Ta strona korzysta z ciasteczek, jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.
Posted by : Mabeshiba piątek, 1 lutego 2013

Zrobiłam sobie małą przerwę od bloga, bo w sumie mi się wyjechało na kilka dni, a wcześniej cały czas ogarniałam suby. I ogólnie próbuję ogarniać, ale nie wychodzi, a czas zapieprza do przodu jak szalony. Ale teraz jestem po podróży, nie mam siły na pitu-pitu i od razu dziś przejdę do sedna. Akurat wróciłam do czytania tej mangi więc mogę trochę napisać. Dzisiaj na patelni manga shonen, a dodatkowo haremówka - AKB49: Renai Kinshi Jorei.


Już od czasów wydawania "Love Hina" w Polsce w Mangamixie wiedziałam, że haremówka to nie jest mój ulubiony gatunek mangi, jednak tym razem ciekawość mnie zżarła i sięgnęłam po ten tytuł zaraz po natrafieniu na niego. I bardzo dobrze zrobiłam :D! Jako fance, nawet jeśli tylko takiej  mini-fance AKB49 i japońskiego showbiznesu ogólnie ten tytuł bardzo mi się podoba, ale od początku. Manga autorstwa MotoAzabu Factory rysowana przez Reijiego Miyajimę. Opowiada o członku 12 generacji AKB48, Minoru Urayamie, który chcąc wesprzeć swoją koleżankę z klasy na przesłuchaniu potajemnie przebiera się za dziewczynę i na eliminacjach... sam przechodzi dalej! Staje się członkiem AKB48 i od środka poznaje działanie takiego zespołu. Manga trwa od 2010 roku aż do dziś i uwzględnia również prawdziwe członkinie AKB48!


Od razu je poznaje na tym obrazku powyżej, wheee :D! To jest takie fajne, czytać mangę teoretycznie fikcyjną, a jednak z postaciami, które istnieją naprawdę, pozostawiając ich prawdziwe charaktery i w ogóle... No i sama opowieść o tym ile trzeba pracować, żeby dotrzeć na szczyt, albo chociaż oficjalnie zadebiutować, jak szalony i wymagający jest zawód idola jest bezcenna. Na tyle na ile się znam na tym całym azjatyckim systemie i showbiznesie to manga wydaje się bardziej realistyczna niż przebarwiona.

Czas na obrazkospam!


Watanabe Mayu
Oto nasz bohater z Mayuyu, która jest pewna, że jej koleżanka z zespołu po prostu lubi się przebierać za faceta...  I porównanie z prawdziwą Mayuyu, naprawdę są podobne!


A tu znalazłam kilka gotowych porównań na necie, to też powrzucam, a co ;).
Oshima Yuko

Shinoda Mariko

Kojima Haruna

Itano Tomomi

Takaminaaaaaa  :D

Maeda Atsuko




To teraz w ramach przerwy pokażę wam jeszcze naszego głównego bohatera w wersji żeńskiej razem z Maedą:
A tu ze swoją koleżanką co dla niej siedzi w zespole:

A tu jeszcze Matsui Jurina, a potem zdaje się ze swoją ''siostrą'', Matsui Reną - nie jestem 100% pewna, bo w sumie czytam tomikami, a jak są rozdziały osobno to czekam na spakowany tomik, bo mi się myli potem co czytałam, a co nie, więc do dziewczyn nie dotarłam, ale bazując na tym, że tam jest Jurina, to prawdopodobnie druga jest Rena. A nawet jak nie Rena to się chęci liczą, specjalnie mężowi kripera szukałam, no!


Swoją drogą to zdjęcie Juriny i Riny w białych sweterkach jest takie asdhfgcjhgbsdfghjhgfsdfg :Q_ kawaiiiiiiiii. No.
  
W sumie "prawdziwe" AKB48 są tylko postaciami pobocznymi, ale i tak są ekstra - Takamina i jej fazy, że się zakochała w naszej głównej "bohaterce", khem khem, khem. Albo Yuko troll forever.


Na pewno będę czytać tę mangę dalej, chociażby z ciekawości - kto i kiedy zorientuje się, że nasza bohaterka jest bohaterem? Czy Takamina skorzysta wtedy z okazji, czy nasz bohater oczywiście zostanie ze swoją koleżanką (chociaż swoją drogą w tej mandze nie ma wątków miłosnych na razie oprócz fazy Takaminy XD)? Czy w mandze zostaną uwzględnione obecne wydarzenia w AKB48? Jak wpłyną one na fabułę? W jaki sposób będą się na temat tych wydarzeń wypowiadać w mandze?

To by było tyle na dziś chyba, przynajmniej się zebrałam do napisania czegoś. A teraz spać, od jutra gambaruję dalej wszystko, niech samo się zrobi T_T!

Myślałam, że nie lubię Minegishi, ale ta fotka mnie rozczuliła T_T

{ 5 komentarze... read them below or Comment }

  1. Opowiadalas mi o tej mandze, ale jakos specjalnie mnie do niej nie ciagnie. Wole chyba 100% oryginalnych bohaterow, bo pamietam ze ta z Kj8 (ktora nie byla oparta na faktach) tez mi sie dziwnie czytalo ^^; Ale moze kiedys sprobuje~

    Mabe, Matsui Rena nie Rina! :D Ale tak, to ona jest na tej foci<3 Moj kriper ukochany, lob lob<3 I one nie sa siostrami. Agencja z nich zrobila "siostrzyczki", bo yuri sie dobrze sprzedaje 8D haha

    Minegishi kriper D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie jestem pozytywnie zaskoczona akurat tą mangą, bo naprawdę mam wrażenie czasem, że dziewczyny z AKB właśnie tak by zrobiły jak w mandze XDD

      Google mnie oszukało, bo właśnie wahałam się między Rina, a Rena, a jak wpisałam Rina to też mi jej obrazki z nią wyskoczyły XD *już poprawiam* I uhm, hai, ja wiem, że one nie są siostrami bardzo dobrze, tylko już tak z przyzwyczajenia i z Majisuki mi zostało XDD

      W ogóle mam wrażenie, że AKB to się niedługo kompletnie rozleci w znanym mi składzie i powstanie z niego jakiś nowy dziwny zespół ( z Shimazaki Haruką na czele, heeejt :<), bo się tak wszystkie po kolei obsypują... Wiem, że kiedyś musiało do tego dojść, ale ech, znowu tyle nowych twarzy zapamiętywać... *random random*

      Usuń
  2. Ja bym ciała, co by z tego anime zrobili, to bym sobie obejrzała xd bo mnie się nie chce mang czytac, nie lubię czytac na kompie ;_;
    chociaż może się kiedyś skuszę? bo w sumie warto by było poczytac coś takiego, skoro mówisz papa, że dobrze ją zrobili, jeśli chodzi o dżapański szałbiznes
    chciałam powiedziec, że może zacznę jak będzie po polsku, ale pacze, że jest XD żebym ja jeszcze miała czas na mangę ;_; bo anime to tak szybciej leci, chociaż w większości manga jest fajniejsza *życiowy problem xd*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z animców jest coś innego z AKB, nawet teraz drugi sezon będzie, ale to jest tak złe, że wymiękłam po samym openingu już, nawet 1 epa nie przetrwałam X'D

      Usuń
  3. http://burakkulalaland.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger.html zostałaś tagnięta XD

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -