Ta strona korzysta z ciasteczek, jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.
Posted by : Mabeshiba niedziela, 16 września 2012

Notkę miałam opublikować kilka dni temu, ale nie zdążyłam wrzucić kilku ikonek.
W takim razie z opóźnieniem, ale jest ;).

 Dzisiaj będzie trochę o emoji, najłatwiej takowe znaleźć wpisując w wujka google kanji 絵文字. Są to po prostu japońskie emotikony. Nie będę się tu rozpisywać na temat ich historii, bo zapewne każdy, kto trafi tu w poszukiwaniu emoji będzie szukał przykładów. Niedawno na forum lizardsowym, gdzie jestem adminem pozmieniałam wszystkie "polskie" i typowe dla naszych for ikonki na te rodem z Japonii? 

 Dlaczego? Bo poza wyjątkami takimi jak ten wyżej z mojej ukochanej serii "Kaizoku Sentai Gokaiger" spora część emoji na blogach i forach internetowych jest mała, drobna, urocza i dyskretna, a twórcy emotek stają na głowach, żeby stworzyć coś miłego dla oka i fajnie zaprojektowanego. Ikonka 20x20 pikseli w poście to całkiem niezła sprawa, bo nie rozciąga tekstu/przestrzeni w poście. Do tego emoji uwzględniają często aktorów, członków zespołów, postacie z różnych serii i jak się potrafi szukać można znaleźć dosłownie wszystko.

Nobuta
Akanishi Jin
Kivat z serii "Kamen Rider Kiva"


Spiderman
Gachapin i Mukku
Iero Ranger "Eito Ranger" (Nishikido Ryo z Kanjani8)
To dziwne coś z co drugiego japońskiego RPGa
łapka Ankha z Kamen Ridera OOO
coś dla fanów k-popu


W dalszej części notki powrzucam emoji bardziej związane z codziennym użytkiem na bloga czy forum, ale znajdzie się też kilka randomów.


 ZESTAW SMUTECZKÓW:



ZESTAW WESOŁY:




 ZESTAW FANGERLA:



ZESTAW INNYCH EMOTEK  PRZYDAJĄCYCH SIĘ NA FORA:



ZŁOŚĆ, FOSZEK, STRACH, PRZEPROSINY:


 RÓŻNE ZWIERZĄTKA itp.:




MIŁOŚCI:



GADŻETY i PAPU:



Wszystkie emotki wylądowały na moim dysku z wujka google/forum johnnysowego.
I to by było na tyle na dziś, zamykam się już.

{ 4 komentarze... read them below or Comment }

  1. Lubie te z Gokaia *___* Gachapin i Mukkus tez sa slodziasni<3

    Ja ostatnio szukalam z Kuroko, ale znalazlam tylko takie brzydkie glowy, albo wielkie gify D: Nic sie nie nadawalo ;A;

    Ale na tych stronach z gifami to mozna siedziec godzinami i zacieszac do monitora, srsly @__@"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zmieniłam w końcu ikonki na lizardsowym, ale wciągnęło mnie na kilka pare godzin. Najgorsze jest, że nie wszystkie emoji są nastawione na to, żeby wyglądać dobrze na ciemnym layu D:.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczynam nawet odrobinkę żałować, że nie używam emotek na blogasku, bo faktycznie niektóre są naprawdę przyjemne i mało rozpraszające.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na blogu też nie zawsze chcą działać D: Najlepiej funkcjonuje im się na forach ;D

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -