Posted by : Mabeshiba poniedziałek, 14 stycznia 2013


Myślałam, że jak pójdę na bezrobocie to będę miała chwilkę, chwileczkę spokoju, a tym czasem wszystko pędzi jak szalone, zepsuł mi się prawy alt i mam problem z pisaniem z polskimi literami. Wiem, że mogę wciskać ctrl+alt i wychodzi na to samo, ale to po drugiej stronie jest i czuję się taka zdezorientowana. Dodatkowo avast wykrywa trojana na lizardsowym forum, avast i tylko avast, przez co ludzie nie mogą wejść na forum (ja tam nakładam na avasta blokadę monitorowania stron www i wchodzę raz na jakiś czas), ale to też stresujące. Jeszcze dzisiaj ponad 2 godziny czekałam w kolejce w UP coby się zarejestrować na bezrobocie i po 3 godzinach udało mi się stamtąd wyjść. Jeszcze się okazują dziwne rzeczy, ale to nie temat na bloga. W każdym bądź razie nie jest spokojnie. Postaram się w ten piątek skończyć fika dla męża! W sobotę i niedzielę zajęcia, trzeba porobić rzeczy na zaliczenia, może jutro przysiądę. I w przyszłym tygodniu też zajęcia piątek-niedziela. Dzisiaj wieczór wyślę plan naszej sali na konwent godzinowy. O czym miała być ta notka? Kurcze, nie wiem! Tak na początek chciałam dać znać co u mnie i czego oczekiwać. No to na szybko wymyślmy... Co z Japonii zapadło mi w pamięci z 2012 najbardziej - tylko nie fandom w sensie ludzie i konwenty tym razem, tylko same serie, single itp. i wszystkie te hobbystyczne rzeczy. Jaka produkcja miała na mnie największy wpływ? Ogólnie 10 pierwszych rzeczy, które mi przyjdzie na myśl. Pseudo-podsumowanie 2012 czas zacząć.

1. Eito Rangersi wracają!
Asdjghkjsd taaaaaaaaaaaaak *___*! To była taka piękna nowina noworoczna, normalnie wszyscy się jarali z powrotu Eito Rangers (zespół Kanjani8 w wersji rangerowej), chociaż nie wiadomo było wtedy jeszcze o co chodzi, a potem nowa piosenka i film i goodsy! Tym razem nawet ja zaszalałam i kupiłam sobie żółtego w wersji Hello! Kitty, mam przywieszkę i maskotkę. A w Sylwestra tego co niedawno był umówiłam się z koleżanką na wymianę goodsów i za singla, którego chciałam sprzedać dostałam pamphlet z filmu :D. Kcem już film, w sumie to już ponoć krąży po necie, poczekam grzecznie aż pojawi się w jakimś sensownym miejscu i ściągam! Eito Rangersi to ogólnie dla mnie bardzo bardzo ważni są, bo przez cosplay żółtego tyle się w moim życiu wydarzyło, że na pewno wszystko byłoby teraz inaczej *aż mi się łezka w oku zakręciła, tak serio serio ;__;*

2. Kamen Rider Meteor! czyli drugi rider jest w stanie uratować całą serię.
Myślałam, że nie dam rady obejrzeć Kamen Rider Fourze'a, gdy nagle po kilkunastu odcinkach pojawił się drugi rider, który nie tylko jest śliczny jak na gifie, ale przyniósł z sobą także mroczną fabułę, ciekawy charakter, ładniejszy strój niż główny rider i jeszcze wydawał odgłosy w stylu Bruce Lee. Sakuta Ryusei był tak wdzięczną postacią, że wrył mi się w pamięć w tym roku jako ten co uratował mi serię.

3. Aozora no Tamago
A zwłaszcza odcinki o "małej syrence". Drama, która bardzo poruszyła moją wrażliwość, myśli w niej zawarte i relacje między głównymi bohaterami wywarły na mnie dosyć duży wpływ... Chyba nawet pomogły mi w odblokowaniu się do pisania. Myśli, którymi dzieliły się postacie, zwłaszcza Sakaki, były takie... ludzkie? Haha, jakby to powiedzieć, wydaje mi się, że każdy z nas ma podobne myśli od czasu do czasu, ale nikt nie mówi ich na głos, więc czytanie z wnętrza bohatera to naprawdę interesujący zabieg. Po prostu... ta drama w jakiś sposób mnie rozwinęła, dlatego będzie wyjątkowa zawsze.

4. Powrót do oglądania anime
 To nie tak, że nie oglądałam anime. Oglądałam. Jedno na rok. W tym roku tym jedynym na rok miała być "Tsuritama", ale seria podbiła moje serce i było mi mało, więc zaczęłam oglądać kolejne serie i kolejne... I tak obejrzałam jeszcze w tym roku "Sakamichi no Apollon", "Kuroko no Basket", "Tonari no Kaibutsu-kun" i "Sukitte ii nayo". Obczaiłam też odświeżoną wersję "Ai no Kusabi", której miałam nie obczajać, zaczęłam oglądać z jakiegoś powodu "Area no Kishi" i "Natsuyuki Randesvous", wmusiłam w siebie 2 odcinki "Magi", ale nadal mnie nie porwało i musiałabym się zmuszać na chwilę obecną... Ale to i tak naprawdę dużo jak dla mnie.

5.  Jak to jakieś Gobustry zamiast drugiej serii Gokaia?
Gokai to niesamowicie cudowna seria, kosmiczni piraci, MabeJoe i sytko ;O;! O MabeJoe planuje notkę jak już skończę tłumaczenie Gokaia na polski (jeszcze tylko 6 epów!) więc tu się rozpływać nie będę ale ciężko się pogodzić z końcem serii. A kolejny sentai... oj, nie bardzo, nie bardzo. Niby Yasuko Kobayashi napisała scenariusz, ale tam to tylko walczyli i walczyli... Jestem na bieżąco z serią zupełnie nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że jest milion fajniejszych sentai i ogólnie Go-Busters to był spory zawód. Oby nowy sentai był ekstra!

6. I'm fujoshi but that's ok!
















Moegi Yumeria, żółta wojowniczka, która jest yaoistką! Jara się animcami, seiyu, chodzi na cosplaye i nadużywa nya, pairinguje czerwonego rangera z wrogami, ale nie jest fanowskim wymysłem! Jest prawdziwą postacią w prawdziwej serii! Oto jest najfajniejsza żeńska postać roku.

7.  Just give me a reason To keep my heart beating

I risk everything if it’s for you~~ Okuroki dali czadu z piosenką do Kenshina, w sumie mogę wybrać tę piosenkę jako piosenkę roku, ale to też pewnie dlatego, że dopiero niedawno się na niej zapętliłam i jeszcze nie przesłuchałam jej do porzygu... XD Cudowna piosenka, wspaniały tekst.

8. Lami...laminat!
Tym moim misheardem zaznaczam mój ulubiony singiel tego roku, na który wydałam własną kasę jeszcze przed jego wydaniem, bo tak mi się piosenki Yumy spodobały w dramie "Piece". Ugh, Yuma, jak ty urosłeś... Mama Uchi i papa Ryo na pewno są z ciebie dumni... w ogóle im bardziej ten chłopak rośnie tym bardziej widać, że Yuma jest dzieckiem Ryo i Uchiego! 

9. DEADLOCK sieczka z mózgu!
Pierwsza manga, która po 2 rozdziałach zmusiła mnie do ściągania pozostałych rozdziałów od Chińczyków, a poza tym przesłuchałam drama cd z tej serii i jej kontynuacje, bo musiałam się dowiedzieć co było dalej i dalej i jak to się skończyło. Kilka dni z życia wyciętych dla serii, dawno czegoś takiego nie miałam. Magia, wsysło mnie zupełnie. I Yuuto, coolest uke ever.

10. Wait... czy ja piszę fika?!
Sytko dla męża! Jestem taki Sebasu-seme-type (dlatego ludzie myślą, że jestem uke jak się na Sylwestrze dowiedziałam), dla męża zrobię sytko (poza zostawieniem go, zgodą na rozwód i innymi takimi oczywiście), tylko, że czasem z dużymi oporami i dużym opóźnieniem. To też wyżywam się na fanfickowaniu o AoKise i myślę o mężu  <3. Dwa w jednym. I jeszcze ludzie to czytają! To już trzy! 

Jest dziesięć? Jest! To kończym notkę. Jest tego więcej, ale czy to ważne, 10 starczy~~ No to do następnego.

{ 10 komentarze... read them below or Comment }

  1. 1. Zdecydowane TAK! Czekam na normalne napisy
    2. Kiedys obejrze... jak sie bardziej ogarne.
    3. To samo. Stanelam na pierwszym epie, bo mnie jakos specjalnie nie wciagnelo :/
    4. Same here<333 Cos mi sie wydaje, ze w tym roku siegne po wiecej anime, bo jednak te idealne biszki w 2D cos w sobie maja XD Musze nadrobic wszystkie yaoicowe OVA 8D
    5. ...Przeciez Gokai sie nie skonczyl D: (nie bedzie innego komentarza XD)
    6. Drugi sezon FUCK YEAH! Musimy koniecznie kupic figurke<3
    7. Zgadzam sie, piosenka jest boska *0*
    8. Hai, rodzice na pewno sa dumniasci 8D Mnie by ciezko bylo znalezc singiel roku, ale wydaje mi sie, ze padloby na Aoppane~
    9. Czekam na mange od DMP @_____@ Pewnie sie jej doczekamy w 2046, ale bede czekac! XD
    10. Maz jest dumny<3333333 (ten tekst z uke mnie bedzie zabijal przez caly nastepny rok XD)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. W sumie jajco może poczekać, to nie jest aż tak powalająca seria.
    3. Tam są fajne relacje Torii-Sakaki i jest policjant Shogo z "Euforii" 8D!!! Tylko skubaniec jakieś inne imię sobie tam wybrał. A resztę to bym się powtórzyła XD Aozora jest jedyna w swoim rodzaju XD
    4. Ja ostatnio próbowałam pocisnąć sobie animowaną wersję Viewfindera i może kreska ładna, ale animacja taki gniot... bardziej mi to visual novel niż animca przypomina X''D. Ja jednak się obawiam, że nie znajdę zbyt wielu serii, które mnie wciągną... W sumie mangi wchodzą mi lepiej niż animce zazwyczaj. XD Zobaczymy co w tym roku w ogóle będzie, patrzyłam na ten sezon zima 2013 i same jakieś dziwne rzeczy .o.
    5. Wiem, ja tu tylko o 1 serii pisałam, że skończyli 8D
    6. Ona jest taka piękna i taka droga ;-;
    7. Ona jest taka AoKise albo ZoSan XD
    8. Ja ostatnio na LJu od jednej koleżanki się dowiedziałam, że najlepszym singlem roku jest ER i ze ta piosenka jest ogolnie wspaniala i poczulam sie zabita tą opinią XD
    [nie ma tego]10. Ja w sumie uznałam, że to lepiej dla mnie, bo jeśli ludzie mają cię za seme to ciężko ci będzie im uwierzyć, że jesteś np. molestowanym uke *mąż knuciciel >D*[/nie ma tego]

    OdpowiedzUsuń
  3. Odniosę się do tego, co mnie kręciło:
    1. Ich nigdy nie jest za wiele, a rok 2012 naprawdę nas rozpieszczał!
    3. Część serii mam już na dysku, ale cały czas czeka na obejrzenie. Muszę się do niej zmobilizować!
    7. Kawałek roku...W sumie to mógłby faktycznie powalczyć w takiej kategorii bo jest naprawdę niezły!
    8. Kawałek klimatyczny:) Może nie 100% czysto wykonany ale mi się podoba. Nie wiem czy ze względu na sam kawałek czy ze względu na to, że kojarzy mi się z dramą, która zrobiła na mnie spore wrażenie?

    OdpowiedzUsuń
  4. @Mabe:
    3. Widzialam Shogo w 1 odc XD Byl uroczy
    4. Bo to nie jest anime XDDDD To tylko dziwna "animacja", ktora ma sie do nijak do bycia animcem. Ja to tylko przejrzalam, bo stwierdzilam, ze nie warto na to marnowac czasu... jak na razie.
    7. IKR!
    8. Mnie wlasnie tez zabilas.... co ona ma zamiast mozgu? XD;;
    [tez udaje, ze tego nie ma]10. USO JOE D: Moja biedna dupa, nikt jej nie uratuje ;A; [/tez udaje, ze tego nie ma]

    OdpowiedzUsuń
  5. @Lena
    3.Ogladaj, ogladaj ^^ Ta seria jest naprawde taka... inna ;D Wyjatkowa w pewien sposob, wiec polecam!
    8. Kawalek jest w takim starym Johnnysowym stylu po prostu :D Takich mi brakowalo ostatnimi czasy <3

    @Joe 8DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam się na dramach...

    Ale cieszę się że piszesz ficka jeeej :D dziękuję tobie i twojemu mężowi że cię zmotywował do pisania tak wspaniałego dzieła. XD

    Tsuritame mam w planach do obejrzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój mąż = riwethiel oczywiście <3 :D

    I jakbyś tu przyszła chwilkę później to już byłby fik :D!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Tsuritamie też wróciłam do anime 8D więc jestem wdzięczna rodzicom 8D <3 i Tapiocaaaaaa <33333 najfpsnialsza aniemcowa postac ever <3 dzięki niej moja kaczkogęś otrzymała imię i teraz może ze mną spac i mogę się do niej hugac w nocy xD
    Aozora to ciekawa drama, jedna z niewielu 20minutówek które mi się spodobały. Co prawda drama nie jest dla wszystkich, ale nic to. Jacy oni byli hfbdjhfgjhdg jak się tak hugali ;_; <3
    Widząc tego kakkoinesa na gifie mam powód, do obejrzenia Fourze, chociaż nie miałam zamiaru tego oglądac *strój głównego bohatera to zuo i jak go widziałam w filmówkach z Daburu to było takie 'eeee nani kore' i no xd* ale może kiedyś ogarnę *najpierw muszę ogarnąc te toku, co zaczęłam ;_;*
    wtf jadę od dupy strony jak zwykle xD
    Eito rendziaaaaa <3 ich nigdy nie za wiele i hbsdf chciałabym zobaczyc film już
    Na moje Gokai powinien trwac wiecznie i nie musieliby wymyslac następnych serii XD
    jhsdgfjh Yumeria *-* hai nya! tylko jeden odcinek widziałam, bo lecę z papowym tłumaczeniem, ale wiem że już ją uwielbiam XD jest fspaniała <3
    song One ok Rock jest świetny i idealnie się wpasował do Henshina, że aż przesłuchałam ten ending, co u mnie jest rzadkością, szczególnie w filmach.
    Yumy i Deadlocka nie skomentuje XD bo nie znam xd znaczy Yume znam, ale singla nie znam
    Ficek papy jest fspaniały i się cieszę, że miałam co poczytac, bo dawno takich rzeczów nie czytałam 8D <3

    btw ankietka fspaniała *córcia zaznaczyła sytko ofc* XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie tobie sie Fourze powinien podobac jesli lubisz szkolne rzeczy xD!

      Ja juz przejrzalam pierwsze sceny jakiegos chinskiego "rawa" rmvb i stwierdzilam, ze czekam na lesza jakosc Eito Rangerow x-x

      Poczekaj na 3 ep z Yumeria... ech, kiedy ja to wszystko przetlumacze, teraz caly czas cos na studia kcom XD

      Ruroni Henshin! XDDD

      A jeszcze wsanialszy jest moj nowy header, tylko, ze blogger mi go zmniejszyl D:

      Usuń
  9. Fajny ten drugi Kamen Rider XD i tak nie obejrzę Forze'a ale gość wygląda uroczo xD

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -