Posted by : Otai czwartek, 2 sierpnia 2012

Skoro mam być systematyczna chyba czas na nowego posta póki jest wena. Właściwie miałam już kilka pomysłów o czym możnaby tym razem napisać, ale stwierdziłam, że te posty są zbyt ambitne na taki upał, przejrzałam kilka blogów o dramach, na które ostatnio natrafiłam i uznałam, że mogłabym zrobić typowe "top 10 aktorów/aktorek/dram/filmów/zespołów/piosenkarzy itp.", to zawsze jakoś idzie. Ale żeby te nie było za łatwo to przydałoby się napisać o czymś, o czym nigdy jeszcze nie pisałam. W takim razie... czas na listę moich ulubionych postaci fikcyjnych pochodzących z japońskich seriali live action. Innymi słowy TOP 10 moich ulubionych postaci z dram. W dzisiejszym wydaniu będą to jedynie postacie męskie, a następnym razem może napisałabym o dziewczynach, które lubię. Jeśli oczywiście ktoś jest zainteresowany. 

Zaczynajmy więc :D. 

Cóż, jak się okazuję większość postaci, które wybrałam okazały się postaciami z tokusatsu, pewnie dlatego, że w ciągu 48-51odcinków łatwiej wykreować naprawdę głęboką, rozbudowaną i interesującą postać. Postanowiłam jednak wybrać jedynie 5 postaci z produkcji tokusatsu i 5 z dram, tak pół na pół, dlatego niestety tak wspaniałe postacie jak Hidari Shotaro i jego partner Phillip nie znajdą się w dzisiejszym rankingu, chociaż właściwie są na równi z niektórymi postaciami tutaj wypisanymi. No, ale blablabla, powiedzmy, że po prostu przedstawię wam dzisiaj przypadkowo wybraną 10 z moich ulubionych postaci. Najpierw postacie z tokusatsu, a potem postacie z dram, kolejnośc przypadkowa.

Na początku myślałam, żeby napisać czemu te postacie są moimi ulubionymi, ale uznałam, że zabawniej będzie napisać o każdym z nich 3 fakty/randomowe myśli - krócej, ciekawiej - jest szansa, że ktoś to przeczyta. 

 Hino Eiji (Kamen Rider OOO)
1. Uważa, że wystarczą tylko porządne majty na zmianę ("ashita no pantsu" = "jutrzejsze majty") i kilka drobniaków, żeby przetrwać.
2. Jest pogodnym protagonistą ze smutnymi wspomnieniami na karku, ale sobie radzi i cały czas brnie do przodu. Takiego bohatera ciągnącego fabułę do przodu to niektóre serie (i mistrzowie gry xD) mogą pozazdrościć.
3. Świetnie spełnia się w roli Kamen Ridera ponieważ jest jedną z tych osób, dla których obrona ludzi to w końcu jakiś odpowiedni sposób na życie.

***

Ankh (Kamen Rider OOO)
1. Im więcej ma eyelinera w trakcie serii tym robi się przystojniejszy/ładniejszy, a fabuła współmiernie ciekawsza.
2. Aktor, który gra tę postać jest prawie zupełną odwrotnością Ankha. Podczas gdy Ankh to wredna personifikacja pragnienia robiąca minę "gardzę ludzkością" Miura Ryosuke jest łagodnym delikatnym stworzeniem. To niesamowita przemiana na rzecz roli, którą trzeba docenić.
3. Obsesyjnie uwielbia lody i tym można go przekupić.

***

 Kapitan Marvelous (Kaizoku Sentai Gokaiger)
1. Wyznaje zasadę "Zabieram co chcę, to właśnie jest bycie piratem".
2. Uwielbia żarcie, hell yeah.
3. Jest feilowym, prostolinijnym i odważym kapitanem.
Jest po prostu epicką postacią o której nie potrzeba się bardziej rozpisywać. To mój wzór ♥ i zawsze, gdy nie wiem już co robić myślę co zrobiłby on.

***

 Kurenai Otoya (Kamen Rider Kiva) 
1. Wszyscy uważają go za popisującego się głupka, moodmakera, który rozsiewa pozytywną energię.
2. Tak naprawdę w głębi duszy jest niespełnionym artystą (skrzypkiem), który szuka perfekcji.
3. Mimo, że zgrywa podrywacza za miłość jest w stanie oddać wszystko nie przjmując się konsekwencjami.
***
Shiba Takeru (Samurai Sentai Shinkenger)
1. Postać, która na początku wydaje się dosyć szytwna, ale w trakcie serii bardzo się rozwija i odkrywa swoje sekrety.
2. Boi się, że kiedyś wszyscy go opuszczą i zostanie sam, dlatego ma tendencje do odsuwania się od ludzi.
3. Zsikał się w omu strachów, kiedy był mały.
***
Ninomae Juuichi (SPEC)
1. Małe zło. 
2.  Najsłodszy morderca świata.
3. Za każdym razem, kiedy pojawia się w dramie napięcie w dramie rośnie.
***
Box (Akihabara@DEEP)
1. Moja ulubiona rola Ikuty Tomy, jeszcze przed Hana Kimi. Tzn. role w Maou i Majo Saiban też lubię, ale do Boxa mam sentyment.
2. Jest otaku, a w jednym odcinku trzyma figurkę Asuki z "Evangeliona" w ustach. 
3. Boi się prawdziwych kobiet i co 2 godziny zmienia rękawiczki, bo ma okropną fobię czystości (głównie dotyczy tego, żeby on sam był supersterylny).
***
Kitasaka Rouma (Delicious Gakuin)
 1. Postać, z którą czuję pokrewieństwo umysłów. Takie moje alterego.
2. Ma węch, który znajdzie i rozróżni wszystko, co jest jedzeniem. Zwłaszcza kapustę.
3. Dzięki swojej patelni Tekkamaru przemienia się (niczym super saiyanin) z chodzącego ADHD w wybitnego kucharza.
***
Halu (Pride)
1. Jest ekscentrycznym i pewnym siebie hokeistą.
2. Nadużywa słowa "Maybe?"
3. Potrafi oczarować kobiety, te oglądające dramę też ;).
***
Kiyama Ryuuichiro (Tumbling)
1. Jest huliganem, który w międzyczasie uprawia gimnastykę artystyczną, chociaż jest przeciwny noszeniu różu.
2. W jednym z odcinków biegnie przez pole kapusty do swojego kolegi, który sie w nim zakochał, żeby powiedzieć mu, że nie jest zainteresowany.
3. W sztuce "Tumbling" mającej miejsce długo po zakończeniu serii zostaje nauczycielem. 
I to by chyba było tyle na dzisiaj, i tak strasznie wysiliłam swój umysł XD. No, ale skoro o każdym potrafiłam napisać 3 randomy oznacza to, że każda postać jest ciekawa na swój sposób ;) To co, ktokolwiek byłby zainteresowany takim spisem bohaterek?

{ 4 komentarze... read them below or Comment }

  1. Te gif mnie rozbroil na dzien dobry XD

    Ja bym jednak chciala zobaczyc ich w prawdziwym zestawieniu top 10, a nie tak randomowo (chyba, ze sa ulozeni od naj do mniej naj?)

    Widze kawalek Joe! XD /zacieszzniewiadomoczego

    Fakt numer 3 o Takeru mnie zabil XD;;; Teraz na pewno jest mu smutno, lol. (btw, skonczylam ta serie kilka dni temu, w koncu! :D)

    Ja chce randomowy spis bohaterek, bo mnie bardziej ciekawi niz faceci, tu wiekszosc potrafilam przewidziec 8D

    OdpowiedzUsuń
  2. @mąż Ja chyba za bardzo nie mam ulubionych bohaterów nierandomowo XD. Conajwyżej mogłabym powiedzieć, że z postaci tokusatsu Takeru jest niżej niż reszta, a z dram numer jeden to Rouma, a zaraz po nim Kiyama.

    Specjalnie wycinałam tak, żeby był kawałek Joe 8D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym nawet takiego randomowego zestawienia nie potrafiła zrobić, bo w większości przypadków lubię daną postać z powodu grającego ją aktora, nawet gdyby był to najgorszy drań. Pomysł na zestawienie świetny. I też czekam na drugą wersję.

    OdpowiedzUsuń
  4. @Preity druga wersja prawie już wypisana, chociaż tam nie ma aż takiej równowagi między tokusatsu, a dramami.

    Właśnie zazwyczaj ludzie sądzą, że lubi się postacie za to, że gra tam jakiś aktor, a ja chcę trochę zachęcić do oglądania pokazując, że czasem liczy się postać, a nie kto go gra.

    Ale np. lubię oglądać Nishikido Ryo z Kanjani w rolach w stylu Sosuke z "Last Friends" gdzie był dośc psychiczny i bił swoją dziewczynę, przerażająca postać, ale świetnie się patrzy jak aktor ją odgrywa, więc pod tym względem też rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -