Ta strona korzysta z ciasteczek, jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.
Posted by : Otai niedziela, 17 lutego 2013

Narzucam sobie tempo szybsze, bo nie wyrobię z notkami na czas. Ogólnie plan jest taki, że w tym tygodniu jeszcze we wtorek chce wrzucić taką zupełnie randomową część "Tylko jedno łóżko" a dzisiaj napisać to co chciałam napisać we wtorek, a potem pojechać sobi w siną dal i wrócić dopiero po weekendzie, o. Tak, że dzisiaj będzie notka o tym, że minął już rok od zakończenia (pierwszego sezonu oczywiście... 8D) Kaizoku Sentai Gokaiger, a poza tym nie pisałam dawno o pairingach i notka Aokise heaven czuje się samotna... Czyli, że innymi słowy dzisiaj będzie o wspaniałym pairingu, który zmienił moje (i nie tylko moje XD?) czyli MabeJoe. ・゜゜・. ・゜゜・. ・゜゜・. ・゜゜・. ・゜゜・.  

  Przejdźmy najpierw do przedstawienia postaci. Kapitan Marvelous (Mabe) i jego pierwszy oficer Joe Gibken pochodzą z serii z gatunku super sentai  (takie japońskie power rangery) - "Kaizoku Sentai Gokaiger". Marvelous jest F&F  (fspaniały i failowy) kapitanem , uwielbia żreć, świetnie walczy, daje czadu i failowo ukrywa, że go nie obchodzi. Właściwie to można z niego czytać jak z otwartej książki, nawet jeśli robi coś innego. A tym, który najlepiej potrafi go odczytać, zawsze i wszędzie jest nieco milczący i bardziej zrównoważony wojownik, Joe Gibken. Marvelous ma traumatyczną przeszłość, kapitan jego poprzedniej załogi zginął, bo inny członek jego załogi, najlepszy przyjaciel Marvelousa z przeszłości zdradził ich. Rana na całe życie. W normalnych warunkach Marvelous i Joe byliby wrogami. Marvelous jest kosmicznym piratem, którego ściga imperium Zangyacka. Joe natomiast do pewnego momentu był żołnierzem w armii Zangyacka, ale w pewnym momencie w wyniku równie strasznych zdarzeń co w przypadku Mabe trochę się pozmieniało. A tym, kto uratował go od uciekania przed Zangyackiem lub śmiercią był... nikt inny niż Marvelous.


"Podobają mi się twoje oczy" - właśnie to mówi kapitan Marvelous przy pierwszym spotkaniu z Joe przedstawionym na gifie. Słowa oznaczające coś w stylu ''patrzy ci z oczu właśnie tak, żeby pzyjąć cię do mojej załogi" na pewno mają drugie dno. Bo musicie wiedzieć, że twórcy japońskich produkcji tokusatsu które teoretycznie są dla dzieci wiedzą, że seria sprzeda się najlepiej, jeśli będzie w niej dużo bromansu i fanserwisu. I w ten oto sposób nasza dwójka podróżowała dalej po kosmosach i planetach, by zbierać resztę swojej drużyny.

W dalszej części notki jest kącik fangerla i spam. 


To była moja tapeta rok temu, ona jest taka natsukashiiii, tyle pięknych wspomnień ;o;.


Na MabeJoe nie fazowałam sama, a faza zmieniła się w miłość na całe życie, bo ten pairing to będzie po prostu jedyny w swoim rodzaju, serio. W każdym razie doszło do momentu, w którym oszalałyśmy i wydałyśmy miliony żeby kupić sobie stroje cosplayowe naszych wspaniałych piratów.


Tutaj postaram się nie buchać emocjami i w ogóle, napiszę tylko, że bycie kosmicznym piratem to nie jest cosplay, tylko sposób na życie. Ja już zawsze będę kapitanem Marvelousem, chociaż failowym. To mi nie raz w życiu już pomogło i nie raz jeszcze pomoże. 


Marzenia lubią znikać, kiedy zacznie nam się wydawać, że nie da się ich osiągnąć.
Kapitan Marvelous, odcinek 48



Bardzo nie chcę się rozpisywać w tej notce, bo za dużo bym chciała powiedzieć chyba XD. Dlatego tym razem po prostu trochę wiecej obrazkowego spamu.

Oto moje własne przykładowe dzieło MabeJoe XD

A oto dzieło mojego Joe :B


OBRAAAAZKIII z piiixiivaaaaaaaaa





PRAAAWDYY ŻYCIOOOWEEE!



A TUTAJ AKTORZY GRAJĄCY MABE I JOE NA RANDCE
(jedna z wielu fotek tego typu XD)



A NA KONIEC JESZCZE WSPANIAŁOŚCI Z SAMEJ SERII.







Dziękuję tym co dotarli aż tutaj.

{ 4 komentarze... read them below or Comment }

  1. ororororo *-* na początek, to ta dwójka bohaterów jest tak fpsniałą, że nie da się ich nie lubic *szczególnie jak są razem* a jak ktoś ich nie lubi, to ma w łeb z wałka XD
    'podobają mi się twoje oczy' troll, to takie romantyczne XD trzeba wiedziec, jak zarwac chłopaka XDDDD
    już nie wiem, ile razy sparkliłam na to zdjęcie, ale jest wspaniałe ;_; tak do rodziców pasują te postacie, że omo, i jak oglądałam serię, to ciągle o was myślałam, takie to naturalne było dla mnie XD
    'Marzenia lubią znikać, kiedy zacznie nam się wydawać, że nie da się ich osiągnąć.' ;___________; pakałam na tym bardzo, zresztą o tym spamiłam na tłiterze i generalnie to są piękne słowa i co prawda nie wydrukowałam sobie ich, ale pamiętam o nich ciągle, jak mi smutno i źle *w pracy szczególnie* xd i to jest takie budujące zdanie, szczególnie jak sobie przypomnę sytuację, w której Mabe to powiedział orororo *już ryczy*
    spam obrazkowo/gofowo/filmikowy jest fpsniały *-* ororo *mały fangerl się włączył* czemu ta seria się skończyła ;______; yadaaaaaaaa *kopie w krzesło*
    przestaję już spamic x'D

    OdpowiedzUsuń
  2. MabeJoe ;__; 13 lutego minely dokladnie 2 lata od pierwszego epa Gokaia, Mabe T__T To takie... smutne. Rzadko kiedy udaje sie jakiemus pairingowi skrasc moje serce az tak bardzo jak zrobili to oni T___T Moge smialo powiedziec, ze sa w moim TOP 5 ulubionych pairingow i nie wyleca stamtad za szybko (o ile w ogole cos takiego mialoby nastapic xD)

    Tapetaaaa<333

    Decyzja o cosplayu byla bezcenna. "Chce kurteczke Joe D:" *tydzien pozniej* "Robimy cosplay!" XD I mierzenie sie sznurkiem ololollol.

    Mialam skonczyc tego fanvida..... ale fail. /sie jej przypomnialo

    ale cos innego mi sie przypomnialo tez! MABE WEZ FILM! FIIIIIIIILM, OBEJRZMY GO RAAAAAZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM, BO JA O NIM ZAPOMNIAAAAALAAAAAAAM AAAAAAAAA PRZYYYYYYYWIEEEEEEEEEEEEEEZ XD

    Uwielbiam te czarno-biale arty z czerwonymi i niebieskimi akcentami :Q____ nomnom

    OdpowiedzUsuń
  3. ...ok,ok, będę miała co oglądać~

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -