylko tłumaczenie trochę pokręcone... kiedyś byłam głupia i sprzedałam tę serię... Ale chociaż 2 pierwsze tomy są już praktycznie niedostępne to udało mi się ostatnio włożyć trochę pieniążków i skompletować znowu serie.
- Seimaden - a tu mi brakuje 3 ostatnich tomów, bo są out of stock. Ale poprzednie udało mi się dzięki temu zdobyć za 5 złotych/tom.
- Sailor V - uroczy prequel Sailor Moon
- Nie, dziękuję! - zakręcona, ale ładnie rysowana seria.
Na dole:
- boys loveee - Keep out jest ładnie rysowane z fabułą, Beutiful Days to manga dla każdego bo to delikatne BL i wyciskacz łez, Liberty Liberty i Croquis to nic zobowiązującego.
- CLAMPowy Wish - w końcu go nie sprzedałam jak sprzedawałam mangi, więc niech sobie zostanie.

To tyle, skończyłam, chyba. 

{ 13 komentarze... read them below or Comment }

  1. Kyouyaaaaaa <3 Uwielbiam go w Ouranie. I też niedawno wyczaiłam maskotki z tej serii, ale niestety nie gustuję w maskotkach (a do tego mój budżet został ostatnimi czasy nadszarpnięty) xD
    Kurczak ! xD
    Racja, racja - Keep Out ma dobrą kreskę i fabułę. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta maskotka byla jako gratis to 10 tomów za 135 zł już z przesyłką, więc ogólnie to opłacalna inwestycja była XD

      Czekam aż Kotori znowu wyda coś co mi podchodzi, bo ostatnio same "przeciętniaki" w mojej opinii widzę.

      Usuń
  2. Jak dobrze widziec u Ciebie znowu duzo mang <3 I tak kolorooooowooooo. Ja pewnie w wakacje bede robila gruntowne porzadki, wiec moze wtedy powywalam co niepotrzebne i ofoce ladne rzeczy <3 (pochwale sie w koncu kolekcja Toko Kawai, wheee)

    Patrze na KKJ i nie moge przestac. CHIAKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII. /BEZNADZIEJNY FANGERL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym ich mieć jeszcze więcej, ale trzeba się ograniczać, nie mam tyle piniendzy.

      Jak ma być kolorowo to musze kiedyś obfocić rzeczy do rysowania. XD

      Usuń
  3. Wszystko jest tak równo poukładane, że aż sobie zrobię porządek na swoich półkach w weekend xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie XD? Az mi sie milo patrzy jak wstaje.

      I yaoice sa ''zabezpieczone'' innymi mangami tak, ze poznam jesli ktos wyciagnie je bez mojej wiedzy fufu

      Usuń
  4. Oho. co za zbiory i tak kolorowo :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. 14 tomów mówisz?;-; Buu, wracajcie wspomnienia z dzieciństwa, pamiętam jak przez mgłę a puki co dorobiłam się tylko dwóch tomików, buuuu;-; DB,mama Cię kocha;-; *idzie do hard emo kąta*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkich 48 czy ile tam bylo to bym chyba nie skompletowala, chyba, ze za zlotowke od tomu xDD

      Usuń
    2. A ja powoli zbieram i zbiorę wszystkie. Bardzo powoli. Ale muszę mieć co najmniej całego smoka przed pełnoletnością xD

      Usuń
  6. Yay, zazdroszczę tak pokaźnej kolekcji *.* Moja przy tym to bieda kompletna^^ Z drugiej strony, nie przykładam do tego jakieś większej wagi i kupuję tylko wtedy, kiedy trafi się jakaś okazja, więc większość moich rzeczy pochodzi z drugiej rękixd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No spora czesc moich zbiorow nie przekroczyla ceny 10 zl za tomik, niektore kupilam nawet po 2 zl XDDD

      Usuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -