Posted by : Otai czwartek, 1 grudnia 2011

Gdybyśmy nagle na tym skrzyżowanu wszyscy zaczęli skakać,
Gdybyśmy w środku miasta chwicili się za ręce i popatrzyli w niebo...
Kyary Pamyu Pamyu- PON PON.


Gdyby obsadę "Paradise Kiss'a" wybierano pod względem wyglądu do roli Miwako nie dorastałby jej nikt. I to nie tylko dosłownie, bo Kyary to maleństwo, takie absolutnie dobre, ale jest równie, a może i bardziej słodka i zakręcona jednocześnie niż Miwako.




Kyary Pamyu Pamyu to urodzona w 1993 roku modelka i bloggerka z Harajuku, znana ostatnimi czasy dzięki hitowi "Pon Pon". Co w niej jednak takiego fajnego? Czym się wyróżnia? Pomijając oczywiście to, że ma nieźle pod czachą, a jej styl ubierania się, miny i dziwne pomysły przechodzą wszelkie granice to potrafi się ona wypowiadać. Co w tym takiego niezwykłego? Kiedy oglądam japońskie programy większość żeńskich gwiazd zachowuje się w stylu "Hai Hai" + spuszczanie wzroku, bądź też głupie "hihihihi". Kyary o co się jej nie zapyta, to oprócz tej całej japońskiej słodyczy odpowiednio się wypowie. Sama wyjaśni, sama wytłumaczy, rozgarnięta dziewoja. A coś takiego jest świetnym punktem wyjściowym, by polubić tę niezwykle barwną osobę. A poza tym gdyby kogoś to interesowało jej ideałem jest Draco Mafloy. Tom Felton to podobno jej ideał od dziecka aż do dziś.


Co ciekawe jej ikonami i ludźmi na których się wzoruje są Gwen Stefani, Christina Aquilera i Katy Perry - w tym momencie najbardziej Katy. Co ciekawe to, że Kyary uwielbia street fashion i modę Harajuku zawdzięcza nie bezpośrednio japońskim trendom, ale temu w jaki sposób te trendy zostały odebrane i przetworzone za granicą. Kiedy zobaczyła "Harajuku Girls" Gwen Stefani  pomyślała "Jakie one są super kawaii i wspaniałe!" co doprowadziło ją do tego kim jest teraz. Zaraz po obejrzeniu tego teledysku otworzyła oczy na świat tego nurtu w modzie i została modelką. To interesujące, że tym co popycha Japończyków do tego, co jest charakterystyczne dla nich są interpretacje z zewnątrz.



Wydaje mi się, że Kyary jest młodą interesującą osobą, na którą warto mieć oko. To prawda, że nie jest wybitną piosenkarką, w sumie jest raczej idolką. Sama powiedziała, że swoje single nagrywa śpiewając tak, jaby była właśnie z przyjaciółmi na karaoke. Może i reklamuje znane marki, ale miesza je z ciuchami, które wymyśliła/zrobiła sama. Nie dość, że słodka i urocza, to wygadana i zdrowo trzepnięta. Nadal zastanawiam się, czy będzie gwiazdą jednego sezonu czy pozostanie jedną z japońskich ikon. Ja wolałabym się przychylić do tego drugiego, bo naprawdę ją lubię.

P.S. Po nocnej notce nie mogłam się powstrzymać i zamówiłam sobie limitkę Zukkoke Otokomichi na allegro za 25 zł. Moje ostatnie pieniądze!
Otai

{ 1 komentarze... read them below or add one }

  1. Weszłam od tak, bo dawno nie patrzyłam co się w azjatyckim światku dzieje (zajmując się własnym światkiem ;)) i Kyary mnie przyciągnęła głównie ;p Nie wiem nic na jej temat prócz tego co wyczytałam z tego bloga, ale masz rację, że w roli Miwako byłaby niezastąpiona!! *boleje nadal nad aktorami w filmie.. (chlipu, chlip)* Czemu jej nie poprosili?? TOT Muzyka w stylu ''Pon, pon" raczej nie w moim klimacie, ale kibicuję jej skoro taka rozgarnięta i naprawdę słodka <3 dzięki za news'a i będę wpadać (jak nie zapomnę!) :)

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -