Ta strona korzysta z ciasteczek.
Jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.
Posted by : Otai czwartek, 7 marca 2013

Przepraszam najmocniej tych wszystkich ludziów, którzy chcą kolejną część fika, bo widzę to po statystykach, ale chwilowo trochę nie ogarniam, bo oczywiście pochorowałam się ostro w weekend, jestem na antybiotykach, ale chodzę do pracy i jak tylko wracam do domu to leżę martwa w łóżku. Tyle jedynie, że wczoraj się podniosłam i mam już wylineartowanych 5 stron doujina AoKise, którego chcę skończyć do końca marca, żeby wyrobić się na konkurs wydawnictwa TCD. Szkoda, że w ten weekend mam zajęcia i po tej chorobie będę sobie mogła odpocząć dopiero w przyszły weekend, ale jakoś się ogarnie. Chwilowo zostałam w pracy sama, to pomyślałam, że wykorzystam ten czas na przyssanie się do komputera, a że za bardzo nie mam na co patrzeć na internetach pomyślałam, że napiszę notkę.


Małymi wielkimi krokami zbliża się wiosenny sezon dramowy. W sumie tym razem znów na nic za bardzo nie czekam, ale mam dobre przeczucie co do sezonu letniego. W sezone letnim zawsze pojawia się taka drama, która porywa moje serce, rozpoczynając od mojej pierwszej przygody z dramami, czyli wersji live action Hana Kimi w roku 2007 (i nie, nie trafiłam na tę dramę przez przypadek/bo wszyscy się jarali, tylko dlatego, że jestem fanką mangi), a potem Bloody Monday! i Ryusei no Kizuna w roku 2008. 2009 i 2010 wydawały się nieco mniej porywające, bo w 2009 podobał mi się Samurai High School (ach, pamiętam jak tym tytułem zachęciłam kilka osób do oglądania dram na prelekcji w kinie w Kielcach ;D!),  w 2010 długo nie oglądałam nic, ale potem porwało mnie Natsu no Koi wa Nijiiro ni Kagayaku. Moyashimon czy Hammer Session też złe oczywiście nie były. 2011 za to odrobił sobie te zaległości, bo znów Hana Kimi live action, tym razem bardziej wierne mandze, więc byłam zachwycona ;), wspaniałe Kingyo Club w ciekawy sposób opowiadające o problemach młodzieżi szkolnej miłości w cichy i poważny sposób, Ouran High School Host Club live action, które było CU-DOW-NE, Daito i bliźniaki i wszystko... aż sobie teraz licytują mangę na allegro przez tę wersję LA... Pierwszy sezon parodii Dragon Questa czyli Yusha Yoshihiko w akcji, genialne IS opowiadające o hemafrodytach i problemach z identyfikacją płciową... Niektórzy pewnie dorzuciliby do tego Zenkai Girl, na której ja się wymęczyłam trochę, Ikemen desu ne, na którym też się umęczyłam, ale to było wiadome, bo koreańska wersja też mnie nie powaliła (a nawet tym bardziej), wersje live action Arakawa Under the Bridge i Meitantei Conana, których jeszcze nie oglądałam, tak samo jak Don Quixote, którego oglądanie też jest przede mną. Tak, sezon letni 2011 uderzył ostro. Jeszcze go do końca nie nadrobiłam, więc z 2012 też jestem w plecy, ale mieliśmy wersję live action Great Teacher Onizuki, moje ulubione Aozora no Tamago oraz kilka dramek, o których słyszałam co nieco. Dlatego czekam na sezon letni. No, ale miało być o tym, co zapowiada nam się na sezon wiosenny, zwłaszcza dla tych, którzy nie mają czasu siedzieć i orientować się co nam się zapowiada. Dram jest za dużo, więc opiszę dzisiaj mniej więcej połowę tego, co na razie jest zapowiedziane na sezon wiosenny. Zaskoczyłam się, bo jest dużo elementów paranormalnych, ponad naturalnych, niewytłumaczalnych. Whoaaa, sugoi kurde! Tak bardzo jestem na tak :D! No, ale przejdźmy do sedna.





Teraz to już z domu.
info: dramawiki.pl

Tank Top Fighter

Dwie siostry, studentki, wiodą sobie spokojne życie, do czasu, kiedy ich ojciec zostaje aresztowany i oskarżony o morderstwo. Aby oddać 100 milionów, które rzekomo ukradł ojciec, dziewczyny stają się łowczyniami nagród i ścigają 4 przestępców.
Ono Erena jako Kai
Kawashima Umika jako Riku
Dankan jako ojciec Kai i Riku
Mitsuya Yoko jako tajemniczy adwokat
Nakamura Aoi jako kolega z klasy Kai i Riku
Komentarz: Piszą, że to akcja + suspence. Saspens jest dobry. Na pewno lepszy od detektywistycznego gatunku. Ale sama nie jestem przekonana, bo przy produkcjach TBS/MBS nigdy nie wiadomo, czy im się uda zrobić coś ekstra, czy zmarnują fajny temat. Obsada... Aoi na plus, Umika na minus. Jeśli znajdzie się czas i suby to obejrzę na pewno pierwszy odcinek.

Monsieur!

Historia skupia się na restauracji, która przechodzi kryzys. KEIJI zagra genialnego kucharza, który swoim gotowaniem zmieni zarówno restaurację jak i życie jej klientów.
Obsada
KEIJI
Machida Keita
Sakata Rikako
Harukawa Kyosuke
Isomura Yosuke
Anan Kenji
Komentarz: Brzmi bardzo typowo... I baner mnie odstrasza. Nawet tego sprawdzać nie zamierzam, zwłaszcza, że nie skończyłam jeszcze Hungry!

Limit

Drama opowiada o losie pięciu licealistek, które jako jedyne przeżywają wypadek autobusu, w którym giną wszystkie ich koleżanki. Porzucone z dala od cywilizacji postanawiają podjąć próbę przetrwania.
Komentarz: Castingi dopiero trwają, ale saaaaaspeeeeeens! Na pewno będę oglądać. Jedną mangę Keiko Suenobu już przerobiono na dramę i było to "Life", które może nie było najlepszą dramą, jaką widziałam, ale jakby się uprzeć to jednak w jakiś sposób daje nadzieje na całkiem fajną dramę.

Houkago Groove

Kiryu Makoto (Takanashi Rin) jest młodą nauczycielką WF-u w gimnazjum. Kiedyś należała do gangu, a swoją edukację zakończyła na 2 klasie liceum. Z czasem jednak zmieniła się, skończyła studia i została nauczycielką. Nikt nie wie, że nie szczególnie zna się na tańcu, którego ma nauczać uczniów. Ona sama trzyma to przed innymi w tajemnicy, ale...
Komentarz: Rin Takanashi! Nareszcie jakaś główna rola od Shinkengera! Bidna szlajała się po jakichś dziwnych rolach drugoplanowych jak w Papadolu. Myślę, że obejrzę, bo wychodzi na to, że to 20minutówka, to chociaż rzucę okiem.

Daini Gakusho

Shirase Mari (Hada Michiko) i Endo Natsumi (Itaya Yuka) były kędyś skrzypaczkami w tej samej orkiestrze. Kiedy Natsumi zaszła w ciążę, musiała zrezygnować z kariery. Poślubiła Endo Kazuto (Tanihara Shosuke) i była z nim szczęśliwa. Kazuto był wiolonczelistą w orkiestrze, ale zrezygnował z niej tak samo jak Natsumi i zaczął pracować w biurze turystycznym. W międzyczasie, Mari stała się bardzo sławna i dostała w orkiestrze rolę solistki. Po 17-latach kobiety spotykają się przez przypadek. Są o siebie zazdrosne. Mari zazdrości Natsumi męża, ta natomiast zazdrości Mari kariery...
Komentarz: Obejrzę tylko, jeśli w praniu okaże się, że to nie jest nudna obyczajówka. Tanihara i muzyka dają ten marny cień nadziei.

Otsu! Fundoshi Bu

Ichirota Tominaga zostaje przeniesiony do szkoły Saint Erumosu, gdzie co roku na festiwalu przedstawiano "Hakufun Nakasi". Niestety tradycja została dawno zapomniana i chłopak wraz z członkami klubu Fundoshi próbuje ją przywrócić.
Jin Shirasu jako Ichirota Tominaga
Kazuma Kawahara
Ryuji Kamiyama
Kenji Ebisawa
Ryotaro Sakaguchi
Arata Furuta
Justin Tomimori
Komentarz: Dobrze kojarzę tylko Justina, bo Kamen Rider Fourze. Ogólnie nie wiem o co w tym wszystkim chodzi, ale jako całokształt mnie zachęca, bo, ach, te dramy o klubach szkolnych z samymi facetami zawsze wychodzą epicko.


Kasuka na Kanojo

Kamiyama Satoshi jest nauczycielem matematyki w gimnazjum. Posiada dar widzenia duchów, ale nie jest z tego zadowolony. Wierzy, że wszystkie istoty, które widzi powinny przepaść raz na zawsze. Uważa je za ponure, przygnębiające i samolubne zjawy, które pojawiają się w obcych domach nie płacąc nawet za pobyt. Pewnego dnia spotyka jednak ducha o imieniu Akane, który różni się od reszty. Satoshi już dawno zapomniał o swojej pasji do nauczania, jednakże z pomocą swojej nowej koleżanki na nowo czerpie radość z bycia nauczycielem i pomaga uczniom rozwiązywać problemy.
Katori Shingo jako Kamiyama Satoshi
Anne jako Akane
Maeda Atsuko jako Kawai Chiho
Kitayama Hiromitsu
Morimoto Shintaro
Jinguji Yuta
Iwahashi Genki
Takashima Masahiro
Maya Miki
Komentarz: Lubię Katoriego, ale nawet nie obejrzałam z nim jeszcze Monsters! Tak, że nie wiem czy obejrzę to tak od razu. I należę do tych dziwnych osób, których Kitayama nie zachęca, a wręcz przeciwnie. I do tych, których Acchan nie zniechęca, a wręcz przeciwnie. ALE! Duchy, zjawy! TAAAK! Kcem. Lubię to :D! Byle tylko jakiś duch nie miał raka mózgu, jak w Ghost Friends (duch z rakiem mózgu dafaq).


Kazoku Game

Yoshimoto Masaru to dość tajemniczy i dziwny korepetytor. Pewnego razu trafia do domu rodziny Numata, gdzie ma pomóc licealiście poprawić oceny i zdać do następnej klasy. Okazuje się, że Yoshimoto wpłynie nie tylko na naukę chłopca - zmieni też całą rodzinę na lepsze. Gra Sakurai Sho z zespołu Arashi.
Komentarz: Czujecie jak właśnie zionę brakiem zainteresowania?

Sennyuu Tantei Tokage


Tokage (Matsuda Shota), dzięki dobrej sprawności fizycznej i fotograficznej pamięci, rozwiązuje najtrudniejsze sprawy. Niestety, przez fatalny błąd, ginie jego partner. Sam Tokage przeżywa, ale obarcza się winą za ten wypadek i składa rezygnację. Zaczyna pracę w agencji detektywistycznej, jednak policja wciąż nalega, by do nich wrócił. Zaczyna pracować jako tajniak i zajmuje się wcześniej nie rozwiązanymi sprawami.
Były policjant jest człowiekiem, z którym ciężko współpracować. Nie budzi on zaufania wśród innych ludzi. Asystentką Tokage zostaje urocza Mochizuki Kaori (Renbutsu Misako), córka bardzo wpływowej rodziny. Rywalem Tokage jest Terajim Shuji (Matsuoka Masahiro) będący jego przeciwieństwem. Mężczyzna nie może zapomnieć tego, że przez Tokage stracił on zaufanego przełożonego.

Komentarz: Pierwsza drama z Matsudą Shotą, na którą ubolewam, że moja grupa nie będzie tłumaczyć. No bo wiecie, lizards@DEEEP, a tu wszędzie jaszczurki *=*. No nic, będzie reklama podprogowa w innej grupie >D

Doubles ~ Futari no Keiji

Centralna policja z Shinjuku podaje do wiadomości, że coraz częściej dochodzi do morderstw, włamań, gwałtów, porwań, i przetrzymywania zakładników. Aby walczyć z tymi sprawami, powołuje się specjalną jednostkę, w skład której wchodzą najlepsi policjanci z Tokio. Jednostka nazywa się "sekcją 0", ponieważ ulubionym zdaniem jej założyciela jest: "Sprawdźcie wszystko ponownie od zera". Niektórzy mówią, że jednostka powstała tylko po to, aby pokazać, że policja naprawdę coś robi. Do jednostki przydzieleni są: Yamashita Shunsuke (Ito Hideaki) i Tashiro Keiichi (Sakaguchi Kenji). Bardzo się od siebie różnią, często się kłócą, ale umieją współpracować przy ciężkich sprawach.
Komentarz: Kenjiii~~ Ale nie obejrzę, od jakiegoś czasu dramy czysto detektywistyczne tak mi się przejadły, że mam zupełnie dość na jakiś czas.

Detarame Hero

Kazumi Kenta (Sato Ryuta) nie ma stałej pracy, naciąga kobiety na pieniądze i widzie monotonne życie. Pewnego dnia dowiaduje się, że jego starsza siostra, z którą od 10 lat nie utrzymywał kontaktu, zginęła w wypadku samochodowym. Pozostawiła po sobie syna, Daichiego, ucznia 3 klasy podstawówki. Kenta zaadoptował dziecko, licząc na jakieś pieniądze z ubezpieczenia, niestety niewiele z tego dostał. Kiedy zjadł dropsa, którego miał przy sobie Daichi, okazało się, że przez 10 minut może posiadać ponad naturalne moce. Jego przyjaciel, Tanba Shuji (Tsukamoto Takashi), który jest policjantem, postanawia zrobić z niego bohatera...
Komentarz: Nie planowałam tego oglądać, ale ten opis jest taki "nieogarniam.pl", że chyba aż kiedyś sprawdzę pierwszy odcinek.


TAKE FIVE
Homura Masayoshi jest profesorem psychologii na jednym z tokijskich uniwersytetów. Dzięki zabawnym i luźnym wykładom jest popularny wśród wszystkich studentów, jednakże mało który z nich wie, że profesor ukrywa coś wielkiego. Razem z ojcem należał kiedyś do znanego w całej Japonii gangu Take Five, którego celem były zawsze grube ryby. 20 lat temu z powodu pewnego incydentu gang musiał zostać rozwiązany, a jego członkowie udali się w swoje strony.

Pewnego dnia Masayoshi znajduje na biurku tajemniczą brązową kopertę. Okazuje się, że w środku znajduje się zdjęcie jednego z obrazów Leonarda da Vinci - "Lukrecja Borgia". Całej sytuacji przygląda się bezdomna kobieta, która twierdzi, że obraz ze zdjęcia zabezpieczony jest w Banku Tohto. Ponadto zachowuje się tak, jakby wiedziała, że Masayoshi jest złodziejem. Cała ta sytuacja prowadzi do ponownego połączenia sił przez gang, w którym pojawia się nowy członek...
TAKE FIVE:
Karasawa Toshiaki jako Homura Masayoshi
Inagaki Goro
Matsuzaka Tori
Rokkaku Seiji
Irie Jingi
Pozostali:
Matsuyuki Yasuko
Chiba Yudai
Eda Yuka
Fukuda Ayano
Suruga Taro
Denden
Baisho Mitsuko

Komentarz: Obsada! Tooooriiiiiiii, Irie, Chiba~~~! A i historia nie brzmi na oklepaną, tzn. nie jak na japońskie dramy, bo tak ogólnie jest typowa.


Minna! Esper Dayo! 

W Notsu, miasteczku położonym w prefekturze Oita, wielu ludzi posiada nadprzyrodzone zdolności. Jedną z takich osób jest Yoshio Kamogawa, licealista, który potrafi czytać w ludzkich myślach.
Obsada
Shota Sometani jako Yoshio Kamogawa
Kaho jako Miyuki
Mano Erina jako Sae Asami
Megumi Kagurazaka jako Takako Akiyama
Ken Yasuda jako tajemniczy profesor
Makita Sports jako Terumitsu Nagano
Mariko Tsutsui jako matka Yoshio
Ijiri Okada jako ojciec Yoshio
Motoki Fukami jako Yosuke Enomoto
Komentarz: Kaho i Sometani Shota to dobrzy aktorzy, scenarzysta od Himizu, na podstawie mangi i nadprzyrodzone zdolności mnie przekonują. To kolejny tytuł, który na pewno spróbuję obejrzeć.



Vampire Heaven

Sakurako i Komachi, dwie najlepsze przyjaciółki dopuściły się złamania największego zakazu świata wampirów i zostały zesłane na ziemię. Gdy tylko trafiają do świata ludzi spotykają Hayato, młodego, przystojnego i aroganckiego mężczyznę, który marzy by zostać muzykiem. Sakurako zakochuje się w nim od pierwszego wejrzenia, jednakże wtedy pojawia się problem. Wampir nie może zakochać się w człowieku. Jednak jeśli tak się stanie to im mocniejsza miłość, tym bardziej wampir pragnie krwi osoby, którą kocha. Sakurako by do tego nie dopuścić znajduje ukojenie w muzyce Hayato. Tymczasem Komachi z niepokojem przygląda się swojej przyjaciółce. Jednak Hayato zaczyna stopniowo czuć coś do Komachi...
Omasa Aya jako Sakurako
Hiraoka Yuta jako Hayato
Honda Tsubasa jako Komachi
Komentarz: Sama nie wiem czego się spodziewać, na pewno rzucę okiem czy warto i jak podejdą do tematu. I mam nadzieję, że dojdzie jeszcze jakiś inny facet do obsady, bo Hiraoka Yuta to zdecydowanie nie mój typ.


35-sai no Koukousei

Yonekura Ryoko zagra pewną 35-letnią kobietę, która z niewiadomych dla nikogo powodów, powraca do liceum jako uczennica. Swoim niecodziennym zachowaniem zmienia zarówno uczniów, jak i nauczycieli.
Komentarz: Wcześniej nie patrzyłam na fabułę, ale teraz mnie zainteresowała. Tak dużo motywów fantastycznych/paranormalnych w tym sezonie będzie, że się nie wyzbieram z oglądaniem wszystkiego *_*! Uwielbiam! Ciekawe jak tam reszta obsady się zapowiada~~

Machigawarechatta Otoko

Sawaki Yujiro (Furuta Arata) jest złodziejem, któremu się nie udaje, bo jest sentymentalny. On i jego podwładny Yasu (Nakamaru Yuichi z KAT-TUN) wkradają się do Sushi Masa, ale zostają pobici i tracą przytomność. Myślą, że to już koniec, ale okazuje się, że pracownicy myślą. że Sawaki to ich szef kuchni, Teru, który zniknął 10 lat temu. Bohaterowie chcą uciekać, ale ich dobre serca im na to nie pozwalają.
Komentarz: Nie brzmi źle, ale też niezbyt porywająco. Jakbym miała już taką dramę oglądać, to wolałabym, żeby grali w niej ładni ludzie, żeby było na co popatrzeć XD.

To tyle na dzisiaj. Teraz pędzę na jakieś kabarety, wolny bilet dostałam, więc idę, ale głowa mnie tak boli, że masakra. Byle do przyszłego weekendu, ugh.

{ 16 komentarze... read them below or Comment }

  1. Ja na razie mam mieszane uczucia co do sezonu wiosennego. Czekam na jakieś zapowiedzi, bo wiele dram po samym opisie mnie nie zachwyca i jak na razie sezon zimowy jest dla mnie ciekawszy (ale zapewne kiedy polecą pierwsze trailery do części z nich zmienię zdanie).

    Po kolei...

    1.Tank Top Fighter...Tak jak napisałaś, po produkcjach tej stacji nie wiadomo czego się spodziewać...Jestem ciekawa czy Nakamura Aoi będzie miał jakąś większą rolę, czy dadzą mu po 3 minuty na odcinek....Na pewno zabiorę się za 1 odcinek aby się mu lepiej przyjrzeć.

    2.Monsieur!...Ja ogólnie jakoś tak słabo lubię dramy o jedzeniu...Hungry sobie przetłumaczyłam dla obsady, ale drama też szczególnie nie powalała...Jednak nie mój ulubiony gatunek.

    3.Limit...Tak, to może być ciekawa produkcja, dość nieprzewidywalna. Szczerze to nawet nie obchodzi mnie jaka będzie obsada, jeśli tylko drama będzie trzymać poziom.

    4.Houkago Groove...Na razie po samym opisie nie jestem szczególnie przekonana...Jeśli nie będzie to głupiutka komedia, to możliwe, że kiedyś obejrzę, aczkolwiek nie jest to mój priorytet.

    5.Daini Gakusho - Zapowiada się obyczajówka, aczkolwiek z opisu troszkę boję się, że będzie ona spokojna i chwilami może wiać nudą. Czekam na jakąś zapowiedź.

    6.Otsu! Fundoshi Bu - Opis mi nic nie mówi, nie wiem co tak naprawdę chce przywrócić bohater dramy...Wstrzymuję się od głosu...

    7.Kasuka na Kanojo - Duchy zupełnie do mnie nie przemawiają (Uwierz w ducha jest chyba wyjątkiem...) Po Ghost Friends mam lekką traumę. Poza tym ostatnia drama Shingo zupełnie do mnie nie przemówiła, ciężko mi się na niego patrzyło. Kitayama jako aktor ani mnie grzeje ani chłodzi aczkolwiek jestem ciekawa jak poradzi sobie bez Taipiego, bo do tej pory grał tylko z kolegą. Achan lubię, ale nie szalę na jej punkcie, za to Anne bardzo lubię, ale chciałabym aby dostała jakąś inną rolę niż duchy, potwory czy wróżki...

    8.Kazoku Game - Po opisie niczego nie można wywnioskować...Chyba nie będzie wyczekiwana przeze mnie pozycja.

    OdpowiedzUsuń
  2. cdn...
    9.Sennyuu Tantei Tokage - Nie ukrywam, że jestem napalona na dramę, chcę ją tłumaczyć, a jak mi ją spieprzą to uduszę!
    Ciekawa jestem jak wypadnie Matsuda w roli tajniaka...Połączenie go z Masahiro wydaje mi się dość ciekawe (uwielbiam Masahiro w garniaku, może tu też będzie tak ubrany???)

    10.Doubles ~ Futari no Keiji - Kocham dramy detektywistyczne, a już szczególnie gdy główna obsada ma swój wiek a nie wygląda jak dziecko z gimnazjum:) A tu zaserwowano nam dwóch mężczyzn, nie są to chucherka które może zdmuchnąć wiatr i jakoś potrafię się wczuć, że mogli by być policjantami. Poza tym gra Kenji, którego uwielbiam. On jest jak wino, im starszy tym lepszy:)

    11.Detarame Hero - Na chwilę obecną nie planuję tego oglądać, bo opis mnie przeraża:)

    12.TAKE FIVE - To drama, na którą czekam tak samo bardzo jak na Sennyuu Tantei Tokage. Obsada wymiata, a szczególnie Tori:) Poza tym wyczuwam fajny klimat, w którym jeśli pojawią się wątki komediowe to będą one nawet plusem. Czekam na jakiś trailer i mam nadzieję, że zostanie nagrany jakiś fajny kawałek do tej dramy.

    13.Minna! Esper Dayo! - A u mnie jest to drama, której raczej nie obejrzę, właśnie przez te "zdolności".

    14.Vampire Heaven - Ja mam wielki żal o to, że Hiraoka Yuta, którego wręcz uwielbiam, musi zagrać wampira. Naprawdę długo czekałam na jego rolę pierwszoplanową (ostatnio oglądaną dramą był Godhand Teru z 2009 roku) a tu koleś gra wampira:( Nie wiem czego się spodziewać. Jakoś nie widzę Japończyków w tym temacie, aby stworzyli coś co by mnie porwało (coś w stylu Wywiad z wampirem lub Pamiętniki Wampirów...). Na pewno obejrzę 1 odcinek, ale nie jest to coś, za czym wzdycham...

    15.35-sai no Koukousei - Na razie jedyne co mnie ciekawi to reszta obsady...Nie szczególnie bawią mnie dorośli podszywający się pod dzieci. Nie wiem jakim cudem Yonekura, która wygląda bardzo poważnie, zagra uczennicę. Natomiast z drugiej strony dla jej aktorstwa będzie to jakaś odmiana (chociaż nie ukrywam, że uwielbiam jej poważne dramy).

    16.Machigawarechatta Otoko - Maru i jego aktorstwo...Średnio to do mnie przemawia. Poza tym sam opis nie pociąga mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2. Rzeczywiscie jak tak mysle to dram o jedzeniu, ktore mi sie podobaly... byla jedna? I to strasznie obciachowa i niskobudzetowa, ale byl humor i w kazdym odcinku dawali przepisy. A tak to ciezko... A ja przeciez kocham jedzenie...

      7. Ghost Friends bylo takie specyficzne, ze do dzis sie z tej dramy nie moge przestac nabijac. Jak duch moze miec raka mozgu i z tego powodu cierpiec XD?


      14. Ale Hiraoka tam chyba nie gra wampira tylko czlowieka, w ktorym sie zabuja wampirka xD?

      Usuń
    2. Faktycznie, ale to dla mnie i tak nie zmienia faktu...Niestety...No chyba, że drama czymś mnie powali, bo nie jestem osobą, która jest w stanie obejrzeć coś co nie jest interesujące, tylko ze względu na ulubionego aktora:)

      Z dram "jedzeniowych" podobno Bambino było fajne, ale jakoś nie miałam okazji się za to zabrać.

      Usuń
  3. Jeżeli chodzi o dramy to mnie za bardzo nie interesują. :P Jednakże zwróciłam uwagę na szkolny klub z facetami. Oglądałam niedawno anime o tematyce harem (chociaż wiem, że nie powinnam tego porównywać) i tam też był klub z facetami i jakoś chyba dlatego tak oko na tym zawiesiłam. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kiedyś cię skusi na dramę z klubem chłopaków to absolutnie polecam "Tumbling" - jest gejoza (sztuk 1, jeśli chodzi o takich niefanserwisowych), jest sport, i to nie byle jaki - gimnastyka artystyczna! I delikwenci w gakuranach *-* Przystojni ;D! Moja ulubiona więc polecam~~

      Usuń
    2. O nie >.< Przez te gakurany zaczynam się na serio zastanawiać nad oglądnięciem tego ^^ Wiesz jak przekonać. Gdzie to oglądałaś? Online czy da się to gdzieś ściągnąć? :D

      Usuń
    3. http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6883wvONO1rxajv3o1_500.jpg to moj ulubiony aktor japonski, Daito Shunskue, w gakuranie w tej serii <3_<3
      http://data0.shonenblog.com/drama-asian-movies_no_mori/mod_article3090021_1.jpg?5064 a tu bohaterowie razem

      Jak lubisz sportowki szkolne to nie ma co sie bac, warto obejrzec te drame :D

      Haha, ja to nawet na polski tlumaczylam 8DDD Ale jak chcesz online to sprobuj po angielsku w jednym z tych miejsc:
      http://www.gooddrama.net/japanese-drama/tumbling
      http://www.dramacrazy.net/japanese-drama/tumbling/
      http://dramaepisode.com/stream/tumbling/

      *odpisuje w pracy jak nie patrza xDD*

      Usuń
    4. Zabiłaś mnie ich zdjęciami w gakuranach *_* Ja chce chodzić do takiej uczelni, gdzie gakurany są obowiązkowe <3

      Dzięki za linki. :) Myślę, że się za to zabiorę, ale najpierw muszę wyzdrowieć :P
      *też tak czasami w pracy robię* xD

      Usuń
  4. z tego sytkiego to mało mam, co bym obejrzała xd mam oczywiście pozycje co muszę obejrzec, a na resztę nie wiem jak tam przyjdzie z czasem ... i z subem XD
    Kasuka na Kanojo obejrzę zapewne, bo Anne xd chociaż sama fabuła brzmi ciekawie nawet, zależy tylko, jak oni to zrobią @_@ modlę się, aby wyszło dobrze, co by nie było straszydło
    TAKE FIVE - Tooooooooooriiiiiiii xdhfbdjhfbhdgbjhsbdjhsb *czyli super powód, żeby obejrzec, nawet jeśli to chłam XD* fabuła mnie jakoś super ekstra nie zachęca, no ale Tori i wszystko jasne xd
    Minna! Esper Dayo! - a to chyba też sobie obejrzę, bo ciekawie brzmi~ ale poczekam na pl sub xd
    Machigawarechatta Otoko - cóż... obejrzę, bo Maru x'd chociaż jego omoni naitemasu jeszcze nie skończyłam X'D ale nic to. a przynajmniej obejrzę kawałek. I w sumie to nie tak, że Maru dobrze gra, bo gra źle, no ale obowiązek to obowiązek *joke* XD

    i to tyle stąd @_@ a tak ogólnie to
    Vampire Heaven - ... @______@ nande? nande Oomasa gra w takich ujowych produkcjach X'D lubię ją, ale tego nie obejrzę, zresztą każda historia z wampirami mnie odstrasza, bo to przeważnie denne jest
    Limit - a to jak się pojawi pl sub xd bo w sumie może byc dobre
    Sennyuu Tantei Tokage - nie przepadam za Shotą, ale ale ... może? jak się pojawi pl sub XDDDD btw 'Niestety, przez fatalny błąd, ginie jego partner' XD o dżizys miałam na momencie WTF JAK TO PARTNER XD za dużo myślę o gejostwie xd
    idę do drugiej notki xd *miałam w planach skomentowac pod jedną ale ... mogłabym zapomniec co było w poprzedniej i takie tam xd*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Oomasy Ayi to u mnie zalezy od roli czy mi sie podoba, np. w Yamanade super, ale po Seaside Love jakos nie mam ochoty paczac na jej kolejne role XD

      Usuń
  5. Tank Top Fighter - saa... Z opisu nie wydaje sie jakies super interesujace. Poczekam na Mabe az obejrzy moze pierwszy ep i mi powie czy fajne XD

    Monsieur! - A ja znowu lubie dramy o zarciu i restauracjach, wiec pewnie zerkne ;) Hungry mi sie bardzo podobalo, bylo takie spokojne i relaksujace.

    Limit - Jak bedzie mialo klimat LIFE to koniecznie chce obejrzec. A na to sie zapowiada.

    Houkago Groove - RIN-CHAAAAAAAAAAAAN <33333333 Mam nadzieje, ze beda predzej czy pozniej napisy. Dla Rin jestem w stanie zginac *__* *slinotok*

    Daini Gakusho - Saa... brzmi troche nudnie XD; Poczekam na Twoja opinie jezeli rzucisz na to okiem~

    Otsu! Fundoshi Bu - Facety sa jak najbardziej zachecajace... ale na razie chyba nic poza tym XD;

    Kasuka na Kanojo - Anne-chaaaan~ i Acchaaaan~ XD Moze zawiesze oko

    Kazoku Game - Opis zabrzmial jak tani yaoicec 8DD Pewnie bedzie obyczajowo i radosnie. Zobaczymy jak pozniej wypadna opinie

    Sennyuu Tantei Tokage - widze jaszczurke i chyba wiem, ze mi o tym mowilas, bo Shotaaa (ta, nie bo jaszczurki XD) <333 Ja kce.

    Doubles ~ Futari no Keiji - Tu tez zalezy od opinii. Mi sie jeszcze nie przejadly detektywistyczne, ale za duzo na jeden sezon tez nie lubie wciagac, rownowaga w przyrodzie musi byc.

    Detarame Hero - nieogarniam... XD


    ...i to jest pierwszy kawalek mojego komentarza do tej notki. Drugi bedzie potem, bo musze teraz wyjsc. Lol. Gomen~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w tym sezonie masz tez inne dramy o gotowaniu, chyba ze 3 XD, wiec kto wie czy Monsieur! to najlepszy wybor XD

      Limit podobno nie wiadomo jeszcze kiedy poleci, moze sie okazac, ze jednak na lato.

      Daini Gakusho obejrze tylko jesli ktos napisze, ze to drugie Pride, Last Friends, Nodame itp. ... w co szczerze watpie XD

      Usuń
  6. Nie wiem, zobacze to zdecytuje. O ile w ogole bede miala czas, zeby na to zerknac. Nie lubie oceniac dram bo bannerach czy opisach (ktore czesto maja sie nijak do tresci dramy - patrz sezon letni i ...Dekinai Natsu XD).

    Idac dalej:
    TAKE FIVE - ooo Aomine... znaczy tego, Tori-chan XD Wydaje sie calkiem ciekawe z opisu *-* (I widze gdzies tam Chibe Yudaia w obsadzie XD<3)

    Minna! Esper Dayo! - czytanie w myslach? Brzmi troche kripersko. Nie znam mangi, ale jak polecisz, to moze sie kiedys skusze XD

    Vampire Heaven - wampirom mowimy stanowcze NIE XD ...chociaz jakby zrobili z tego dobre romansidlo, to chetnie bym obejrzala. Na razie nie brzmi powalajaco

    35-sai no Koukousei - to brzmi nawet ciekawie :O

    Machigawarechatta Otoko - bedzie o zarciu? XDDD Tylko da obsada... uh... uh. Nie oceniaj dramy po obsadzie~ Uh... uh ^^;

    Tak jak zauwazylas... schizowo sie zapowiada ten sezon. Gdzie sa dla mnie jakies durne romansidla do poplakania ;A;

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mnie się w Yamanade podobała, ale potem było juz tylko gorzej

      Usuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -