Ta strona korzysta z ciasteczek.
Jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.
Posted by : Mabeshiba wtorek, 8 stycznia 2013

Jakoś mnie natchnęło na tę notkę, toteż ją piszę. Przez ostatnie dni byłam noł lajfem, również tym internetowym, ponieważ dzielnie przygotowywałam się do dzisiejszego eventu zwanym 4 rocznicą lizards@DEEP - dzisiaj mija kolejny rok od wydania pod szyldem lizards@DEEP dramy "Maou".

sparklący banerek by exia
Nie będę tutaj pisać o rocznicy ogólnie, od tego jest forum, ale podsumuję moje 4 lata projektów w tym oto poście. Jako szefu grupy stwierdziłam na początku "Eee tam, co ja będę tłumaczyć, ja to się zajmę szefowaniem i zapewnianiem dogodnych warunków tłumaczom." Ale niedługo później stwierdziłam... a może jednak? A skoro już to na głęboką wodę, coś medycznego! I tak swoją przygodę z fansubowaniem dram zaczęłam od dramy "Voice". W dalszej części posta wrzucam listę tego co tłumaczyłam dotychczas z opisem tego jak się czułam tłumacząc, co polecam itp.
PROJEKTY, W KTÓRYCH TYLKO POMAGAŁAM: 
  • Hana Yori Dango 2 (odcinki 7, 10, 11)-w sumie to był projekt tylko BAKi i pomagałam w nim z nieprzymuszonej własnej woli, w sumie potem Lena zrobiła większość odcinków Runaway w naszym "wspólnym" projekcie, więc na jedno wyszło XD
  • Honey and Clover (odcinek 1)- projekt oddany ADP, jakoś tak kocham Tomę, kocham animca, ale drama nie dla mnie do tłumaczenia
  • Inu o Kau to Iu Koto (odcinki 1, 2)- papa Ryo z pieskiem mnie niestety pokonali
  • Unubore Deka (odcinek 1)- kto wie, może kiedyś wrócę do tego projektu?
  • Moyashimon (odcinek 1)- ukończony przez Iiverin dla lizardsów, ostatnia drama Channaki *sob sob*
  • Kamen Rider Double (odcinek 1-6) + korekta- ukończone przez Sayę123 dla lizardów :D, świetny kamenek
  • Futatsu no Spica (odcinek 2)- ukończone przez Yoicha dla lizardów, całkiem sympatyczna dramka, jest Daito, jest Channaka i jest niespodziewajka wyciskacz łez *trauma na całe życie*
  • Massugu na Otoko (odcinek 10)- zakończyłam projekt za Michiko, bo długo się nie odzywała, a projekt stał
  • Lucky Seven (odcinki 2,4)- pokonana przez MatsuJuna, wydawało się, że będzie fajnie, a było męcząco, może do oglądania jest lepsze niż do tłumaczenia
  • Runaway ~ Aisuru Kimi no Tame ni (2 odcinki)- Lena miała więcej czasu, więc zakończyła ten projekt
  • Asuko March (2 odcinki)- LG, leń, nie mogła przetłumaczyć 2 ostatnich odcinków, to powiedziałam, że jak mi zrobi 2 epy Wizarda (których jeszcze nie zrobiła) to ja jej skończę Asuko.
  • Ninkyo Helper Special (pół odcinka)- pół odcinka to godzina dramy, więc można to policzyć jako jeden ep, wydałam na rocznicę lizardów :D
RAZEM: 24 epy

SPECIAL DRAMY:
  • Organizacja Recyclingu Samobójców - część cyklu Yonimo Kimyona Monogatari z Ikutą Tomą w roli głównej, świetna historia w 20 minutach
  • Rinne no Ame - też bardzo lubię, jeszcze wtedy lubiłam Seto Kojiego, i Juzek i aaaw
  • Kokoro no Ito - Kamiki! Taki spokojny special, ale dobry do obejrzenia, polecam
  • Death Game Park - ooo, to też schiza jedyna w swoim rodzaju, tak jak ORS... Chyba lubię te klimaty :D
  • Ranma 1/2 - cieszę się, że mogłam przetłumaczyć tego speciala na Polski. Szkoda, że nie było P-chana w wersji live action!
  • SPEC ~Sho~ - special do dramy, którą tłumaczyłam
 6 odcinków specjalnych
RAZEM: 30 odcinków

DRAMY UKOŃCZONE:
  • Voice (11 epów) - mój pierwszy projekt, w sumie kończyłam go bardzo, bardzo długo i szedł mi powoli, ale i tak miło go wspominam. Neee, dośteeee
  • Majo Saiban (10 epów) - jestem dumna, tę dramę po polsku oglądały miliony! No, może nie miliony, ale bardzo dużo osób oglądało ten projekt i dużo osób mnie chwaliło za szybkość wydania, tak, że miło wspominam
  • Produkcja księcia od zaraz (12 epów) - moja pierwsza niskobudżetówka, głupia, że aż zęby bolą. Znalazłam ją przez zupełny przypadek i jestem z tego powodu dumniasta. Teraz 20-minutowe niskobudżetówki to klasyka na lizardach XD
  • Yamanade (10 odcinków) - live action pewnej znanej serii, zyskałam dzięki tłumaczeniu tego hejterów, bo śmiałam to robić, a nie tylko obiecywać, że zrobię 8D
  • Sotsu Uta (4 odcinki) - co tam suby węgierskie, google translator i rozumienie tego co mówią po japońsku... Tylko do 4 epa zrobili do tego angielskie suby co było chore, bo 4 ep zdradzał zakończenie pierwszych 3, więc się poświęciłam i zrobiłam całą serię
  • Ueno Juri to Itsutsu no Kaban (5 odcinków) - och, musiałam być fanką Ueno Juri skoro zrobiłam tych 5 niekonwencjonalnych dziwolągów... 
  • Tumbling (6 odcinków) - na pół z Leną z BAKA Fansubs, poprosiłam o współpracę, bo to moja ukochana drama <3
  • Otomen (9 odcinków) - przetłumaczyłam sporą część, a potem zamieniłam się z Yae na inny projekt, bo obydwie chciałyśmy mieć zmianę w projektach, bardzo lubię serię
  • SPEC (10 odcinków) - cudowna drama, przez pierwsze 2 odcinki trzeba się było przebić, ale potem już sama epickość
  • Taisetsuna Koto wa Subete Kimi ga Oshiete Kureta (5 odcinków) - na pół z Hoti z grupy ShoWa, koszmar do tłumaczenia, dzięki tej dramie przestałam oglądać obyczajówki jakońskie xD
  • Kamen Rider OOO (48 odcinków) - mój pierwszy Kamen Rider, tłumaczony ep za epem na bieżąco przez rok ;__; Najwspanialszy KR świata, kawałek mojego życia i w ogóle asdghjk żałuję, że się skończył
  • Ouran High School Host Club (11 odcinków) - lobam bardzo tę wersję, za każdym razem jak na tamblerze widzę z tego gify to się rozczulam
  • Q10 (4 odcinki) - przejęłam dramę po Yae, jakieś suby masakra, ale zgambarowałam, bardzo przyjemnie się tłumaczyło tę dramę i ją polecam =^^=
  • Hana Kimi 2011 (11 odcinków) - moje ulubione mimo braku Tomy i kropka. Manga rządzi, ale ta wersja też fajowska, trafiła w dobre rączki do tłumaczenia, bo miałam radochę z tej serii, a nie jęczałam jak dużo innych osób XD
  • Kingyo Club (10 odcinków) - kocham tę dramę, jest takim uroczym shojo, nie za lekkim, ale nie za ciężkim
  • Heaven's Rock (8 odcinków) - Kakałkaaaa! Niskobudżetówka jakie kocham, przecudownaaa, chłopaki z kakałków żondzom! Czemu oni już nie istnieją
  • Ojichan wa 25sai (8 odcinków) - ciężko mi to było przetłumaczyć, może do oglądania dobre, ale przy tłumaczeniu zmęczyła mnie ta drama
  • Aozora no Tamago (8 odcinków) - jako całość absolutnie must see, to jedna z serii, która wpłynęła na moją twórczość pseudo-pisarską XD
  • Papa wa Idol (5 odcinków) - na pół z Leną z BAKA Fansubs, zmarnowany potencjał T___T 
195 odcinków
RAZEM: 225 odcinków

DRAMY TRWAJĄCE:
  • Kaseifu no Mita (4 odcinki) - znaczy oprócz tych 4 mam jeszcze 1,5 przetłumaczonych czekających na część exii, ale czy to się liczy
  • Kamen Rider Wizard (7 odcinków) - jak tylko skończę Gokaia to nadrobię tę serię, ale Gokai już rząda skończenia
  • Kaizoku Sentai Gokaiger (44 odcinki) - to to jest dopiero niezły kawał mojego życia *dziab dziab mojego osobistego Joe*
  • Shinsegumi Peacemaker (4 odcinki) - ach, gdyby nie to, że nie ma dalszego tłumaczenia angielskiego to bym już tę serię skończyła
  •  Fallen Angel (2 odcinki) - jak wyżej
  • Biyo Shonen Celebrity (1 odcinek) - epicko zła niskobudżetówka, przetłumaczyłam ten odcinek dziś, strzeżcie się!
  • Hikonin Sentai Akibaranger (1 odcinek) - dla Yumerii! Dla Yumerii zrobię tę serię
63 odcinki
RAZEM: 287 odcinków

FILMY:
  • Ahiru to Kamo no Coinlocker - do obejrzenia
  • Hold Up Down - best movie ever!
  • Tenshi no Koi - śliczniasteee
  • Hard Luck Hero 
  • 8UPPERS -  <333
  • Gyoya Champuru - ale suby i rawy zagineły przez megaupload T_T
  • Chonmage Purin - :DDD
  • Fujoshi Kanojo - yes, purizu
  • Let's Go Kamen Riders
  • Kimi to Boku - ;___; <33333
  • Gokaiger Goseiger Super Sentai 199 Hero Great Battle
  • Kamen Rider OOO Wonderful Szogun i 21 Medali Rdzennych
  • Kaizoku Sentai Gokaiger Latający Zamek Duchów
  • Miss Boys! Kessen wa Koushien 
 RAZEM: 14 FILMÓW

KONCERTY:
współpracując z zimą głównie:
  • Kanjani8 Countdown 2009/2010
  • Kanjani8 Puzzle Tour 2009
RAZEM: 2 koncerty

TELEDYSKI:
  1. Takeda Kouhei - This love never ends
  2. Hino Eiji & Ankh - Time Judge it All PV 
  3. MATSUKEN&Ankh&Eiji Te wo Tsunagao~ Kamen Rider Samba
  4. Date Akira & Goto Shintaro - Reverse/Re:Birth
  5. Aya Kamiki with TAKUYA - W-B-X ~W Boiled Extreme~
  6. TETRA-FANG - Destiny's Play
  7. TETRA-FANG: Message (Wiadomość- Do Ojca)
  8. TETRA FANG - Roots of the King 
  9. AAA - Aitai Riyuu
  10. AAA - Crash
  11. AAA - Daiji na Koto
  12. AAA - Dream after Dream
  13. AAA -Endless Fighters
  14. AAA - Kuchibiru Kara Romantica
  15. AAA - Music!!!
  16. AAA - Paradise
  17. AAA - Soul Edge Boy
  18. AAA - That's Right
  19. AAA & Rin' - Samurai Heart
  20. AKB 48 - Beginner
  21. AKB48&SMAP Medley
  22. AKB48 - Aitakatta
  23. The Back Horn - Cobalt Blue
  24. BOYSTYLE - Kokoro no Chizu
  25. BREAKERZ - Hikari e
  26.  Bump of Chicken - Zero
  27. Ishikawa Chiaki - Uninstall
  28. Cocoa Otoko - Hari Kiri Megami
  29. Cocoa Otoko - Amai Wana Nigai Uso
  30. Cocoa Otoko - Rebirth
  31. Crystal Kay - Bye, my darling
  32. D*DATE - 1cm to Mirai
  33. Do As Infinity - Shinjitsu no Uta
  34. flumpool - hana ni nare
  35. flumpool - harukaze
  36. flumpool - Hoshi ni Negai wo
  37. flumpool - labo
  38. flumpool - MW - Dear Mr. & Ms. Picaresque PV
  39.  flumpool - zanzou
  40. GREEEEN - Hito
  41. GREEEEN - Kiseki 
  42. Honey L Days - Manazashi
  43. Hyde - Shallow Sleep
  44. Hyde - The Cape of the Storms
  45. Ikuta Toma - Toma no Monogatari
  46.  Ikuta Toma - Darling
  47.  Jang Geun Suk - Let me Cry
  48.  Kanjani8 - Fight for the Eight
  49. Kanjani8 - 365 nichi kazoku
  50. Kanjani8 -  Brilliant Blue - wersja koncertowa
  51. Kanjani8 - Eito Ranger Theme
  52. Kanjani8 - Fuyukoi "Zimowa miłość"
  53. Kanjani8 - It's my soul
  54. Kanjani8 - Kyu Jyo Show PV
  55. Kanjani8 - LIFE ~Me no Mae no Mukou e~ PV
  56. Kanjani8 - Misetekure live
  57. Kanjani8 - Musekinin hero
  58. Kanjani8 - My Home
  59. Kanjani8 - Naniwa Iroha Bushi
  60. Kanjani8 - Osaka Obachan Rock
  61. Kanjani8 - Osaka Rainy Blues
  62. Kanjani8 - Puzzle PV
  63. Kanjani8 - Sukiyanen Osaka PV
  64. Kanjani8 - T.W.L (PV)
  65. Kanjani8 - Tsubusa ni Koi
  66. Kanjani8 - Ukiyo Odoribito
  67. Kanjani8 - Wahaha
  68. Kanjani8 - Wonderful World PV i live
  69. Kanjani8 - Yellow Pansy Street PV
  70. Kanjani8 - Zukkoke Otokomichi
  71. Kanjani8 - (Maru&Hina) You can see
  72. Kanjani8 - (Subaru Band) i TOKIO (Nagase i Taichi) - Baby Baby
  73. Kanjani8 - (YokoYasu) - Kicyu - PV i live / Yokoyama Yuu SC 
  74. Kyary Pamyu Pamyu - PONPONPON
  75. L'arc en Ciel - Driver's High
  76. L'arc en Ciel - Snow Drop
  77. L'arc en Ciel - Hitomi no Jyuunin 
  78. Maruyama Ryuhei - Kick
  79. Masaharu Fukuyama - Keshin
  80. Murakami Shingo - Dear
  81. NEWS - Sayaendou
  82. NEWS - Koi no ABO
  83. Nishikido Ryo - Code
  84. Nishikido Ryo - Sangatsu Kokonoka & Konayuki
  85.  Nishikido Ryo - Scarecrow
  86. Nishikido Ryo & Saito Kazuyoshi - Puzzle
  87. Nishikido Ryo & Taichi Kokubun - Akirerukurai bokura wa negao
  88. NYC - Toku Asobi yoku manabe
  89. Nakayama Yuma - Missing Piece
  90. ONE OK ROCK - Kanzen kankaku dreamer
  91. ONE OK ROCK - Answer is near
  92. RADWIMPS - Oshakashama
  93. Shibasaki Kou - Euphoria (TAK, TA od fika!)
  94.  T&T - Samurai
  95. T&T - Ho! Summer
  96. T&T - x dame
  97. TOKIO - Seishun
  98. TOKIO - NaNaNa
  99. V6 - Honey Beat
  100. WAMPS - Glamorous Days
  101. WEAVER - Hard to say i love you
  102. Yamapi - Loveless
  103. Yasuda Shota - TOPOP
  104.  Yokoyama Yu - Trickster
  105. Yuya Matsushita - 4 seasons
  106. Yuya Matsushita - Bird 
  107. Yuya Matsushita - Super Drive
  PROGRAMY:
  • 2009.11.06 - Music Station (Mini Stage) -BREAKERZ, Kanjani8, Mika Nakashima, Yusuke
  • Hey!Hey!Hey! Rozmowa z Kanjani8 + "Puzzle"
  • Hey!Hey!Hey! Rozmowa z NEWS+"Koi no ABO"27.04.2009
  • Jounetsu Tairiku - Ikuta Toma
  • Kamen Rider net movies - filmy rocznicowe 2011
  • Kanjani8 - making albumu "Puzzle"(kij, że making, a nie program)
  • Waratte Koreate - Ikuta Toma cut
  • RED THEATER / Hanya Dance - Ikuta Toma
RAZEM : 8 programów

8 programów, 
107 teledysków, 
2 koncerty, 
14 filmów
287 odcinków dram. 
Pewnie coś przegapiłam, ale nieważne. XD To by było na tyle na dzisiejsze podsumowanie xD! Może nie jestem bardzo produktywnym tłumaczem, ale i tak co moje to odwaliłam 8DDD.
 

{ 3 komentarze... read them below or Comment }

  1. 100 lat, 100 lat niech polski fansubing żyje nam (za miesiąc urodziny BAKA).
    Ja ze swojej strony dziękuję za współpracę przy kilku projektach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. @maż męża też mam pracusia ^3^

    @Lena jesli ludzie przy nas zgłupieli co ogladać, to przy was to chyba do wariatkowa ich zabiorą ;D

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -