Posted by : Otai piątek, 8 marca 2013

Wiem, że to notka jedna po drugiej, ale pozwolę sobie kontynuować temat z poprzedniej notki. Tak, że jeśli ktoś nie zdążył jeszcze przeczytać to polecam rozpocząć lekturę tutaj. Wydaje mi się, że w drugiej części bedzie trochę więcej tytułów mainsteamowych, a poza tym wczoraj do grona dram z nadchodzącego sezonu doszła ponowna ekranizacjia mangi "Itazura na Kiss"! I od niej sobie zaczniemy

Itazura Na Kiss ~Love in Tokyo

Po dwóch latach wzdychania do najpopularniejszego chłopaka w szkole, Kotoko Aihara postanowiła wyznać swoją miłość za pomocą listu. Niestety obiekt westchnień, Naoki Irie, dał jej kosza, nawet go nie czytając. Oczywiście wieść o tym zdarzeniu szybko obiegła całą szkołę i dziewczyna wkrótce znalazła się na językach wszystkich uczniów. Jakby tego było mało, w wyniku słabego trzęsienia ziemi jej nowo wybudowany dom legł w gruzach i razem z ojcem została bez dachu nad głową. Na szczęście z pomocą pośpieszył im stary przyjaciel jej ojca, proponując, by dopóki nie znajdą lepszego lokum, zamieszkali z jego rodziną. I wszystko byłoby w porządku, gdyby nie fakt, że synem owego przyjaciela jest nie kto inny, jak wielka miłość Kotoko – Naoki. - Tanuki.pl
Honoka Miki jako Kotoko Aihara
Yuki Furukawa jako Naoki Irie
Yuki Yamada jako Kinnosuke Ikezawa
Komentarz: ahgjhdeh,gurhgkjthujkgfjkg TAAAAAK?! Po pierwsze kocham dramowe wersje ekranizacji mang shojo, po drugie jest to drama stacji Fuji TV TWO czyli tej samej, która odpowiedzialna jest za epicką wersję live action mangi "Switch Girl!!". Biorą kolejnego shojolca na warsztat, więc jest się z czego cieszyć! Dodatkowo obsada... Może główny piękny to nie za bardzo mnie rajcuje, ale "ten drugi" i główna bohaterka to po prostu agh... serce rośnie, że produkcje tokusatsu tak promują nowych młodych aktorów. Yamada Yuki to nikt inny jak Joe Gibken z Gokaigera, którego można też kojarzyć jako jednego z uczniów w ostatniej wersji GTO live action. Honoka Miki to nikt inny jak Mezul z Kamen Rider OOO, chociaż niektórzy mogą ją kojarzyć z wersji live action Maria-sama ga miteru, lub jako siostrę głównego bohatera w dramie "Clone Baby". Dziewczyna jest młoda, ale naprawdę świetna z niej aktorka, widać to zwłaszcza po roli Mezul, gdzie właściwie grała dorosłą kobietę w ciele dziewczynki . Ubolewam, ze to nie Yamada Yuki ma główną rolę i będzie tym drugim, bo się będzie smutno patrzyło na to wiedząc, że raczej nie ma szans. Po prostu ta drama normalnie wykorzystuje większość moich słabości - od ekranizacji mangi shojo, przez stację tv i formę dram, jaką prezentowali dotychczas, aż po młodych aktorów wypromowanych na produkcjach tokusatsu. W każdym razie okazuje się, że tak, BARDZO czekam na dramę z kolejnego sezonu.

To teraz następne.
Info z dramawiki.pl.




Sora Tobu Kouhoushitsu

Rika Inaba od dziecka marzyła, by zostać reporterką. Teraz, gdy jej marzenie się spełniło, dziewczyna robi wszystko, by odkryć ciemną stronę społeczeństwa. Niestety, jej zbyt duże zaangażowanie i poczucie obowiązku sprawia jej wiele problemów. Po 5 latach zostaje przeniesiona do pracy przy programie informacyjnym. Chcąc szybko wrócić na swoje wymarzone stanowisko, postanawia za wszelką cenę odkryć jakiś znaczący temat, nawet jeśli będzie musiała do tego prowokować ludzi...
Aragaki Yui jako Rika Inaba
Ayano Go jako Daisuke Sorai
Kyohei Shibata jako Sagizaka
Kiriyama Renn
Mizuno Miki
Kaname Jun
Takahashi Tsutomu
Muro Tsuyoshi
Shibukawa Kiyoshi
Mikura Mana
Maeno Tomoya
Namase Katsuhisa
Komentarz: Aragaki Yui z Ayano Go i Kiriyama Renn gratis. Na każdego z nich osobno, no może oprócz Renna nie zareagowałabym w ten sposób, ale na całą trójkę razem... Mam wrażenie, że mamy do czynienia z całkiem fajnym kombo. Jakoś tak chcę ich zobaczyć w jednej dramie i tyle.


Mayonaka no Panya-san



Kurebayashi Yosuke jest właścicielem tajemniczej, ulokowanej w najciemniejszym zakamarku Tokio piekarni Boulangerie Kurebayashi, która otwarta jest tylko po północy. W sklepie wielu ludzi może na chwilę oderwać się się od problemów, ponieważ chleb, który piecze Yosuke, jest przepyszny.
Takizawa Hideaki jako Kurebayashi Yosuke
Kiriyama Akito
Tsuchiya Tao
Komentarz: Tackaaaa~~ Ale nie, jak zobaczyłam okładki tej mangi to mi się spodobały, taka fajna kreska i coloring, może zacznę to czytać? A jak mi się spodoba to zobaczę i wersję dramową. W każdym razie tu mi ogłoszenie wersji live action zareklamowało mangę XD


Last Dinner



W niezwykłej restauracji o nazwie L' Eternite byli kochankowie, rozdzieleni przez los, mogą ponownie się spotkać. Rodzice z dziećmi straconymi w wypadkach, dorośli i ich dziecięcy bohaterowie czy dawni przyjaciele, którzy odwrócili się od siebie, mogą powspominać swoje życie
Komentarz: Nie brzmi jak coś, co będę oglądać.

Kogure Shashinkan

Eiichi Hanabishi, uczeń drugiej klasy liceum, wraz z rodziną przeprowadza się do nowego mieszkania, w którym było kiedyś studio fotograficzne. Pewnego dnia wracając ze szkoły zauważa na drodze młodą dziewczynę. Tajemnicza uczennica pokazuje mu zdjęcie, które zostało zrobione w dawnym studio. Fotografia jest bardzo nietypowa, ponieważ przedstawia płaczącą kobietę, wyglądem przypominającą bardziej ducha niż człowieka. Chłopak za wszelką cenę stara się rozwiązać tajemnicę, kryjącą się za tym zdjęciem, a pomagać mu w tym będzie agentka nieruchomości, Nobuko Kakimoto.
Kamiki Ryunosuke jako Hanabishi Eiichi
Narumi Riko jako Nobuko Kakimoto
Matsushita Yuki
Ishiguro Ken
Sasano Takashi
Horii Arata
Komentarz: Fabuła brzmi interesująco, a poza tym to tylko 4 odcinki. Dodatkowo Kamiki jest dla mnie jednym z lepszych japońskich aktorów ogólnie, chociaż młodziutki (tzn. pewnie dla wielu osób '93 to już nie młodziutki ale ja taka stara baba jestem). ciekawe czy Horii Arata będzie miał jakąś większą rolę czy tylko przemknie w tle?


Lady Joker

Pewnego dnia, Shiroyama Kyosuke, prezes największego producenta alkoholi, zostaje porwany przez grupę przestępczą o pseudonimie "Lady Joker". Detektyw Goda Yuichiro zaczyna prowadzić śledztwo, jednak porywacze nagle uwalniają Shiroyamę i zaczynają z nim niebezpieczną grę o wielkie pieniądze.
Kamikawa Takaya jako Goda Yuichiro
Shibata Kyohei jako Shiroyama Kyosuke
Toyohara Kosuke
Yamamoto Koji
Yada Akiko
Motokariya Yuika
Komentarz: Po Hitori Shizuce mam na jakiś czas dość dram kręconych przez stację WOWOW, wyjątkiem jest tylko xxxHoLiC, bo nie "inwestuję" w ciemno.


Sodom no Ringo

Mari przeżywa szok po tym, jak dowiaduje się, że Yoshio, jej były chłopak, z którym zerwała w wyniku kłótni, popełnił samobójstwo. Będąc na jego pogrzebie odkrywa, że nie jest jedyną obecną tam kobietą. Drugą jest Miyajima Megumi. Podobno Yoshio obiecał jej małżeństwo, a kontaktowali się poprzez serwis randkowy. Mari rejestruje się na portalu jako mężczyzna i próbuje nawiązać kontakt z tajemniczą kobietą. Kiedy w końcu jej się to udaje, zmierzając już do mieszkania byłego chłopaka zauważa, że Megumi zostaje zabrana przez policję. Będąc na procesie Megumi, Mari kompletnie traci dla niej głowę. W poszukiwaniu jej motywu, wraz z reporterem śledczym Kengo, wyrusza w podróż na wyspę, na której urodziła się Megumi. Wyspa ta jest miejscem, gdzie żyją potomkowie chrześcijan, którzy ukrywali się tam za czasów Tokugawy. Odwiedzając tamtejszy kościół, odkrywają dziwny obraz, który przedstawia dwie nagie kobiety czekające na starego mężczyznę. Od tego momentu w sercu Mari pojawia się przeraźliwy niepokój...
Terajima Shinobu jako Miyajima Megumi
Ishibashi Anna jako nastoletnia Megumi
Kimura Fumino jako Mari
Fukikoshi Mitsuru
Hamada Mari
Nomura Shuhei
Nukumizu Yoichi
Murakami Jun
Oshinari Shugo
Tokui Yuu
Mizobata Junpei
Komentarz: jak wyżej.


Kamo, Kyoto e Iku

Ueba Kamo (Matsushita Nao) po ukończeniu uniwersytetu tokijskiego pracowała w ministerstwie finansów. Kiedy jednak jej matka umiera Kamo musi przejąć jej hotel w stylu japońskim. Praca okazuje się ciężka, tak samo jak współpracownicy. Łącząc siły z finansistą Kinugawą Shuhei (Shiina Kippei) próbują wyciągnąć hotel z długów.
Komentarz: Brzmi zupełnie nie w moim stylu.


 Real Onigokko THE ORIGIN

W Japonii nagle zaczynają ginąć osoby o nazwisku "Sato". Policja ani media nie są w stanie powiedzieć co jest przyczyną. W międzyczasie uczeń liceum, Sato Tsubasa wplątał się w bójkę z gangsterem podczas, której przenosi się do świata równoległego. Na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się takie samo, jednakże chłopak szybko zauważa, że ludzie których znał nie są już tacy sami. Próbując zrozumieć co się stało zostaje świadkiem morderstwa w którym ginie młoda dziewczyna. Od teraz będzie musiał stawić czoła prześladowcom, którzy zabiją każdego o nazwisku "Sato".
Hongo Kanata jako Sato Tsubasa
Shimizu Fumika jako Sato Ai
Ryusei Yokohama jako Sato Hiroshi
Komentarz: Z jakiegoś powodu Real Onigokko jest bardzo popularne w Japonii. Obejrzałam 1 film i nawet mi się podobał, ale potem zrobili kilka kolejnych części o tym samym, które podobno są kopią pierwszego i w końcu nie zabierałam się za nie. Jak to będzie z dramą? Zobaczymy, temat na pewno ma potencjał.

Otenki Onee-san


Haruko Abe w wieku 11 lat zdobyła licencję meteorologa. Obecnie pracuje jako pogodynka w programie informacyjnym. Wiele osób uważa ją za geniusza w swojej dziedzinie, jednakże jej szorstki charakter jest odpychający przez co dziewczyna nie potrafi się z nikim dogadać. Oprócz tego Haruko pomaga policji rozwiązywać sprawy wykorzystując do tego swoją szeroką wiedzę meteorologiczną.
Takei Emi jako Haruko Abe
Tadayoshi Okura jako Gota Aoki
Kuranosuke Sasaki jako Sanpei Mikumo
Sasaki Nozomi jako Hashimoto Akane
Komentarz: W sumie nie brzmi porywająco, ale dla Nozomi jestem w stanie obejrzeć całkiem sporo, z małymi wyjątkami w stylu Kami no Shizuku albo Tokyo Airport. A tutaj zapowiada się nieco ciekawiej. Chociaż myślę, że padnę ze śmiechu jak będzie grała zazdrosną sfoszoną zuą prezenterkę XDD. I Okura jest! Zajęłam tę dramę dla mojej grupy tłumaczącej, ale jak mi się nie spodoba, a nikt nie będzie chciał tłumaczyć to nie zawaham się jej wyrzucić. Tak, że wszystko zależy od pierwszych wrażeń.


Last Cinderella

39-letnia Toyama Sakura (Shinohara Ryoko) jest oddaną pracownicą, stylistką i asystentką managera salonu. Nie potrafi uwodzić mężczyzn. Od 10 lat z żadnym się nie spotyka i nie współżyje. Boi się miłości. Staje się coraz bardziej męska. Saeki Hiroto (Miura Haruma) to młody przystojniak, który spotyka Sakurę na imprezie. Dziewczyna od razu wpada mu w oko. Chłopak zawodowo jeździ na BMXie. Z drugiej strony jest Tachibana Rintaro (Fujiki Naohito), z którym Tahiban pracuje i może z nim porozmawiać na każdy temat.
Komentarz: Fujiikii, czemu ty nie grasz w czymś co bym chciała oglądać? D: Naprawdę, zaczęło się od Tsuki no Koibito, a kolejne "romanse" w wykonaniu Japończyków były dla mnie nie mniej... nieinteresujące. Dlatego nie robię sobie nadziei, że nagle pojawi się coś fajnego z nowych dram w tym gatunku. A przynajmniej z mojego punktu widzenia interesującego na tyle, żeby obejrzeć.


Bad Boys

Tsukasa Kiriki ma silne poczucie sprawiedliwości, jednakże nie mogąc wytrzymać ze swoimi rodzicami postanawia się zbuntować i dołączyć do gangu motocyklowego, Gokurakuchou. W między czasie w mieście dochodzi do licznych przepychanek między innymi, wrogimi grupami.
Gokurakuchou:
Kento Nakajima jako Tsukasa Kiriki
Iwamoto Hikaru jako Kananaka Youji
Fukusawa Tatsuya jako Iwami Eiji
Watanabe Shouta jako Nakamura Hisao
Beast:
Takashi Nikaido jako Danno Hidenori
Morita Myuuto jako Takama Kazutoshi
Moroshoshi Shouki jako Moroshoshi Shouki
Hiroshima Knights:
Ryosuke Hashimoto jako Hiro
Yasui Kentarou jako Nakagawa Kenjirou
Hagiya Keigo jako Funamoto Jun
Shimekake Ryuuya jako Kenjou Juri
Komentarz: Scenarzysta Bayaleya Shiritsu Koukou i Johnnysy? Szczerze mówiąc trzymam kciuki, żeby ta drama miała się nijak to Bakaleyi. Znaczy i tak już jest lepiej, bo Shimazaki Haruka nie zepsuje dramy brakiem... czegokolwiek? W każdym razie Bakaleya to nie było coś, co chciałabym obejrzeć po raz drugi, jedyna szansa w tym, że to na podstawie mangi, więc jest jakiś punkt zaczepienia.


Galileo 2

Kolejne przygody genialnego fizyka "detektywa Galileo". Tym razem naukowcowi w rozwiązywaniu spraw będzie pomagać początkująca policjantka, partnerka Kaoru Utsumi, Misa Kishitani.
Masaharu Fukuyama jako Manabu Yukawa
Yuriko Yoshitaka jako detektyw Misa Kishitani
Kitamura Kazuki jako Kusanagi Shunpei
Watanabe Ikkei jako Kuribayashi Hiromi
Komentarz: To mi przypomina, że bardzo dawno temu obejrzałam 1 odcinek 1 serii. I tyle? Złe nie było, takie trochę Mr. Brainowe~~ Ale zanim skoczę 1 sezon i zabiorę się za drugi... Drama była bardzo popularna wśród fanów dram, nie wiem czy nie jest to w ogóle 1 drama, która dorobiła się polskich subów. Stworzenie 2 sezonu to na pewno dobry hłyt markietingowy.


Otoriyose Oji Iida Yoshimi
Życie codzienne Yoshimi Iidy, który lubi robić zakupy online i zamawiać potrawy z różnych części z Japonii. Na podstawie mangi, w roli głównej Yoshimi Iida.
Komentarz: Ło matko, jak zobaczyłam tę fotkę to myślałam, że to jakaś kobita, a nie Yoshimi, członek D2. XDDD


Kumo no Kaidan

Saburo (Hiroki Hasegawa) pracuje na wyspach Izu w ośrodku zdrowia mimo że nie ma licencji. Swoje operacje przeprowadza według instrukcji doktora Murakiego (Kohei Otomo). I będą w nim zakochane ta pielęgniareczka z prawej i ta córka dyrektora szpitala w Tokio po lewej.
Komentarz: Eee tam, medyczna.


 Garo ~Yami o Terasu Mono~
Złoty Rycerz Garo walczy z potworami o nazwie Horrory, by uratować ludzkość.
Obsada:
Kuriyama Wataru
Aoki Tsunenori
Ikeda Junya
Nanri Miki




Komentarz: Dałam tylko opis ogólny wszystkich serii, bo nie widziałam opisu konkretnie do tej. Takie tokusatsu dla dużych dzieci. ta seria ma zupełnie inną obsadę niż wszystkie wcześniejsze, więc jeśli się okaże, że nie jest fabularnie bardzo powiązana z poprzednimi i można od niej zacząć swoją przygodę z Garo przetłumaczę tę serię. Twarze aktorów znane mi z innych tokusatsu, zwłaszcza Ikeda Junya czyli Gokai Sliver. Swoją drogą w trailerze w blond włoskach wygląda o wiele lepiej niż w Gokaiu.


I poza krótszymi dramkami to chyba wszystko, co na razie zostało zapowiedziane na sezon wiosenny do tej pory. Mam nadzieję, że pomogłam niektórym się zorientować co się szykuje ^^.

{ 8 komentarze... read them below or Comment }

  1. 1.Itazura Na Kiss ~Love in Tokyo - Raczej nie zamierzam oglądać...Co prawda fajnie, że po tylu latach odświeżają ponownie dramę, ale jeśli chodzi o szkolno-miłosne historie z młodziutką obsadą to oglądam tego coraz mniej, jednak lepiej ogląda mi się dramy z trochę starszymi aktorami.

    2.Sora Tobu Kouhoushitsu - Aragaki nie szczególnie przemawia do mnie jako aktorka, za to z drugiej strony jest Ayano, który z każdym kolejny projektem zaskakuje mnie i to właśnie dla niego zobaczę 1 odcinek.

    3.Mayonaka no Panya-san - Opis zupełnie do mnie nie przemawia, za to obsada już bardziej, a szczególnie jestem ciekawa jak wypadnie Kiri, może w końcu dostanie więcej czasu antenowego.

    4.Last Dinner - Tak jak powyżej, opis do mnie nie przemawia...

    5.Hmmm, tylko 4 odcinki? To jak pojawią się napisy, to być może się skuszę:)

    6.Lady Joker - Uwielbiam dramy WOWOW, niestety rzadko pojawiają się do nich napisy:( Ale jeśli pojawią się to oglądam w ciemno, bo ich poważne produkcje zawsze do mnie trafiają:)

    7.Opis na maksa zakręcony i nic nie mówiący, ale to znowu WOWOW, więc też chcę to zobaczyć.

    8.Kamo, Kyoto e Iku - Hmmm, tu wszystko zależy czy będzie jakaś akcja, czy raczej pójdą w mega monotonny styl...Na razie czekam na zapowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  2. 9.Real Onigokko THE ORIGIN - Nie oglądałam filmu, więc nie wiem czego się spodziewać po dramie. Ogólnie opis mnie ciekawi, ale mam nadzieję, że Hongo zagra lepiej niż w Mirai Nikki.

    10.Otenki Onee-san - Takeim Emi tak, Okura nie (z całym szacunkiem dla jego osoby, ale wolę go jako kanjanka a nie aktora). Czytając opis od razu nasuwa mi się klimat ostatniej dramy z Takei Emi, czyli typowa komedia, która chwilami była absurdalna (a o dziwo podobała mi się).

    11.Last Cinderella - Ja tu mam wręcz odwrotnie, uwielbiam dramy z gatunku romans obyczajowy:) I bardzo się cieszę z takiej roli Fujikiego, bo tłumacząc Priceless miałam już lekką traumę na lego rolę (zresztą na KimuTaku tak samo). Poza tym jest Shinohara a ją uwielbiam. Troszkę zapowiada się jak Anego:

    12.Bad Boys - Także nie chciałabym aby było to powieleniem Bakaleyi, która ogólnie jak n tak młodą obsadę była niezła, ale co za dużo, to niezdrowo. Najbardziej ciekawi mnie rola Niki, bo chłopak do tej pory nie miał szansy zagrać w dramie.

    13.Galileo 2 - Tak szczerze to od dawna zabieram się za 1 sezon i jakoś mi tak nie po drodze. Jak w końcu obejrzę i mi się spodoba to za 2 też się wezmę.

    14.Otoriyose Oji Iida Yoshimi - Nie dziękuję!

    15.Kumo no Kaidan - Dawno nie oglądałam medycznej dramy, ale ta szczególnym opisem nie powala, abym się do niej rwała.

    16.Garo ~Yami o Terasu Mono~ - Absolutnie NIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawe, że (z tego co pamiętam) na początku miałyśmy podobny gust dramowy, a potem w trakcie tak się nam wyrobił, że każda teraz lubi zupełnie inne produkcje XD

      Usuń
    2. Z czasem każdy musi się jakoś ukierunkować:)

      Usuń
  3. a tu będzie więcej must watch 8D
    Itazura na kiss - nie dałam rady obejrzec wcześniejszej adaptacji, ale teraz się za to zabiorę na pewno 8D 'produkcje tokusatsu tak promują nowych młodych aktorów.' desuuuuyooo neeeeee xDDDD <3 teraz jak wstąpiłam w świat toku widzę, ile aktorów zaczynało od 'bajków dla dzieci' ... tylko czemu te bajki dla dzieci mają takich fspaniałych i super kakkoi aktorów xd ?
    Sora Tobu Kouhoushitsu - historia na nie, aktorzy bardzo na tak. czyli będę oglądac. ale poczekam na pl sub XD
    Mayonaka no Panya-san - wujek Tackaaaaa <3333 ale obejrzę ze względu na fabułe *cud nad wisłą normalnie XD*. znaczy nie żeby była jakaś super ekstra hiper, ale dla niektórych piekarz to cukiernik X'D ale tak serio serio to piekarze umieją *a przynajmniej powinni* proste wypieki cukiernicze, więc więc mam nadzieję, że po za chlebkiem i bułciami będzie na słodko też xd
    Kogure Shashinkan - fabuła + Kamiki = umarnięty cieciu xd ładnie brzmi, ale nande 4 epy :< bwwwww nie lubiem tak, a szczególnie, jak gra w takiej dramie ktoś, kogo lobam~ '93 to nie taki młody rocznik ... XD ja tam czuje się staro bardzo
    Otenki Onee-san - super must watch. Emi-chaaaaan i Kura weeeeee <333333 fakt faktem, gdyby nie grał tu nikt znany, to bym nie obejrzała, ale nic to x'd mam nadzieję, że ktoś się weźmie za pl sub @_@

    ok a co do reszty tak mniej więcej:
    Lady Joker - a ja może zobaczę, może może może XD jak mi się znajdzie czasu
    Last Cinderella - jedyne co może tu przyciągnąc mnie to Miura, ale chyba nie na tyle, żebym to obejrzała @_@ tym bardziej, że nie przepadam za Ryoko
    Bad Boys - ... na moje, to może byc nawet gorsze niz Bakaleya X'DDDDD no ale cóż, może kiedyś obejrzę, tak dla funu XD
    Otoriyose Oji Iida Yoshimi - ambitne to jest XDDDDDDD

    pomogłaś papa, bo o niektórych nie wiedziałam *a raczej nie chciało mi się nawet zagląc* więc chociaż obczaiłam co i jak xd btw też czekam na sezon letni XD tam się najlepiej dzieje xd a przede wszystkim to czekam na coś z Kame X'D bidak taki, nigdzie go nie biorą, tylko do filmów, a ja z tego niezadowolona, bo zanim ten film obejrzę to minie sporo czasu x'd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wlasnie drama Emi to nie jest takie must watch, bo jej ostatnia drama jakos mnie zupelnie nie zachecila i teraz mam wrazenie, ze bedzie cos podobnego i tez nie poczuje sie powalona i nie obejrze. Troche sie tego boje, zwlaszcza, ze ja zajelam to dla grupy.

      Ja w sumie to gdyby nie ten post to tez bym sama nie uporzadkowala wszystkiego i nie poorientowala sie w fabulach XDD

      Usuń
  4. Itazura Na Kiss ~Love in Tokyo - YUKIIIIIII KURWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA XDDDDDDDDDDD /i to bedzie koniec inteligentnego komentarza

    Sora Tobu Kouhoushitsu - jak przeczytalam opis to rola Yui z charakteru skojarzyla mi sie z ZG XD idk, to chyba przez ta "ciemna strone spoleczenstwa" 8DDD I jest Takao! XD<3 I Renn. Yes, damy szanse.

    Mayonaka no Panya-san - Jeb, chleb na Tacce, WTF XD

    Last Dinner - O, znowu zarcie XD Choc brzmi nieco dziwnie, opis kompletnie nic mi nie mowi :/

    Kogure Shashinkan - Kolejna drama bawimy sie w detektywa? Nie pogardze XD

    Lady Joker - na razie brak zainteresowania

    Sodom no Ringo - To brzmi mindfuckowo po opisie @____@ Moze, moze~

    Kamo, Kyoto e Iku - hmmm.... raczej nie.

    Real Onigokko THE ORIGIN - Akashiiiiiii XD<3 /zboczenie

    Otenki Onee-san - Ojej, Emi-chan. Choc nie wiem czy bede w stanie to zdzierzyc fabularnie. Czy Okura nigdy nie zagra w czyms co mnie powali na kolana? T__T

    Last Cinderella - Shinohara love<3 Czy doczekam sie tutaj upragnionego romansidla? XD;

    Bad Boys - Nic mi to nie mowi na razie XD;

    Galileo 2 - pass jak na razie, bo nie widzialam 1.

    Otoriyose Oji Iida Yoshimi - zarcie! XD

    Kumo no Kaidan - Ummm... medyczne dramy sa ok, jezeli obsada jest fajna...? Tej mowimy nie XD

    Garo ~Yami o Terasu Mono~ - Junyaaa<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak znajdziesz czas to obejrzyj chihayafuruuuuuuu XD *random odpowiedz*

      I na lizardsowym wyszla do konca ta seria z AK48, to dociagnij sobie odcinki, ktorych ci nie zgralam, o nie mialam jszcze poki dzilaja xD

      Usuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -