Ta strona korzysta z ciasteczek, jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.
Posted by : Mabeshiba wtorek, 6 listopada 2012

To nie jest moja ulubiona postać, ale asdfhhh to się rusza *_*
A niech cię panie Dziobaku! jak to powiada jedna z postaci kreskówkowych... Los mi trzasnął prosto w plecy, a teraz zaczyna trzaskać w żołądek i zatoki. Ale o ile żołądek i zatoki to norma to te plecy to jednak coś nowego. Bolą od wczoraj tak, że chce mi się krzyczeć i nie pozwalają funkcjonować, więc po pracy to tylko zdycham i ciężko mi składać nawet te bezsensowne zdania. Posegregowałam sobie natomiast większość notek i jak spojrzycie w górę to zobaczycie tam link do MASTERPOSTA - notki podzielone są tam tematycznie ;). Nie wszystkie, które napisałam, ale te, które mają jakiś motyw przewodni. I może łatwiej będzie coś odnaleźć tym, którzy czytają tylko notki o dramach, tylko fanficka, tylko anime etc. Jednak tagi nie do końca dużo dają. W każdym bądź razie ze względu na swój zdechły stan i masę zwalających się na mnie po 4 dniach wolnego obowiązków byłam już wręcz gotowa zrezygnować z mojej stałej cowtorkowej notki. Ale przy segregowaniu wcześniejszych notek przyszło mi na myśl coś niewymagającego i prostego czyli ★ ☆ ✰ranking!★ ☆ ✰ Był już ranking ulubionych postaci męskich i żeńskich z seriali live action, teraz może coś bardziej nietypowego, a mianowicie... 5 ulubionych magical girls~~  i 5 ulubionych pokemonów od razu, a co tam XD!

Cenzuruje randomy, ale to zdjęcie jest adekwatne do tematyki. Jest i magical girl i pokemon. W ogóle OMG, od czasu, kiedy cosplayowałam Pikachu minęło ponad 6 lat! Nie wiem skąd mi się wziął ten temat na ranking, ale czemu nie? Czemu sobie nie powspominać ^^! Zaczęłam oglądać anime, kiedy miałam 5 lat, w 8 roku mojego życia wyemitowano 1 odcinek Sailor Moon, a rok później dowiedziałam się co to manga i anime z jakiejś komputerowej gazetki. Oglądałam wszystko co się dało w telewizji i pamiętam czasy, kiedy pokemony były nową interesująco rysowaną serię, której nikt nie znał i nie kojarzył! Czas trochę pogrzebać w tych wspomnieniach i poprzypominać kogo ja to lubiłam.
Jak zwykle numeracja jest przypadkowa, bo u mnie to wszystko takie ruchome jest, zwłaszcza jeśli większość to tylko wspomnienie.

MAGICAL GIRLS

1.Haruka Tenou/Sailor Uran -  whee, nawet miałam własnoręcznie zrobiony rysunek, żeby tu wrzucić ^_^. Jedna z mich ulubionych sailorek, zapewne dlatego, że jest z gatunku wspaniałych Wodników. A poza tym mam takie marzenie z dzieciństwa, zawsze chciałam zostać takim księciem, który będzie wszystkich bronił, a to postać, której w moich oczach zdecydowanie się udało. Ogólnie rzecz biorąc uwielbiam.

2. Hotaru Tomoe/Sailor Saturn - och, i kolejny mój rysunek. A ona była mało wkurzająca, tajemnicza, no i była chorowita, to się mogłam wczuć w jej problemy. Ogólnie rzecz biorąc tu i historia i charakter i design broni/mundurka był bardzo bardzo na plus.

3. Onpu Segawa - to w sumie w jakiś sposób wizualnie podobna postać do Hotaru, więc mi przyszła do głowy od razu po niej. Pochodzi z przecudownej serii "Ojamajo DoReMi", ale teraz pewnie przez tę kreskę nie byłabym w stanie tego obejrzeć. Onpu jest przedstawiana na początku jako taka bardziej wroga bohaterkom postać, ale po jakimś czasie to się oczywiście zmienia ;)

4. Marron Kusakabe/Kamikaze Kaito Jeanne - reinkarnacja Joanny d'Arc, w sumie wolę mangę od anime, chociaż do od anime zaczęłam i uwielbiałam. W sumie w anime jest więcej odcinków, więc łatwiej się było przywiązać do postaci... Nie wiem czy to moja ogólna miłość do serii, do pomysłu z dziełami sztuki czy rzeczywiście lubię Marron, bo jest dziewczyną z krwi i kości, ale Jeanne musiała tu wylądować ;).

5. Risky & Safety - z tej dwójki cudownych bąbelków takie magical girls, że ja nie mogę... Ale skoro według wikipedii ta seria zalicza się do gatunku to nie może ich tu nie być. I w ogóle czy Risky nie był chłopcem? Bo pamiętam, że najpierw myślałam, że to dziewczynka, a potem gdzieś przeczytałam, że chłopiec, ale... skoro to ma być seria magical girls? ... Wikipedia mi namieszała! W każdym razie Risky i Safety są epicką parą i kropka.

***
POKEMONY
Ja starej daty więc wybieram tylko z pierwszych 150... XD

1. Eevee jest ładnym pokemonem, który ewoluuje w inne ładne pokemony. To psytulania. I przypomina mi Ryo Ohkiego. Każdy z mojego pokolenia mangowców marzył o pluszowym Ryo Ohkim.

2. Jigglypuff - pokemon z charakterem, śpiewa, bulwersuje się i trolluje. Och c'mon, kto nie czekał aż się randomowo pojawi i zaśpiewa XD.

3. Snorlax - bo najlepiej jest być śpiącym wielkim randomem, zapamiętają cię wtedy lepiej niż kogokolwiek.

4. Psyduck - głupek, który zmienia się w kripera, lepiej żeby nie ewoluował, bo staje się straszny. Dowód na to, że myślenie za dużo nie popłaca.

5. Gastly - jest coś takiego uroczego w tym pokemonie, który teoretycznie ma być straszny, że musiałam go tutaj dać.


Ta notka nie miała najmniejszego sensu, ale bałam się, że jak raz przerwę mój cowtorkowy spam to ciężko będzie się potem zmobilizować. Czas zdychać dalej, do następnego :D

{ 6 komentarze... read them below or Comment }

  1. Powiem Ci jeszcze raz to co zawsze mowi Ci Twoj tatus: "Bo sie nie seksisz!" XD

    Ja tez dzisiaj zrobilam sobie na blogu dwie nowe zakladki, bo stwierdzilam, ze sie moga przydac. Ale notek tematycznie dzielic nie bede. Za wielki random u mnie jest XDDD ...moga szukac po tagach *i swoja droga powodzenia dla wsztkich odwaznych*

    Wiesz, ze to znaczy, ze znam cie juz ponad 6 lat? XD<3 Z widzenia, ale bylo. Liczy sie. *dodaje do dlugotrwalego zwiazku, bo moze*

    Przez Ciebie prawie dostalam palpiracji serca jak doszlam do numerku 4. KURWA CHIAKI, WYJDZ ZA MNIEEEEEE *rzuca sie na sciane s;gjdg;skhksffj* Arina Tanemura T________T dz;gkjsg;jsg. Manga. Zdecydowanie manga lepsza. akhfkhdghsd/fangerl Kocham Marron T-T I zazdroszcze jej Chiakiego. Podziel sie, gupia D: /bredzi

    U mnie w pokemonach na pierwszym miejscu zdecydowanie i zawsze... Charmander<3 Nyaaa. Jigglypuff tez na pewno wysoko. I Togepi *__* I Meeeeeeew! (tak, moj pierwszy mail jest wlasnie od tego pokemona 8D)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to wychodzi na to, że są 2 opcje - albo mnie bolą plecy, albo ciebie XD <3 Tęsknie T_T

    Fanfiki widziałam, na 'about' popaczałam później /nic się nowego nie dowiedziałam .-. XD/

    To pewnie moc akai ito, że koło siebie przechodziłyśmy tyle razy i w końcu się poznałyśmy :____: *bierze igłę i się przyszywa do męża coby pomóc przeznaczeniu* <3 XD

    Po co ci Chiaki, masz mnieee *przebiera się za Sinbada, skacze po dachu, spada z niego i zdycha w agonii FAIL*. W sumie to manga lepsza, ale dzisiaj tak sobie przeanalizowałam ile tych pobocznych historii fajnych było w animcu to jednak troszeczkę mi tego brakuje.

    Przez chwilę myślałam o Charmanderze, ale ja lubię historię tego konkretnego od Asha po prostu, a nie jako hmmm.... gatunek? Mew jest kawaii, ale Mewtwo za to jest takim brzydakiem XD Szkoda, że większośc pokemonów ewoluuje. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wszystko bedzie ok, to sie zobaczymy na konieeee. Oby~

    Za dobrze mnie znasz. Albo nie napisalam nic odkrywczego, lol.

    Awww, pewnie tak. Przyszywasz... tak do skory? @___@

    Jeeeeeee moj wlasny Sindbad *rzuca sie jak prawdziwy fangerl* Daj autograf :DDDDDD Ja anime chyba nigdy nie widzialam calego @__@ Nawet nie mam w odkreslonych na MDL'u, a to tylko to potwierdza. Nie wiem czy dalabym rade teraz to wciagnac, haha.

    Charus jest sliczny T3T Loffciam najbardziej. Dla mnie moglyby zawsze byc w tych pierszych formach, sa najbardziej kawaii X3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh Hotaru~ też ją lubiłam xD
    i Risky Safety X3
    Ten twój ból pleców jest kripi... dźwigasz te dzieci na śwetlicy? nie rób tego xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, na czarodziejkach się nie znam, ale pokemony uwielbiałam... Aż mi się lepsze czasy przypomniały :D
    A tak btw.. czy to możliwe, żebym kiedys cie widziała w autobusie z Piaseczna do Warszawy? xD Bo kiedyś widziałam kogoś podobnego do ciebie, a że japońskie jakieś rzeczy czytała to zapamiętałam. Ojezu, jakie to creepy xD
    Paige

    OdpowiedzUsuń
  6. @Pućka pewnie mnie boli, bo za dużo wolnego miałam, całe 4 dni i to pewnie w ramach zemsty, że się obijałam XD

    @pejcz niestety ja się szwendam tylko w okolicach Młopolski i czasem Śląska XD

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -