Ta strona korzysta z ciasteczek.
Jeśli się z tym nie zgadzasz zamknij bloga lub wyrzuć komputer przez okno.
Posted by : Otai poniedziałek, 21 listopada 2011

W sumie to jest tak, że kiedyś miałam bloga dotyczącego głównie Ikuty Tomy, ale że zapomniałam hasła, a dodatkowo nie mogę go odzyskać to blog umarł śmiercią naturalną i w ogóle to nie tak, żeby Toma za wiele robił od tamtego czasu.
Pewnego pięknego dnia na konwencie rozmawiając jedna osoba zerknęła na mój identyfikator. "O, jesteś Otai, czytam twojego bloga o Tomie, jest super!". To w sumie było niezwykle miłe, więc gdy sobie o tym dzisiaj przypomniałam zdecydowałam się na założenie tego bloga. ^-^
Wydaje mi się, że moja wiedza na temat japońskich artystów (aktorów, muzyków) jest na tyle duża, że mam się czym dzielić, dlatego mam nadzieję, że znajdą się czytający. Będę tu zamieszczać jakieś ciekawe piosenki, informacje o zespołach, tłumaczenia, informacje o aktorach, ciekawe zdjęcia, może przepisy, czy ja wiem? Japońska kultura/popkultura jest tak rozbudowana, że jest o czym pisać.
Jeszcze 2 odcinki Gokaigera do tłumaczenia i nadejdzie czas na Basco. Myślę, że nie przepadałabym za tą postacią, gdyby niesamowita mikima i gra aktorska Hosogai Kei'a, który jest naprawdę pięknym człowiekiem, a poza talentem aktorskim gra też na basie w zespole Cocoa Otoko i wymiata swoim angielskim, bo przez 15 lat mieszkał w Stanach i ukończył tam liceum. Tutaj trochę jego angielskiego~~


To by było tyle jak na pierwszą notkę.
   Otai

{ 2 komentarze... read them below or Comment }

  1. Basco? Basco! Bascooooooooo~ ♥ /swoons

    *i znowu przypomniala jej sie przytrzasnieta glowa* LOL XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia przy tym blogu, może nawet ja coś nowego stworzę XD Bo poprzednie 2 usunęłam bez wahania...

    Eniłej, pisz sporo ^ ^

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Gekiuma Henshin - Rysunki na blogu moje - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -